'Utanç' Bölüm 17

787 39 4
                                    

Merhaba.Bilgisayarım bozulduğu için wattpaddaki arkadaşım 1fatoş bölümleri yayınlıyor.Ona gerçekten çok teşekkür ederim.Benim gibi bir deliye dayandığı için.Bugün çok konuşup bir açıklama yazmayacağım.Sadece multıdeki benim 5 gündür aşık olduğum yeni 5sos şarkısı ve bugün benim için çok özel igün.5sosfan  olmamın 1.yılı.Gerçekten çok mutluyum.Böyle bir gruba hayran olduğum için kendimle gurur duyuyorum.(evet gurur duyuyorum)

İyi okumalar Umarım beğenirsiniz.Bu bölümde bazılarınızın istediği şey oluyor.nerdeyse 5 bölümdür bunu yazmamı istiyorlar.İstiyorsunuz ama benim ne kaar utandığımı biliyor musunuz?Ne kadar utangaçsam yazdım işte .Fazla konuşmak istemiyorum o yüzden hadi iyi okumlar.

Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın yetiştirmek için hızlı yazdım.



********



Emma ile berabaer odaya girdiğimzde Niall korumların kapının önünde beklemesini söyledi ve kapıyı kapattı.Emma yatağının yanına gidip ayakta beklerken ben duvardan dolayı gözükmeyen ve muhtemelen kapının önünde bekleyen Niall'ın yanına gittim.Elini tutup içeri çektiğimde emma hala buraya geldiğim için şaşkındı bir o kadar da mutlu.Tıpkı benim gibi.Emma elini Niall'a gülerek uzattığında ona karşılık verdi ve tanışma kısmına geçtiler.''Ben sizin Ashleyle çıkmadığınızı biliyorum.Yani ona biriyle çıkıp evlenmesini ben söyledim ama ünlü biriyle formaliteden sevgili olacağını tahmin bile edemezdim.şanslı sürtüğüm.''diye hızlıca konuştuğunda sesinde heyecanda vardı.Yani böyle olması normaldi.Çünkü şuan da karşısında dünyaca ünlü bir popstar duruyordu.''Bende tanıştığıma memnun oldum .Neden Ashley'in bu kadar hızlı konuştuğunu şimdi anladım gerçekten çok benziyorsunuz ve en önemlisi...''diyip bana döndü ve dudaklarıma yaklaştı.Ne yaptığını anladım ve gülümseyip çok sevdiğim dudaklarını masum bir şekilde öptüm.Benden ayrıldığında kıkırdadım ve elimi beline koydum.''...Biz formaliteden sevgili değiliz.''diyip bana katılarak güldüğünde Emma'nın ağzı kocaman açıldı.Sonunda şoktan çıkıp çığlık attı ve bana koşarak gelip boynuma sarıldı.Niall'ın belineki kolumu çekip Emma'nın beline sarıldım.''Senin adına çok sevindim tarla faresi.''''Bende Emma bende.''tarla faresi lakabını bana veren mutfaktaki yemekleri aşırdığımdan dolayı beni seven ama bazende kızan aşçı rooss amcaya aitti.Yemekleri aşırdığım için çok kızsada onun yanaklarından öpüp sarıldığımda beni affediyordu.Onu en son ben yurrtan kaçmadan önce Tatyana işten kovmuştu ve bu da benim yüzümdendi.Bana yemek varmemesini söylemesine rağmen beni o karanlık odadan alıp bana yemeklerden vermişti.Bu da onu son görüşümdü.

Şuan ne yapıyordu onu bile bilmiyordum.Umarım o da şuan benim gibi mutludur Tanrım.

''Tamam bu kadar sarılma yeter bence.Şimdi oturalım ve senin şu aile işini konuşalım.''diyerek ondan ayrıldım.Kafasını salladı ve kendi yatağına gidip oturdu.Bende asla sevmediğim yatağıma gidip oturdum ve Niall'a yanıma gelmesi için işaret verdim.Yanıma oturdu ve elini belime koydu.Ona dönüp gülümsedim ve yanağını öptüm.Emma elimi tuttuğunda ona doğru döndüm.Bizim halimize hayran hayran bakıyordu.Tıpkı o ve Kai benim önümde öpüşürken benim onlara baktığım gibi.Araları neden bozulmuştu onu da öğrenecektim.''Anlat bakalım ailen seni nasıl buldu.Bunca yıldır hiç aramamışlar mı?''

''Aramaışlar hatta çok aramaışlar ama büyükannem hep mani olmuş.Benim buraya gelmemin en büyük nedeni de o biliyor musun?Beni hayatı boyunca hiç sevmemiş.Ailemin öldüğünün haberini o bana getirmişti hatta.Hepsi yalanmış.Annemlere benim kaybolduğumu ve hiç bir yerde bulamadığını söylemiş.Onlar ise benden hiç vaz geçmemişler Ashley hergün her yerde beni aramışlar.Büyükannem 2 aydır kansermiş.Sanırsam vicdan azabı çekmiş ve benim burada olduğumu söylmiş.Beni görmek istemiş.Beni bulduklarında ilk baş onlara inanmadım ama DNA testi yaptırdık.Aslında DNA testi yapılmadan da onların kızı olduğum besbelli.Tıpkı anneme benziyorum.O benden daha güzel olsa da.Dna testinden sonra ailem olduklarına dair bir avukat getirdiler ve yeni müdürle konuşarak dilekçe verdiler.4 gün sonrada Londraya gidiyorum.Anlayacağın benden kurtuluşun yok.Tatyana gitti,ailem beni buldu ve sen buradasın.Benden mutlusu yok.''Onun adına gerçekten çok mutlu olmuştum.En azından onun ailesi benim gibi ölmemişti.Hala yaşıyorlardı.Artık onu rahatça dışarıda görebilecektim.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin