29✨

510 15 1
                                    

Zzzzz..... Zzzz
Ehm to už je ráno?
To nemyslíte vážně, zrovna se mi tak krásně spalo..
Bylo půl jedenáctý. Jo dost pozdě na vstávání. Vim to a plně si to uvědomuju.
Dokopala jsem se vstát a jít do sprchy.
Určitě nejsem jediná, která stráví v koupelně půl dne, protože má puštěný písničky na celý barák..

Crrrr crrrr
Kdo to sem leze?
Vypla jsem vodu, vzala jsem si na sebe župan, zavázala ho a šla jsem otevřít.
M:Ahoj
E:No ahoj, co je?
M:El je mi to blbý, jel jsem okolo a došel mi benzín. Včera jsem zapomněl natankovat.
E:Jo jasně. Vadí ti ten župan, nebo se mám převlíct?
M: Chvátám

Vzala jsem klíče od garáže a šla jsem v županu s Martinem z bytu. Otevřela jsem vrata od garáže. Podala benzín Martinovi a čekala jsem na kanistr, který mi vrátí. Martin doplnil nádrž, podal mi kanistr.
M: Moc děkuju na tady máš
E:ne nechci
V roce držel peníze
M:Vem si je prosimtě
E: Martine ne!
Navíc musím jít. Jsem tu v županu, jako jo lidí tu sice mic není a babky jsou tu.
M:Jo musím. Máš to teda u mě ahoj.

Zavřela jsem garáž, Martin odjel a já šla do bytu. Převlíknula jsem se a jela jsem za Kubím.

K:ahoj kotě
E:Ahoj
N:Zdar
E:Nazdar
N: Mám pro vás novinku
E:Jakou?
N:Chci Káju požádat o ruku
K: Gratuluju
E: Hej. To nemůžeš jako. Mě sis vzal už dávno
K:Nech mu taky prostor
E: Nenechám
N:Jdeme koukat na film a už dost

Druhý den:
K: Vstávej!! El!!
E:hm?
K: Haloo!!
E:Hm??
Začla jsem otvírat oči. Nademnou stál Kuba a netvářil se nějak extra mile.
E:Co je?
K:Jak co je? Spíš já bych se měl zeptat proč se před Greyem promenáduješ ve městě jen v županu.
E: Co?
Jakub vzal do ruky telefon a ukázal mi článek. Byli tam fotky mě a Martina jak vycházíme z bytu. Pak to jak si od něj nechci vzit peníze.
E: Takhle to ale nebylo
K:A jak to jako bylo??
E:Sprchovala jsem se,. někdo zazvonil. Tak jsem si na sebe vzala župan. Byl to Martin, došel mu benzín a Chvátal a já tu v okolí byla nejblíž tak mě poprosil, jestli nemám kanistr s benzínem. Měla jsem, alw Chvátal tak jsem šla jen v tom županu, chtěl mi dát  za ten benzín peníze, ale já ne nechtěla.

K:Hm no dobrý. Z tebe tady udělali solidní kurvu. Si to přečti
E:Dej mi to
K:hm
E:Jako vážně mi na tohle celý řekneš jenom hm no dobrý, z tebe tady udělali solidní kurvu?!
K:Co mám jako říct??
E: Promiň
K:Za co se mám omlouvat
E:Za to, že se chováš jak kokot.
Zvedla jsem se z gauče a šla jsem k Nikovi do pokoje.


Ahojky lidi, děkuju moc za 500 hlasů ❤️

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat