'Renkli Gökyüzü'Bölüm 18

582 37 14
                                    

Medyada da gördüğünüz gibi hikayemizin Videosunu hazırladım.Bir video daha var.Onu da düzeltip YouTubeye koyacağım.Umarım güzel olmuştur.

Çok üzüldüğüm bir durum var .Yorumlar düşmeye başladı ve bu beni gerçekten üzüyor.Oylar giderek artıyor ona bir diyeceğim yok.Bu hafta cumaya kadar sınavlarım var ondan sonra ise mezuniyet im var onun için ayakkabı bakacağım bu yüzden bölüm geç gelebilir.


İYİ OKUMALAR

Oy ve yorum bırakmayı unutmayın

********

''Hadi ama anne sende bizimle gelmelisin.''Niall yaklaşık yarım saattir Maurayı bizimle meydandaki eğlenceye gelmesi için ikna etmeye çalışıyordu ama o gelmek istemediğini evde tek başına yılbaşına girmek istediğini söylüyordu.

''Siz gidip eğlenmenize bakın nasıl olsa hastalıklı bir gün geçirdiniz.''Ahhh evet o konu.Mauraya benim ateşimin olduğunu ve o yüzden kıyafetleri Niall'ın burada çıkarıp bıraktığını söylemiştik.ilk başta inanmamıştı.Daha sonra başım dönüyormuş gibi yaptığım yalana inanmıştı.Bu benim için iyi olmuştu.

''Pekala pes ediyorum.''Diyerek ellerini teslim olur gibi kaldırdı.Ardından bana dönüp elini uzattı.Uzattığı elini tuttum.Kapıdan çıkarken Maura arkamızdan bağırdı.

''Montlarınızı almayı unutmayın .Dışarısı çok soğuk''Niall geriye doğru dönüp dolaptan getirdiğimiz 2 kırmızı montu aldı ve kapıyı kapatarak çıktı.1 montu bana verdi üzerime geçirdim ve saçlarımı içinden çıkardım.Niallın yanına gidip önünde durdum.Montu üzerine geçirmiş fermuarını kapatmaya çalışıyordu.Elimi uzatıp ellerini tuttum.Kafasını kaldırıp bana baktı.

''Bana bırak bu sefer de ben senin montunu kapatayım.''Gülerek kafasını salladı ve elini çekti.Elini çekmesiyle montun fermuarının ucunu taktım ve yukarı doğru çektim.Boynunun biraz aşağısında fermuar bırakıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.Şuan üzerimizdeki kıyafetlerin hepsi aynıydı.Niall bilerek buraya gelmeden önce almıştı.Tam bir sevgili gibi gözükelim diye.

Niall gülümsedi ve elini belime atarak beni kendine çekip anlıma öpücük kondurdu.Bende iki kolumu beline iyice sardım ve kafamı göğsüne yasladım.''Hadi artık gidelim.Meydan şimdi dolmuştur.''kafamı salladım .Nialla aynı pozisyonda yürümeye devam ederken 2 korumada bizimle geliyordu.Arabayla gidecektik ama korumalar yine de bizimle geliyorlardı.Niall için en doğrusu buymuş.Arabaya bindiğimizde Nialldan ayrıldım ve cam kenarına oturdum.Niall da arabaya bindiğinde yanıma gelip oturdu.Hiç birşey yapmadan sadece öylece oturuyorduk.



*******

Meydana geldiğimizde Earline,Serenityle,Vance ve Eallison da oradaydı.Birde Serenitlyle'nin sevgilisi jack .İnsanların arasına karışamayacağımız için en büyük binanın terasına çıkmıştık.Korumalar kapının önünde bekliyorlardı.Terasta bizden başka birkaç iş adamları da vardı.Aşağı doğru eğilmiş bir şekilde bakıyordum.İrlanda dansı yapan kişiler git gide çoğalıyordu..2015'e girmemize yaklaşık 2 dakika kalmıştı.O yüzden herkes dansı durdurup birazdan gökyüzünü aydınlığa çevirecek havai fişekleri ve geri sayımları bekliyorlardı.Aşağıya bakmayı bırakıp Niall'a döndüm.Ben dönünce belime sarılı olan elleri çözüldü.Neden çözdüğünü sonradan idrak etmiştim.Elini cebine atmış bir şey arıyordu.Sonunda bulmuş olacak ki gülümsedi ve elini cebinden çekti.Elinin içinde parlayan kolyeyi gördüğümde şaşırdım.Ucunda ''N'' harfi vardı.Gerçekten çok güzel bir kolyeydi.

''Ben olmadığımda bile yanındaymışım gibi hisset.Bunu ben turneye gittiğimde hiç çıkarma tamam mı?Hatta sadece turneye gittiğimde değil hiçbir zaman çıkarma ''gülümsedim ve kafamı salladım.Saçlarımı tutup topladı ve elime verdi.Arkamı ona dönüp kolyeyi takmasını bekledim.Kolyeyi takıp açık boynuma bir öpücük kondurdu.Çekildiğinde saçlarımı bırakıp ona doğru döndüm.Kolyenin ucunu parmaklarımın arasına alıp baktım.Pırlanta gibi duruyordu ve N harfinin ucuna zincir takılmıştı.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin