47

429 18 3
                                    

Po koncertě jsme jeli k Martinovi, kde jsme trochu oslavovali s kamarády.
Užívala jsem si to... dlouho jsme nebyli všichni takhle spolu.
Da:Co si zahrát flašku?
De:Nejsme na tohle už staří?
N(ikola):ale proč ne... Je to párty a mohli bychom jí udělat ještě zábavnější.

Seděli jsme s Martinem na pohovce. Davida napadlo si zahrát flašku, ale Rhymovi se to nezamlouvalo. Za to Nikole, což byla nová holka Davida, se to dost zamlouvalo.
M:Hele mě je to nějak jedno.
E:Jo
Rh:No dobře...pravidla... stejná dvojice znamená zvíšení kola neboli pusa na tvář, pusa na pusu, líbání na čas námi uvedený a pak sex..
E: Nevím jestli se mi chce úplně hrát
M:Jen hra... kdyžtak to včas utkneme.

Začal David, který musel dát pusu na tvář Martinovi. Pokračoval Martin, který dal pusu mě a já jí dala Nikola. Karolína dala pusu na tvář Davidovi. David si bohužel znova vylosoval svýho brášku a musel mu dát pusu na pusu. Ani jednomu se do toho nechtělo. Samozřejmě já a  Niki jsme se skvěle bavili. Po čtvrt hodině to začalo být zajímavější. Už to nebyli jen pusy na tvář a ani na pusu, ale líbačky a sex. V tyhle fázy jsem chtěla přestat, jenže než jsem to řekla Rhyme vylosoval mě ma líbání.

E: Já myslím, že asi odstoupím
Rh:Nene...vylosoval jsem tě. To líbání bude, a pak si klidně odstup
M: Jestli nechce, tak to dělat nebude Rhyme
E: Já fakt nechci
Rh: Dělej
Většina z nás už měla dost připito, takže se nikdo ničemu moc nebránil.
Rhyme mě chytnul za ruku a začal se rty přibližovat ke mně.
M: Řekla že nechce Dejane!
Martin okamžitě zareagoval a vstoupil mezi nás dva. Nečekala jsem, že se do sebe pustí a bude téct i krev.
Martin ode mě Dejana pouze odstrčil. Jenže Dejan Martinovi vrazil pěst do oka.
Strašně jsem se lekla, protože jsem to absolutně nečekala. David se zastal Martina a začal tam mlátit do Dejana. Zachvili byli všichni tři v sobě. Já a ani Nikola, jsme nevěděli jak je zastavit.

Museli jsme je nechat, chvíli jsme počkali a když už jim nezbývaly síly, odehnaly jsme je od sebe... Martin mě krvavé oko a ze rtu mu lila krev jako o závod. Rychle jsem ho vzala okolo krku a šla s ním k lékárničce. Vzala jsem kysličník a kapesník a rány mu ošetřila.
E: Lásko já se omlouvám.... nechtěla jsme aby se ti tohle stalo.
Moc ki rozumnět nebylo. Brečela jsem těžko říct jestli z pocitu viny, nebo jestli jsem se o něj spíš strašně bála.
M:To je dobrý...nikdo mi na tebe sahat nebude...to si ohlídám
Poté co jsem ověřila Martinovy rány, jsem ho dovedla do postele. Hnedka usnul. Dala jsem mu pusu na jeho bolavý ret a šla jsem za Davidem jestli je v pořádku. Než jsem obstarala Martina, David Dejana vyhodil z domu.
E: Děkuju moc
Da: Samozřejmě... stál jsem za hovno jako přítel, tak budu aspoň super kámoš.
N: Už jsem našla obvaz...co tu řešíte?
E: Děkovala jsem Davidovi. No nic jdu spát. Vy taky jděte. Dobrou
N:Dobrou noc
Da:Dobrou

Osprchovala jsem se a šla jsem do postele, kde si hezky oddychoval Martin. Lehla jsem si na bok zády k němu. Za nedlouho si mě l sobě přitáhl a já s úsměvem usla.

ZLATÍČKA DĚKUJU ZA 10K💗
JSTE NEUVĚŘITELNÍ.!

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat