Bugün yine o kadından dayak yemiştim.Nedeni ise yine buradan kaçmaya çalışmamdı.Reşit olduğum halde beni hala bu pis yerde tutuyorlardı.Neymiş 'eminmişte beni buradan alıcaklarmış' 4 yaşıman beri beni buradan almalarını bekliyordum ama kimse beni buradan almıyordu.hergün yaramazlık yapıp beni buradan atacaklarını düşünüyordum ama elimde olan sadece koca bir tokat ve kemer izleriydi.Dayak yememe rağmen asla pes etmiyordum ve kaçmaya devam ediyordum ve yine yakalanıyordum.Ama yarın yakalanmıyacağıma emindim çünkü bu sefer elimde bir plan vardı ve gerçekten güvenlikten kurtulupp kaçacaktım tabikide Emma yardımıyla.Emma benim en yakın arkadaşımdı.Aynı yaştaydık ve ikimizde bu yetimhaneye aynı gün gelmiştik.Ama Emma benim gibi değildi yani onu birinin evlatlık edineceğine inanıyordu.Ben ise artık umudumu kesmiştim ve londraya kaçmaya karar vermiştim. 4 aydır buradan kaçmaya çalışıyordum ama olmuyordu.Olmasada asla pes etmemyecektim sonuna kadar deneyecektim.
********
Bugün herkesin uyuduğunda kaçacaktım ve o vakit gelmişti.Emma odasına birinin girdiğini iddia edip tüm yurdu başına toplayacaktı ve eminimki Güvenlilkte içeri giricekti.Sonra BAM ben dışardayım.
''Ashley bak oraya gidince mutlaka soy adını değiştir ama sahte değil.İşte birine aşık olup onla evlenir misin bilmem ama işte soy adını değiştir.Yoksa seni bulup yine buraya getirirler.''Cidden birinin bana aşık olacağınımı düşünüyordu ya da benim birine aşık olacağımı.Yanılıyodu! ama bir yandan da haklıydı.Hemen gidip soy adımı değiştirmem lazımdı.Evlenince zaten bana karışamazlardı.Sonuçta artık evli biri ve bir kocam olurdu değil mi? aynen Emma'nın dediği gibi yapıp biriyle evlenmem lazımdı.Ama bunu yapmak biraz zordu tabi.Yani beni sevebilecek birini bulmak biraz zordu.Kendime göre çirikindim ama Emmaya göre İstediğim kişiyle çıkabilirmişim.
''Tamam emma hadi ben güvenliğin oraya gidiyorum sende ben onla konuşurken birden camdan bağır oldumu sonra kabus gördüğünü falan söyle.Hadi ben gidiyorum.''
''Dur sana son bir kez sarılıyım.''
''Gel buraya cadı.''onu yanıma çekerek sarıldım.Onu gerçekten çok özlüycektim ama artık gitmem lazımıdı
------
Güvenliğin yanına gidip ona sorular sormaya başladığım sıra Emma bağırmaya başlayınca güvenlikte oraya doğru koştu.Ve koşarken de en öenmli eşyasını düşürdü.Yani anahtar.Kapının anahtarı.Anahtarı alıp hemen kapıyı açtım.Dışarıya çıkıtığımda kapıyı kapatıp anahtarı geri içeri attım.Dışarı önceden atmış olduğum çantamı aldım ve koşmaya başladım.Kenardan geçen taksiyi çevirip bindim.Son paramı takiye verecektim.
''Nereye hanım efendi.''
''Hava alanına.''
Adam kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı.Beni bekle londra adım adım sana geliyorum.
*******
Yeni hikayem ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz yorumlarızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Love(Niall horan fanfic)
Non-FictionBu şehirden gitmeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.o yetimhanede her gün dayak yemektense kaçmak daha iyiydi.Ama kaçarken onu göreceğimi ve bana yardım edeceğini hiç tahmin etmemiştim.Hayatım boyunca ilk defa biri bana yardım ediyordu ve o nef...