Je týden po tom co jsem se vykousla s Dominikem a rozešla jsem se s Davidem.
Řekla jsem si, že se teď vykašlu na kluky a hlavně na ty dva Albrechty a budu se věnovat důležitějším věcem.Právě sedím na zemi na chodbě. Od učebny, kde se dělají testy...dneska mě čeká jeden z nejtěžších testů a já dost zanedbala připravu...
Chtěla jsem si vypnout telefon, abych měla klid. Otevřela jsem plochu a viděla jsem jedničku u ikonky zpráv. Rozklikla jsem jí a byla tak konverzace s Nikem.DOMÍ💞❤️:
Držím ti palce❤️.....dneska mám čas...mohli bychom pak zajít nějak do baru😂JÁ:
Ahoj, děkuji ❤️
Až mi skončí test a půjdu ze školy tak si zavoláme a domluvíme se ju😂❤️.Měla jsem po testu. Na to, že jsem tomuhle tématu věnovala minimum času, byl hrozně jednoduchý.
Zapla jsem telefon a vytočila Nika.
Do: Čauky..tak menší změna plánu....u nás s klukama děláme menší party... přijď.
E:Jo dobře, tak zatím.
Šla jsem domu, převlíknula jsem se a vyrazila jsem... párty byla v plným proudu... myslela jsem, že tam budou kluci jako Hasan, Yzo a tak jo a říkám jim uměleckým jménem se nedivte.
Našla jsem Nika.
E:Ahoj....co to je za lidi?
Do:Jsou od mojí holky
E:jo tak
Odešla jsem do kuchyně, měla jsem sucho v krku. Přišel ke mě nějaký kluk.
On:Ahoj, kotě....co si dáš?
E: Nazdar...se známe?
On:Jsem Kamil, poznat by jsme se mohli prdelko
E:Odprejskni laskavě
On:Nechce se mi....
E:Tak jdu já no..Nalila jsem si vodku s džusem do kelímku a šla jsem na balkón, kde jsem byla sama. Vyndavala jsem si krabičku s cigaretami.
Někdo: mohl bych o jednu poprosit?
E:Yzo!
Zakřičela jsem a rychle se nalepila na Yza
Y:Ahoj El
E:Mega dlouho jsem tě neviděla.. chyběl jsi mi
Y:Ty mě taky, dostanu to cígo? Prosím?
E:Si nabýdni...kde máš Hasanku naší?
Y:Hasan je vyplej doma u holky.. asi nemá cenu to komentovat. Moc dobře víš jak se chová.
E: Pravda noJeště nějakou dobu jsme si na tom balkoně povídali, dokud nám oboum nebyla zima a nešli jsme dovnitř. Pořád jsme pili a povídali si. Bylo to hrozně fajn, zase o dlouhé době zapomenout na problémy života a lásky...
Byla jsem už dost nalitá a chtěla jsem jít domu..
Y:Kam si myslíš, že jdeš jako?
E:hmm.. já si teď nejsem jistá, ale myslím.... myslím, že jdu domů
Y:V tomhle stavu? Hah....bych chtěl vidět... prostě se vyspíš tady
E:A kde?? Tady na zemi?
Y:u mě v posteli...logicky
E:Moc bych sem logiku netahala, ale kecat ti do toho radši nebudu.
Y: Hodná holka... takže pojďDošli jsme tedy do Yzova pokoje já sebou švihla okamžitě na postel.
Y:Nenene...tohle je moje půlka a na v tomhle mi v posteli spát nebudeš...
Hodil po mě triko, které jsem měla ke kolenům
E: Dík
Y: Já se jdu osprchovat, tak dobrou
E:Papa
Převlíkla jsem se, měla jsem na sobě jenom tanga a jeho triko... lehla jsem si do postele a nemohla jsem za boha usnout.... chvilku jsem koukala do stropu a představovala si nějaký vzorce...pak jsem si uvědomila, že neslyším žádnou vodu. Pokusila jsem se teda zvednout. Na druhý pokus jsem se teda zvedla a šla ke dveřím od jeho koupelny. Zaklepala jsem. Nikdo se neozval. Vešla jsem teda dovnitř. Yzo spal na zemi vedle sprchy.
Začla jsem se potichu smát. Zavřela jsem mu dveře, aby měl klid a šla si lehnout do jeho velký postele, která byla celá jenom moje.
ČTEŠ
NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)
FanfictionMladý rapper Martin, který žije pouze hudbou. Jeho bratr David, který si hledá svou pravou přitom je střídá jak ponožky. Elizabeth mladá dívka, která je zaslepena láskou víc než si myslí. Dominik, nejlepší přítel Eli, který k ní chová city. Čti a do...