'Çok Fazla'Bölüm 7

639 39 7
                                    

Ani çıkışım üzerine ben bile şaşırmıştım.Beni tanımdan bana nasıl sürtük diyebiliyorlar ki.Hem ben daha kimseyle yatmadan nasıl sürtük olabilirim ki.20 yaşına girmeme 3 ay kalmıştı ve benim bakire olduğumu öğrenen herkes şaşırıyordu.Emma bakireliğini 17 yaşında yetimhaneki sevgilisi kai'ye vermişti ve ikisi hala çıkıyorlardı.Bakire olmak suç değildi ki ama sürtük olmak suçtu.

Niall yanıma gelerek kolumu tuttu ve beni sandalyeye doğru sürükledi.Sandelyeye oturduğumda kendimi sakinleştirmeye çalışarak içimden 10'a kadar sayıyordum.Eminim birazdan astım krizim tutacaktı ama ilacım şuan yanımda yoktu ve astım krizim tutarsa bayılabilirdim.Sinirlerim bozulduğunda ya da nefessiz kaldığımda hep böyle olurdu ve yetimhandekiler bana zorla Montelukast(astım ilacı) alıyorlardı.Ama şuan kriz geçirsem bulabilirler mi emin değildim.

''Heyy... tamam sakin ol.Bu bütün hayranların yaptığı birşey  Zayn'in nişanlsına nasıl laflar söylediler.Hatta sana söylediklerinden daha ağır şeyler söylediler ama o takmadı bile sende takma tamam mı''kafamı sallayıp başımı eğdim.Derin derin nefes alıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Aslında haklıydı.Yani Niallın hayranları.Bende Adam Levine'nın yanında bir kız gördüğümde hep sinirleniyordum ve aklıma gelen herşeyi söylüyordum.Bunun için sinirlenmeme gerek yoktu çünkü 3 ay sonra bunların hepsinden kurtulacaktım.

''Eeee hadi şu konuya artık bir açıklık getirelim.''diyen bridgeta kafamı salladım ve niall'ın yüzüne baktım önümde diz çökmüş sandelyenin kenarlarından destek alarak oturuyordu.

''Şimdi iyi misin?''

''Evet.''bana gülümsedi ve kendi sandelyesine oturdu.Gerçekten çok dengesizdi.Buraya geldiğimizde neredeyse beni hiç takmamıştı.Sinirlenince ise iyi olup olmadığımı soruyordu.Gerçekten hayatımda gördüğüm en dengesiz insandı.

Kafamı iyice kaldırarak önümde oturan ve benim önümdeki 3 ay'ı nasıl yaşayacağımı belirleyeceklerdi ve ben buna karışamayacaktım.Çünkü işin ucunda benim bundan sonraki özgürlüğüm vardı ve bu benim için çok öenmliydi. 3 ay sonra tamamen özgür olucaktım.Bunun için çok mutluydum.

''Şimdi ilk olarak şunu belirtelim önümüzdeki 1 ay sevgili gibi davranacaksınız ve dışarda çoğunlukla beraber gezeceksiniz.Belki 1 ay sonra evlilik olabilir ama olmayadabilir.Bu tamamen size kalmış birşey.Gazetecileri gördüğünüz yada fark ettiğiniz an sevgi gösterisi yapın öpüşün sarılın ona benzer şeyler bu da size kalmış.Şimdi Ashley senin birkaç belge imzalaman lazım ve hayatını bir kağıda yaz adını ve soy adınıda.''diyen bridget'a kafamı sallayıp uzattığı kağıdı ve kalemi alıp imzalamam gereken yerleri imzaladım ve boktan hayatımı kağıda geçirip kağıdı tekrardan gülerek ona uzattım.Aslında çok güzel bir kadındı ama biraz da soğuktu böyle tipli kadınlardan hep korkmuşumdur.Çünkü ban hep o kadınları hatırlatırdı.Bana vurdukları her darbede soğuklardı ve hiç acımıyorlardı.Güzelmi değiller mi onu bilmiyordum çünkü yüzlerinde maske gibi birşey olurdu.Bu çok sinir bozucu.

Bu anıları hatırlayınca belimdeki izler sanki sızlamıştı.Gerçekten ben bunları yaşamak için ne yapmıştım.Ahhh Tanrım neden beni seçtin ki.Neden bu kötü anıları yaşamk için beni seçtin.Tamam bunu kimseye yapılmasını istemezdim çünkü bu çok caniceydi.

''Tamam biz şimdi gidiyoruz.Bugün alışveriş merkezine gidip Ashley'e biraz kıyafet alıcağız.Sonra ise eve dönüceğiz.''niall açıklma yaptığında nedensizce gülümsedim.Gerçekten gülümsedim.Yakında delirmessem iyiydi.

''İşte bu çok iyi bir fikir yettiği kadar yakın olmaya çalışın.''diyen josh'a Nialla aynı anda kafamızı salladık.Niall sandelyeden kalkınca bende kalktım.O önden bende arkadan yürüyerek kapıdan dışarı çıktığımızda korumalar hemen bizim etrafımızda toplanarak bize asonsere kadar takip ettiler.Asonsere bindiğimizde yanımızda sadece  tane koruma kalmıştı.Herkes asonserden inerken sessizdi.Bu durum gerçekten çok sıkıcıydı.Yani sessizlik.Sessizliği hayatım boyunca hiç sevmemiştim.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin