Heyyyy Merhaba yine acı dolu bir gündeyim çünkü bacaklarım çok ağrıyor ve ben sizin için bölüm yazıyorum.Çok hastalıklı bir kız olduğum doğrudur.Ya da mızmız diyelim. Beni gerçekten çok mutlu ettiniz.Okuma sayımız 3.848 gibi bir şey oldu.Siziiii çok SEVİYORUMMMMM
Medya da Çok sevdiğim bir şarkı var gerçekten bayılıyorum.Sonuçta Enrique Iglesias var.
medyada ki gifi yerim
Bölüm İthafı;TroubleFandom'a gelsin
İthaf isteyenler yoruma yazabilir.İYİ OKUMALAR
*********
O beni güzel mi buluyordu yani.Ben bile her günümü kendime çirkin diyerek geçiriyordum. Sanırsam gözleri bozuktu ki beni güzel görüyordu.Tanrı bile bana bu çirkinliğim yüzünden şansızlık veriyordu o bana nasıl güzelsin diyebiliyordu.
Niall önümden çekilip kapıyı açtı ve odadan dışarı çıktı.Ben de kendime gelip peşinden gitmeye başladım.Acaba gerçekten güzel miydim? Yoksa Niall mı öyle görüyordu ? 2.seçenek daha uygundu bence.
Merdivenlerden inerken aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu.Sanırsam Niall'ın kuzenleri gelmişti.Bu gece umarım güzel geçerdi.Şuandan itibaren bu kadar kahkaha varsa gecenin sonunda sesleri düşünemiyordum.İlk defa yılbaşı kutlayacaktım ve bunun için çok mutluydum.
Niall'a baktığımda çoktan merdivenleri bitirmiş ve önünde beni beklediğini gördüm.Ben hala merdivenlerdeydim çünkü elbise biraz kısa olduğu için yavaş yürüyordum.Niall'ın gözlerine baktığımda bacaklarıma baktığını fark ettim.Ellerimi bacaklarımı kapatmak için önüme getirdiğimde ayağıma takılan şeyle yere düşüyordum ki Niall beni tuttu.Bacaklarımı tutarak beline sardı.Ellerim istemsiz bir şekilde boynuna sarıldı. Niall gülerek bana bakıyordu.Dudaklarının dudaklarıma kısa süreli bir öpücük bırakıp geri çekileceğini sanarken dudaklarımı esiri altına aldı.Ağzım açık ona baktığım için üst dudağımı kavradı.Kendimi ondan çekeceğim sırada arkadan gelen kıkırdama sesleriyle Niall kendini çekti.Ellerini bacaklarımdan çektiğinde hemen bacaklarımı kurtardım ve yere bastım.Kucağından indiğim anda hemen elbiseyi düzelttim.
Niall gülerek suratıma bakmaya devam ederken yumruğumu karnına geçirdim ve arkamı döndüm.Maura,Denise, Greg , Niall'ın babası bobby ve tanımadığım 4 kişi daha.Tanrımm cidden rezil olmuştum.Niallsa bu duruma sadece gülüyordu.Pislik! Bunların hepsi onun yüzündendi.
Boynuma hissettiğim nefesle sıçradım ama daha sonra bunun Niall olduğunu anladım.Kollarını belime dolayarak kulağıma yaklaştı.
''Kuzenlerim burada diye yaptım.Benim güzel bir kızla çıkamayacağımı iddaa ettikleri için yaptım.Lütfen bozma.''dediğinde kafamı salladım.Elimi tutarak beni salona çekmeye başladı.Eminim ki şuan yüzüm kırmızı olmuştu.Çünkü bu gerçekten utanç vericiydi.
Niall masada annesinin çaprazına oturduğunda ben de Maura'nın yanına oturdum.Şuan Niall sağımda Maura solumdaydı.Elimin üstünde hissettiğim elle kafamı sol tarafıma çevirdim.Maura gülerek bana bakıyordu . Tanrımm lütfen o pozisyonumuz hakkında konuşmasın .
''Utanmana gerek yok Ashley . Siz sonuçta gençsiniz ve böyle kaçamaklar yapmanız normal.Keşke bana gerçekten sevgili olduğunuzu söyleseydiniz.''dediğinde ağzım açık kalmıştı.Kaçamaklar ve sevgili.Niall ve ben sevgili değildik ki.
''Biz sevgili değiliz.Ayağım merdivenlerde takıldı ve Niall beni düşmeden tuttu.O sırada da beni öptü.Hepsi bir anda oldu zaten.Yani sevgili değiliz.''diyerek kafamı önüme eğdiğimde Maura elimi sıktı ve hafif bir öksürük sesi çıkardı.Kafamı tekrardan kaldırıp ona baktığımda Niall'a odaklandığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Love(Niall horan fanfic)
NonfiksiBu şehirden gitmeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.o yetimhanede her gün dayak yemektense kaçmak daha iyiydi.Ama kaçarken onu göreceğimi ve bana yardım edeceğini hiç tahmin etmemiştim.Hayatım boyunca ilk defa biri bana yardım ediyordu ve o nef...