18| Library kiss(15+)

926 149 83
                                    

The Slytherin Bad Boy 🐉

-Chapter 18-

" මේපාර චැම්පියන් අපිම තමයි "

" අනිවා triwizard cup එක හොග්වාස්ට් වලට තමා "

" ගැම්මක් තමා ඉතින් "

Y/nයි එයාගෙ යාළුවෝ කීප දෙනෙකුයි මේ ලොකුවට කියවන්නේ triwizard tournament එක ගැන. දැනට ඉදිරියෙන් ඉන්නේ හොග්වාස්ට් ඒ නිසා තමා මේ මෙයාලා ලොකුවට කියවන්නේ. මායා ඉතිහාසය පන්තියේ වාඩිවෙලා හිටපු මේ කෙල්ලො ටික බලන් ඉන්නේ ප්‍රොෆෙස බීන් එනකන්.

" Hi guys..." බෙස් පන්තියට ඇතුල් උනු ගමන්ම හැමෝටම අත වැනුවා. y/nත් අනිත් අය එක්කම අත වැනුවේ සුපුරුදු විදිහට. බෙස් දැන් කලින් වගේම Y/n එක්ක එකතුයි...යාළුවො විදිහට බෙස් & y/n කලින් හිටියටත් වඩා ලං උනා කිව්වොත් හරියටම හරි.

" අදත් යුංගි පන්තිය අනිත් පැත්ත ගහයිද දන්නෑ " ස්කාලට් y/n ට හිනාවෙවී කිව්වේ ගියපාර යුංගි පන්තියටම බැනලා ගියපු හැටි මතක් කරමින්.

" මම හිතන්නෑ අද කෑ ගහයි කියලා " Y/n ස්කාලට්ට ඇහැක් ගැහුවා.

" ඇයි ඇත්තටම යුංගි ඒ කෑගැහුවේ? මම රෝහල් අංශෙ හිටපු කාලෙ ගොඩක් දේවල් මගෑරිලා වගේ " බෙස් Y/nට එහාපැත්තෙන් වාඩි උනා.

" යුංගි හැමදාම වාඩිවෙන තැන ' Min Yoongi Son Of B*tch ' කියලා කවුදෝ මැජික් බලෙන් ලියලා...ඒකට කේන්ති ගිහින් තව පොඩ්ඩෙන් යුංගි Death spell එක මෙතන කියනවා " තවත් ජෙනී එහෙම කියලා Y/nට වැලමිටෙන් ඇන්නා.

" ඇත්තටම කවුද ඒක ලියලා තියෙන්නෙ? "

" මම දන්නෑ...මම එනකොටත් ඒක එහෙම්මයි තිබ්බේ "

"y/n දන්නවද? "

" ම්ම්ම්...ඔව් " Y/n අදිමදි කර කර යාළුවො දිහා බැලුවේ ඒක කියන එක හරිද වැරදිද කියලා Y/nට කිසි තේරුමක් නොතිබ්බ නිසයි.

" කවුද ඒ!!!?? " කෙල්ලො තුන්දෙනාම එකපාර එක හඬින් y/nගෙන් ඇහුවා.

" ඒ ඩ්‍රැකෝ මැල්ෆෝයි "

" මට හිතුනා!! " y/n කියද්දිම වගේ ස්කාලට් මේසෙට අතින් ගැහුවේ ඒ විදිහට කියලා.

𝙏𝙝𝙚 𝙎𝙡𝙮𝙩𝙝𝙚𝙧𝙞𝙣 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮🐉 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora