'Biz Biz Olamayız'Bölüm 24

298 18 16
                                    

Arkadaşlar benim hikayelerimde hep şarkı sözlerini yazmamın nedeni uzun olması için değil.Şarkıların insanları anlattığını düşündüğüm için.Bu bölümde de öyle olacak.Ve medyadaki video Ashley  ve Niall'ın hazırladığı bir video onlarmış gibi düşünün bayrakları da İrlanda bayrağı olarak düşünün.

Bu arada Louis'in oğlu doğmuş.Louis'in iyi bir baba olacağından şüphem yok eminim ki dünyanın en iyi babalarından olacak.

--------------

Bugün yılbaşıydı ve ben onu orada bıraktığım günden bu yana 15 gün geçmişti ve ben yavaş yavaş bunu sineye çekiyordum.Emmanın babasının açtığı cafede şarkı söylüyordum ve bu bana iyi geliyordu.Kendimi anlatıyordum bir nevi şarkılarla ve bu durum herşeyi daha da kolaylaştırıyordu.

Akşam saat 20.00 olunca mikrofonu alıp sahneye çıktım.Bugün eğlenceli şarkıyla başlamak yerine daha sakin müziklerle başlayacaktım.Gitariste sia dan big girls cry'ı çalmasını istedikten sonra yerime geçip konuşmama başladım.

"Bugün yeni bir yıla daha giriyoruz.Eminim ki aranızda mutluluktan ölecek olanda vardır ama ben bu şarkıyı yeni yıla girmemek , aynı şeyleri yaşamamak isteyen kişiler için söylüyorum. "Diyerek gitariste işaret verdim kafasını sallayıp ellerini hareket ettirdi.Biraz bekleyip şarkıya başladım.

Tough girl
Sert kız
In the fast lane
Hızlı şeritte
No time for love
Aşka zaman yok
No time for hate
Nefrete zaman yok
No drama, no time
Drama yok, zaman yok
For games
Oyunlar için
Tough girl
Sert kız
Whose soul aches
Kimin ruh sancıları
I'm at home
Evimdeyim
On my own
Kendi başıma
Check my phone
Telefonumu kontrol et
Nothing, though
Bir şey olmadığı halde
Act busy
Meşgul gibi davran
Order in
Siparişler
Pay TV
Paralı kanallar
It's agony
Bu bir ızdırap
I may cry, ruining my makeup
Ağlayabilirim, makyajımı mahvediyorum
Wash away all the things you've taken
Çektirdiğin her şeyi temizlerim
I don't care if I don't look pretty
Güzel görünmesem de umurumda değil
Big girls cry when their hearts are breaking
Big girls cry when their hearts are breaking
Büyük kızlar kalpleri kırılırken ağlarlar.
Big girls cry when their heart is breaking
Büyük kızlar kalbi kırılırken ağlar.
Tough girl
Sert kız

Şarkıyı yarıda kesmesini işaret ettim çünkü devam etseydim ağlayabilirdim ve ben bunu istemiyordum.

---------------------

Yaklaşık 1 saat boyunca şarkı söyledikten sonra sahneden inmiş ve direk emma'ya sarılmıştım.En yakınım dı o benim herşeyimdi.İkimizde aynı şeyi düşündüğümüzü anladığım da ikimizin de yüzünde bir gülümseme oluştu ve o anda fotoğrafımız çekildi.Kimin çektiğine baktığım da Maria bize gülerek bakıyordu.Tam anında fotoğrafımızı yakalamıştı.Yanına yaklaşıp bu seferde ona sarıldım.Kendisini sevdirmeyi öyle bir başarmıştı ki annem gibi görüyordum onu o kadar yakınlaşmıştık birbirimize.Emma da yanımıza gelip diğer yanına sarıldığında ikimizi kolunun altına alıp saçlarımızı öptü.Gerçekten öyle iyi bir anne ki hiç yokluk hissetmiyordum.Annem varmış gibi hissediyordum.Koluma dokunan kişiyle kafamı çevirdim.Elinde çiçek olan şapkalı bir adam.

''Ashley Duncon siz misiniz?''Kafamı sallayıp cevap verdim.

''Evet . Buyrun ?''

''Bu çiçekler sizin için efendim.''elindeki çiçeği uzatmadan önce imzalamam için kağıt uzattı.İmzaladıktan sonra çiçeği verip koşarak gitti.Çok garip hareket etmişti ve bu çiçekler kimden gelmişti.İçindeki notu çıkarıp okumaya başladım.'Seni çok özledim.' Kağıda biraz daha bakıp bakışlarımı güllere çevirdim.Pembe güller.En sevdiğim.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin