06 | French Kiss (15+)

1.7K 234 187
                                    

The Slytherin Bad Boy 🐉

-Chapter 06-

"අන්න අර පුපුරන මාස්ටර් ප්‍රොෆෙස ට්‍රෙලෝනිගෙ රූම් එකේ තේ කෝප්පයක් පුපුරවලා ! "

" කවුද ? මොකද්ද වෙලා තියෙන්නේ ? "

" සීමස් ෆිනිගන් බන්...ඒ මිනිහා තේ එක ඉක්මනට රත් කරගන්න කියලා ස්පෙල් එකක් කියලා ඒක වරද්දන් ඒ පලාතම කළු දුමාරෙකින් දැන් වැහිලලු" රෙවෙන්ක්ලෝ කොල්ලො ටිකක් ග්‍රයිෆින්ඩෝ කොල්ලො ටිකකුත් එක්ක මොකද්දෝ දෙයක් ගැන කතා කරද්දි y/n ඒ හරියෙන් ගියේ බස්සන්ගෙ කූඩු තියලා තියෙන පැත්තටයි.

කාලෙකින් ගෙදරට ලියුමක් යවන්න y/nට බැරිවෙලා තිබ්බේ...පාසල් වැඩඑක්කයි යුංගි ගැන හිත හිත ඉන්නයි කාලෙ ගත උනු නිසා ඒවගේ වැදගත් දේවල් ගොඩක් y/nට මගෑරිලා තිබ්බා.ගෙදරට යවන්න කියලා ලියලා සීල් කරපු ලියුම අත්දෙකෙන්ම පපුවට තුරුල් කරන් y/n ඒ පැත්තට ගියේ සැහැල්ලුවෙන්.

" hey yooo....y/n " ඒ අස්සේ y/nට ඇහුනේ නුපුරුදු හඬක්...ස්ලිදරින් ලෝගු ඇදගත්තු තමන්ටවඩා බාල හතරවෙනි වසරෙවගේ කෙල්ලො තුන්දෙනෙක් y/n ගාවට ඇවිදන් ආවා. තුන්දෙනාගෙම මූනුවල තිබ්බේ මහ නෝන්ජල් පෙනුමක්...

" Excuse me ? ඔයාල හතරවෙනිවසරෙ ලමයි නේද? මම ඔයාලට,වඩා වැඩිමල්..ඔහොම කතා කරන එක හරිනෑනේ? "

යාළුකමට කතා කරන එක වෙනම දෙයක්...ඒ උනාට මේ කොල්ලො ටිකනම් කතා කරන්නේ බල්ලෙක්ට කතා කරනව වගේනෙ...ඒ නිසාමයි y/n ඒ විදිහට කිව්වේ. ඒ උනාට අවුල කියන්නේ y/nට වඩා උසයි මහතයි අර හතරවෙනි වසරෙ කෙල්ලො තුන්දෙනා...(😂😂)

" ආහ්...sorry sorry...sis...මේ...මොකද්ද මින් යුංගියි ඔයයි අතරෙ තියෙන සම්බන්ඳෙ? " අර කෙල්ලො ටිකත් කෙලින්ම කතාවට බැස්සා.

සුපුරුදු විදිහට යුංගි ගැන කියද්දි y/nගෙ මූණ රතුවෙලා කලින් තිබ්බ ලොකු ගැම්ම නැත්තටම නැති වෙලා වතුර හිඳිලා දියවෙලාම ගියේ අර කෙල්ලොන්ට ඒකෙ තේරුම ඉගි කරන ගමන්.

" ම්-මුකුත් නෑ !" කොහොම උනත් අභිමානෙට කැලලක් වෙන්න දෙන්න බෑනෙ. ඒ නිසා y/n කට ඇරලා කතා කලා.

" හහ්? මුකුත් නෑ? එහෙනම් අර ඩීන් තෝමස් අපිට කිව්වේ බොරුද? " අර එකකෙල්ලෙක් y/nගෙ ඇගට කඩාපැන්නෙ එහෙම අහන්..

𝙏𝙝𝙚 𝙎𝙡𝙮𝙩𝙝𝙚𝙧𝙞𝙣 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮🐉 Where stories live. Discover now