9✨

855 34 7
                                    

Moc si toho nepamatuju....co že se to vlastně stalo?
Pomalu jsem otvírala oči, když jsem se probudila v bílí místnosti. Seděl vedle mě Domča a rodiče...
Mm:Ahoj zlatíčko...jak ti je?
E:Co se stalo? A hlavně kde to sakra jsem?!
D:V nemocnici, včera jsme trochu pili a ty jsi lezla na prolejzačky a spadla si z ní..
E:Kde je David? A Martin?
D:Psal jsem Martinovi, přes tvůj telefonu....
E:A je mi něco?
T: Až na zlomenou ruku jsi celkem v pohodě...
E: Bože můj... to jsem to zase dopracovala..
Cink cink
D:Hele píše Martin...ehm...je dole, tak já pro něj jdu..
E:David nepřijel?
D: Uvidíš

Mamka a taťka šli ven a já čekala až přijdoi kluci...po chvilce někdo zaklepal a vstoupil, byl to Martin.
M: no ahoj pacientko
E:Ahoj, ty jsi přijel sám?
M:Jo
E: David nemohl?
M:Ne
E: Můžu se zeptat?
  Záleží mu na mně ještě vůbec?
M: Já se vám do toho motat nechci, ale kdyby mu na tobě záleželo, tak přijede, ikdyby nemohl, protože vás by si udělal..
V tu chvíli jsem začla brečet, vůbec to nešlo zastavit.
E: Já jsem...jsem t-tak blbá
M:El neplakej, to ti za to stojí?
E: když už jsme u tý pravdy....tu tvář  nemám od židle. Začla jsem brečet ještě víc až mi nebylo rozumnět
M: Nechceš mi tím doufám říct, že ti to udělal on?
E:R-áda b-b-ychh řekla, že ne e, ale...ale ne-chci ti keca-at, když jsi na mě tak ho-odnej
M: Děláš si prdel?!
E:K-é-žby
M:A proč si s ním zůstala?!
E:Pro-to-že jse-em blbá
M:Ty nejsi blbá El, on je kretén, že tohle udělal...no počkej to udělal po mojí oslavě?
E:hm-m

Nemohla jsem vůbec mluvit, jen jsem škytala a lapala po dechu...bylo mi vážně špatně...Martin šel za dveře, šel asi pro někoho. Zachvíli se mi zavřeli oči a já byla v jiným světě....byl tam David a já. Byla to ta noc co jsme se dali dohromady, pak ta večeře u jeho rodičů, nás společný výlet do Alp a pak ta noc, kdy mě uhodil...

Z Pohledu Martina:
Psala mi El nebo spíš Dominik, že je El v nemocnici. Chtěl jsem rychle vyjet za ní, ale musel jsem zavolat bráchovi. Neměl vůbec zájem za ní jen. Vysral jsem se na něj a vyjel jsem. Byl jsem tam asi za čtyři hodiny, jel jsem docela rychle. Před nemocnicí jsem napsal Dominikovi a on pro mě přišel. Odvedl mě k El na pokoj. Byla jak mrtvola co kouká a mluví, jo tohle nepochopíte. Bylo mi jí tak líto.
A ještě víc, když začla o Davidovi. Když jsme se o něm bavili, začla nekontrolovatelně brečet a zavírat oči, bylo to divný. Proto jsem došel pro její rodiče a zavolal sestřičku... začla se klepat. Vrhnuli se mj slzy do očí, nemohl jsem jí nějak pomoct.
Museli jsme jít všichni ven...
D: Proč nepřijel?
M:Je to kokot
D:To vím taky, když tu facku má od něj
M: Kdyby jen tu...na mojí oslavě jí podvedl
D:Co prosím?!
M:Ona to neví, prosím neříkej jí to...to by jí úplně zničilo a já nechci, aby se trápila.
D: Neřeknu to se neboj, ale tomu hovadu rozbiju držku

Z pokoje, kde El ležela vyšel doktor.
Mm:Tak co?
Do: slečna měla silný panycký záchvat, je na kapačkách a měla by být v klidu, proto bude lepší když půjdete domu..
Šli jsme k východu...
M:No tak já zítra přijedu, nashledanou
Mm: Nechceš u nás přespat Martine?
M: Já se nechci nikam vnucovat
T: Ale my budeme rádi, když u nás zůstaneš, vážně
D:Jo Martine
M:No tak dobře...
Tak já pojedu za vámi dobře
Mm: dobře.

Dojeli jsme k  Dominikovi domu. Její rodiče mě zavedli do pokoje El. Měla tam spousta fotek..na všech byla tak roztomilá..bylo dlouho večer...potom co mi mamka El převlíkla postel, tak jsem se šel umýt a usnul jsem.

Ahojky, děkuju vám za 500 přečtení ❤️.

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat