29| Coz I'm Min Yoongi (21+)

1K 113 33
                                    

The Slytherin Bad Boy 🐉

-Chapter 29-

" යුංගි!!! " Y/n කෑ ගැහුවෙ නොහිතාමයි.

තමන්ගෙ එහාපැත්තෙ හිනේවෙවී වාඩිවෙලා ඉන්න කොල්ලා දිහා බලලා y/n වෙන මොනවා කරන්නද ඉතින්?

" කිව්වෙනම් කොහොමද? හම්බුනාම ලොකු කිස් එකක් ඕනි කිව්වා...දැන් හම්බුනාම හෙනයක් ගැහුවා වගේ බලන් ඉන්නවා " යුංගි දිවෙන් යටිතොල තෙත් කරලා ඇස් කොනෙන් අමුතුම බැල්මක් දැම්මෙ හිනාව නවත්තන ගමන්. එකපාරම කියුට් පෙනුමෙන් සරාගී පෙනුමකට ආපු යුංගි දිහා කම්පනයෙන් බලපු y/n රතුවෙච්ච මූණෙන් අහක බලාගත්තා.

" ක්-කොහොමද ඉතින් අ-ආවෙ? " y/n වදමල් පාටින් රතුවුණු කම්මුල්වලට දෑත් තියාගන්න ගමන් ආයෙත් යුංගි දිහා බැලුවා.

" කොහොමද කියන එක වැදගත් නෑනෙ y/n "

" ඒත් කොහොමද කියන්නකො- "

" මොකද මම මින් යුංගි නිසා! " යුංගි ඒ විදියට කියලා කට කොනකින් යාන්තමට හිනාවුණා.

හොඳයි,

තර්කයක් නැතිවම y/nට පුළුවන් ඒ උත්තරේ බාරගන්න. මොකද මින් යුංගි කැමති හැමදේම එයා කොහොම හරි ගන්නවා.

බැහැලා යන හිරුගෙන් ආලෝකමත් වෙලා තිබ්බ රතුපාට මිශ්‍ර උණු තැඹිලිපාට් අහස දිහාට යුංගිගෙ දිලිසෙන ඇස් යොමු වෙද්දි y/n ඒ එල්ලෙටම ගිහින් අහස දිහා බැලුවා.

අහස, වළාකුළු...හිත නිස්කලංක කරන තැන් ඒ! දියැගොං ඇලී එකේ කාර්යබහුල මායාකරුවන්ගෙත් මායාකාරියන්ගෙත් ඇස් වලට මේ යෞවනයට පියමනින් ඉන්න කුරුළු ජෝඩුව කොයිම වෙලාවකවත් අහු නොවුනු නිසා y/n යුංගිගෙ උරහිසේ ඔළුව තියාගෙන ආයෙමත් අහස දිහා බලාගත්තා.

සැරින් සැරේ අහසෙ මතුවෙන පුංචි කළු හෙවනැලි වගේ කුරුල්ලො ලස්සන රටාවලට අහස සරසද්දි ඒ දිහා යුංගිගෙ උරහිසට ඔළුව තියාගෙන බලන් ඉන්න එක තරම් සතුටක් y/nට තිබ්බෙ නැහැ...

" යුංගි....."

" ම්ම්ම්ම්? "

" ඔයා නවතින්නෙ කොහේද ? " y/n එහෙම අහලා යුංගි දිහා බැලුවෙ කිසි අදහසක් නැති හිස් බවකින්. යුංගි y/nගෙ මූණ දිහා බලලා අමුතු, කපටි හිනාවක් දැම්මා....

𝙏𝙝𝙚 𝙎𝙡𝙮𝙩𝙝𝙚𝙧𝙞𝙣 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮🐉 Where stories live. Discover now