Narrator
Od tych wydarzeń minęły trzy lata. A po całej posiadłości Blacków można było usłyszeć krzyki radości czteroletniego Harry'ego. Który bawił się ze swoim ojcem chrzestnym. A ten go gonił całej posiadłości, ponieważ nie chciał umyć twarzy. Co nie za bardzo podobało się Syriuszowi, ponieważ ten wszystko brudzi. I takim sposobem jego chłopak dowie się że po raz kolejny go nie posłuchał i dał swojemu chrześniakowi czekoladę. Na jego nie szczęście malec pobiegł w stronę salonu kiedy do posiadłości wszedł nikt inny jak i Remus Lupin i zauważył brudnego Harry'ego. I całej w posiadłości można było usłyszeć krzyk Lupina i wesoło okrzyki Harry'ego. Który był szczęśliwy że jego wujek wrócił w przeciwieństwie do Syriusza który dobrze wiedział że za karę ponownie będzie gościł w salonie. Czego właśnie nie chce.
Po jakimś czasie Harry w końcu dał się przekonać i poszedł z wujkami się umyć. Tylko że po drodze pobrudził Syriusza. A że Remus to widział to w zemście zrobił zdjęcie aby jego chłopak na dość długo zapamięta sobie lekcję. Ale ten się jakoś tym nie przejął. I był nawet szczęśliwy że jego chrześniak już w tak młodym wieku robi żarty. A Lupin dobrze wiedział że rodzice młodego Pottera nie byliby tym faktem za bardzo zadowoleni. Najbardziej jego rodzicielka. Remus dobrze wiedział że jego przyjaciel nie widziałby żadnych przeciwskazań. W przeciwieństwie do swojej żony.
Po jakimś czasie gdy mały się umył to pojawiła się Andromeda z córką. Harry bardzo mocno się ucieszył z jej widoku, ponieważ mógł się z nią bawić. A dorośli porozmawiać. Chociaż za każdym razem Syriusz jest z nim, ponieważ też zachowuje się jak małe dziecko. Co się podoba dzieciakom, ponieważ mogą po nich skakać. Tylko że ten później każe się masować Remusowi. Który nie jest zbytnio szczęśliwy z tego powodu. Ale co się dziwić. Po jakimś czasie gdy tamci skończyli rozmawiać. To Andy dała wykład swojemu kuzynowi a Harry się cieszył z tego powodu. I gdy ta z córką wyszła. To Harry schował się za wujkiem Remusem. Aby jego ojciec chrzestny nic mu nie zrobi. Co mu się udało po jakimś czasie cała trójka udała się do kuchni aby zjeść kolację. A później Syriusz miał przeczytać bajkę. Ale Harry uznał że ma to zrobić Remus, ponieważ Syriusz nie umie za bardzo czytać mu książek. Co śmieszyło Lupina. A Syriusz się załamał że jego chrześniak jest przeciwko mu. Ale nikt się jakoś tym faktem nie przejął. Bo nie raz już tak słyszeli.
CZYTASZ
Harry Potter - dzieciństwo (Zakończona)
FanfictionOpowieść przed książką Harry Potter: a co gdyby który jest poprawiane