2✨

1.1K 43 4
                                    

Dneska je nový den, ráno jsem vstala docela brzo. Tak kolem šestý. Nasnídala jsem se, udělala si ranní hygienu, oblíkla se a pomalu vyrazila k autu.
Chtěla jsem nastartovat, ale auto hrozně chrčelo.
E:Ale notak!
Sakra, nemám čas to řešit.
Zavolám Davidovi.

E: Ahojky
D: Víš, že spim?
E: Já potřebuju nutně pomoct, nejde mi auto a mám být zachvíli v tý nový práci. Nemůžu přijít pozdě.
D:hhh....jsem tam zachvili.
David to típnul a já na něj čekala u auta. Nebydlíme od sebe zas tak daleko, takže přijel během deseti minut.

Nastoupila jsem si a vyrazili jsme.
Je mi osmnáct, ještě dálkově studuju, ale vydělávám si jako organizérka na různých koncertech, soutěžích a tak. Docela mě to baví.
Přijeli jsme na místo, já se rozloučila s Davidem a poprosila jsem ho jestli by se mi na to auto nekouknul. On protože měl dneska výjímečně čas tak souhlasil.

Přišla jsem tam a šla rovnou do kanceláře, svého šéfa. Domluvili jsme si co a jak a já měla hned prvního klienta.
M:Zdar Eli, co ty tady?
E: Martine? Ty jsi můj klient?
M:Jak vidíš tak jo.
E: Náhoda no. Tak povídej .
M: budu slavit teďka svý dvacátý narozeniny a chci tu nejlepší oslavu.
E:no takže chceš jí doma?
M: Dům mám velkej tak proč ne.
E: Jaký lidi tam chceš.
M: Takže z Blakku, ty a brácha, Tony, lidi z BSC. Doma Samozřejmě každej si může vzít jeden doprovod.
E:Jo dobře. Na kdy to je?
M:Dneska je pondělí takže na pátek
E: Docela na rychlo. No dobře. A teda občerstvení?
M: Především chlast, od nealka po tvrdej..v tomhle jsme celkově nějak vybíravý. A jídlo tak to nevim, nechám to na tobě
E:Mi věříš jo?
M: Hele, čím lepší do bude, tím víc dostaneš peněz. Jo a k.tomu jídlu, nechci nic svátečního, prostě jídlo na párty.
E:Tak to se hlavně chlastá.
M:Ty něco vymyslíš.
E: začátek konání jako čas?
M:Sedm večer.
E:no tak máme to. Hádám že o nějakou hudbu, se postaráš sám.
M: Hádáš správně.
E:Tak já ti pošli mail za výdaje a číslo účtu.
M: Dobře, tak čus

E:Počkal by jsi chvíli prosím?
M:Na co?
E: Mě nejede auto. Dneska už tu nikoho nemám, tak nevzal by jsi mě prosím domů?
M: klidně, tak pojď.
E:Jo jen tohle hodim k šéfovu a jdu.

E: Víš, že si mi byl dost nesimpatický, ale teď mi přijdeš mega fajn?
M:Tyjo, děkuju za kompliment. Já si zase myslel hned od začátku, že budeš super.
M: Dlužíš mi cígo.
E: já nezapomněla, sklerózu ještě neštěstí nemám.
Přijeli jsme ke mně. Martin si vystoupil, já mu teda dala krabičku, z který si vytáhnul cigaretu a povídali jsme si.
M:Co ty vůbec vidíš na bráchovi?
E:Je hrozně fajn, já mám jeho písničky docela ráda, je to silná osobnost.
M: Tohle bych asi říkat neměl. Eli, dávej si na něj pozor. Vážně prosím
E: Nemám důvod, co ty a nějaká holka?
M: já měl holku minulý rok naposledy, od tý doby se lásce radši vyhýbám obloukem. Teďka je pro mě důležitá hudba. A co já vím, zítra na to můžu mít úplně jinej pohled.

Crrr crrr
E:Ano?
D:Ahoj, jsi ještě v práci?
E:Ne jsem doma
D:Jak ses dostala domu?
E:Martin, byl můj první zákazník a tak mě hodil domu.
D: ok, zachvili jsem tam a kouknu se na to auto.
E:Jo do...
D: píp píp.

E: bože
M: Problém?
E:Ne, nic.
M:No nic, já musím jet. Mám ještě povinnosti. Tohle mě baví, musíme si to cígo dávat častěji.
E:Tak určitě...

Martin odjel a já čekala na Davida, který přijel během chvilky.
Auto mi zpravil a pak u mě i přespal.

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat