Jsem v Paříži...je to tak nádherné město. Jen takový menší update... do Paříže jsme přiletěli předevčírem...byla jsem se kouknout po okolí i památkách... vždycky večer si volám s Marťou dokud jeden z nás neusne. Normálně jsem tomu nevěřila, ale Karolína mi přestala vadit...docela jde. No a dneska je úterý..nic extra v plánu není.. já docela francouzsky umím.. měla jsem francouzštinu na střední a docela mi jde.
Vstala jsem z postele a šla jsem do kuchyně, kde byla Karolína i Nik.
E: Dobrý ráno
K:Ahoj
N: Dobrý
E: Tak co máme dobrýho?
K: Máš tu plný stůl jídla
E:Pravda
N: Chtěl bych tě někomu představit
E:Jako mně?
N:Jo El tobě
Se najez a vyrážíme...
E: Dobře
Najedla jsem se, potom jsem šla do koupelny, kde jsem si dala sprchu, vyčistala jsem si zuby, učesala jsem se, namalovala a šla jsem se oblíknout. Vzala jsem si světle modré, roztrhané skinny jeans, bílý, úplný crop top a ještě mikinu barvy šedé, kdyby mi byla zima do auta.
Jako boty jsem měla nike air force čistě bílý.E:Tak můžeme?
N:Jo jedem
Pa lásko
K:Pa a pozdravuj bráchu
E: Bráchu? No to je jedno, ahoj
Rozloučili jsme se a šli jsme do auta. Nik mi nechtěl říct kam jedeme. Jeli jsme asi hodinu, o hodině jsme dojeli k velké vile s velkým bazénem.
Vystoupila jsem z auta. Nik mě vedl k vile, absolutně jsem nechápala co tady.
Zaklepal na dveře.
E:Co tady?
N: Uvidíš
Z dveří vyšel mladý, velmi pohledný kluk(Ten kluk je Francouz, budu jejich konverzace psát normálně Česky, ale povídají si Francouzky)
Kluk:Ahoj Dominiku
N: Ahoj Tome
Tome tohle je moje nejlepší kamarádka, rovněž nevlastní sestra Elizabeth
T:Ahoj Elizabeth, jmenuju se Tomas... říkají mi Tom, jsem bratr Káji
Podal mi ruku, chvíli jsem na něj jen tak koukala a prohlížela jsem si jeho krásné tělo, pak do mě ale Nik šťouchnul a já se probrala.
E:Ahoj Elizabeth, říkají mi El a nebo Eli
Ruku jsem přijala.
T: Pojďte dál..
E: Tyjo je to tu vážně velmi pěkné, ale taky dost velké
T: ano, líbí se mi velký prostor... mám rád takovýhle styl...
E: Vážně pěkně
T: Dáte si něco k pití?
E: Máš sodu?
T: Samozřejmě
N:Pro mě nic...a nebo kolu
T: Dobře, hned jsem zpátkySeděli jsme na terase a já koukala na výhled do okolí. Crrr
N: Hned jsem zpátky
Nik odešel, aby si vyřídil telefonát
T:Tak jsem tady
E: Děkuju
N: Já se omlouvám, musíme odjet
T: Proč?
E: Přesně, proč?
N: Musím si neví zařídit, nutně
T:Tak tu El nech, pak jí odvezu a nebo si zavolá taxi
E:Jo... zavolám si taxi
N:No dobře tak ahoj
Nik odešel a já si povídala s Tomem
E:Tak co... pověz mi o sobě něco..
T:No dobře, takže jmenuji se Tomas....jsem jediný bratr Káji, rodiče máme v Itálii.... věnuji se autům, proto mám taky dost peněz, na tohle jsem si viděl sám. No a mám rád bílou barvu, kočky jsou taky super...co ty?Dále jsme si povídali dali jsme si i víno. Bylo už půl deváté a ja vyrazila taxíkem zpět k Nikovi. V devět mi volal Martin.. napsala jsem mu, vzhledem k stavu v jakém jsem byla, že dneska volat nebudeme. Když jsem se dostala domu k Nikovi, neměla jsem na nic sílu, jen jsem lehla do postele a po chvilce jsem usla.
Ahooooj....jste úžasní.. máme tu 9k přečtení a pomalu a jistě se díky vám blížíme k 10k❤️❤️
ČTEŠ
NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)
Fiksi PenggemarMladý rapper Martin, který žije pouze hudbou. Jeho bratr David, který si hledá svou pravou přitom je střídá jak ponožky. Elizabeth mladá dívka, která je zaslepena láskou víc než si myslí. Dominik, nejlepší přítel Eli, který k ní chová city. Čti a do...