11| You are mine( 21+)

2.3K 234 73
                                    

The Slytherin Bad Boy 🐉

-Chapter 11-

" ඒ ආගස් ෆ්ලිච් නේද? " Y/n බයවෙලා යුංගි දිහා බැලුවට යුංගිගෙ ඇස්නම් තිබ්බේ තාමත් y/nගේ බාගෙට ගැලවුණු ඇඳුම් ලඟ.

" යුංගි!!! " ඊලග පාර y/n අත් දෙකෙන්ම යුංගිව හෙලෙව්වා.

" ඔතන ඉන්න එකා වහාම එනවා ඉදිරියට ! " ෆ්ලිච් කෑ ගහද්දි හොඳ සිහියට ආපු යුංගි ඒ ක්ෂණිකව ලග තිබ්බ ගඩොලකට මැජික් යශ්ටියෙන් තට්ටුවක් දැම්මා.

යශ්ටිය තට්ටු කරපු තැන තිබ්බ විසාල ගල් ගඩොල් එහාට මෙහාට වෙලා එක්කෙනෙක්ට රිංගන්න පුලුවන් තරමෙ පටු පාරක් මතු උනා.

ඒ පාරට y/nව ඇදලා දාගත්තු යුංගි තත්පර බාගයක් ඇතුලත y/nගාවට ඇවිත් ආයෙත් ගඩොල් වලට මැජික් යශ්ටියෙන් පොඩි තට්ටුවක් දැම්මෙ පුදුම වේගෙකින්. ගඩොල් ආයෙත් එකතුවෙලා එතන බිත්තියක් හැදෙද්දිම තමයි ෆ්ලිච් කොරිඩෝවෙ වංගුවෙන් මතු උනේ.

" මැල්ෆෝයි! තමුන් කිව්ව විදිහට කවුරුවත් මෙතන නෑනේ " එක අතකින් ලාම්පුව උස්සන් අනිත් අතින් මොකද්දෝ කොලයක් අරගෙන හිටපු ෆ්ලිච් ලාම්පුව මැල්ෆෝයිගෙ මූණට ඇල්ලුවා.

" ඒත් මම දැක්කනේ මින් යුංගි මේ පැත්තට එනවා " මැල්ෆෝයි කෙන්තියෙන් ෆ්ලිච්ගෙ ලාම්පුව තිබ්බ අත අහකට කරා.

මේ අස්සේ y/n ගැහෙනවා. කියන්න බෑනේ අහු උනොත් කපෝති. කටින් සද්දක් පිටවෙන්න පුලුවන් අවධානම වැඩි නිසා y/n හැඳුවේ අතින් කට වහගන්නයි.

Y/n එක්ක එකට තෙරපිලා වගේ බිත්ති දෙකට හේත්තුවෙලා හිටපු යුංගි y/n අත අල්ලගත්තා.

" ඇ-ඇයි? " Y/n වෙවුල වෙවුල රහසින් අහද්දි යුංගි එයාගෙ ඇගිල්ලක් y/nගෙ දෙතොල් මත තියලා y/nව නිශ්ශබ්ද කරා. ඒත් y/nගෙ දෙතොල් තවමත් වෙවුලනවා. ඒක දැක්කම යුංගිට කන කොනකින් හිනාවක් ගියා.

" ඔයා මාව මේකට පොළඹවනවා " y/nගෙ කනට රහසින් මුමුණපු යුංගි ඒ ගැම්මටම y/nගෙ දෙතොල් වලට පහත් උනේ බොහොම ඉක්මනට. ඊළග තත්පර කීපය පුරාම මේ කපල් එකට ඇහුනේ මැල්ෆෝයි ෆ්ලිච් එක්ක වාද කරන හඬ විතරයි.

𝙏𝙝𝙚 𝙎𝙡𝙮𝙩𝙝𝙚𝙧𝙞𝙣 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮🐉 Where stories live. Discover now