.'Hayran Fotoğrafları'Bölüm 12

744 35 10
                                    

Hey merhaba.Sizi üzmek istemem ama bunu yazmak zorundayım.Hikaye için önemli.Şimdi Zayn gruptan ayrıldı ya.Sizce zayn hikayede hala olsun mu ? Yoksa  hikaye de 25 Marta geldiğimiz de çıkarıyım mı bunu size bırakıyorum.Çünkü ne zaman birisi Zayn den bahsetse ağlıyorum ve bu benim için çok önemli az kalsın kendimi öldürüyordum.

Fark ettim ki bir kaç bölümür eğlenceli şarkı koymuyorum.Bu sefer eğlenceli koydum.

Bölüm ithafı: DaisyStypayhorlikson'a gelsin

Umarım beğenirsiniz sanırsam 3 sayfa falan oldu.Biliyorum kısa ama sınavlara çalışıyorum.

İYİ Okumalar.

*********

Gözlerimi kıırpıştırarak açtığımda Niall hala uyuyordu.Uyurken bile gülümsüyordu.Böyle gerçekten çok tatlıydı.Gözleri kapalı dudakları hafif aralık ve hafif gülümserken.Ona hayran hayran bakarken akılma ona süpriz yapmak geldi.Kollarını belime dolamış bacakları ise bacaklarımın arasındaydı.Bu halimize gülümsedim.Şuan birisi görse bizi sevgili sanabilirlerdi ama öyle değildik.

Uyanmaması için büyük bir çaba gösterip kollarımı belinden bacaklarımı bacaklarından yavaşça çektim ve yataktan kalktım.Niall'a son birkez bakıp odadan çıktım.Odanın karşısında Niall'ın bana vermiş olduğu odaya gittim.Oraya 'odam' diyemiyordum çünkü bu evde hiç bir şey benim değildi.Odaya girdim ve direk banyoya daldım.Umarım yüzümdekiler geçmiştir.Şuan sırf krem kokuyordum onun için banyo yapmam lazımdı.

Aynanın karşısına geçip yüzüme baktığımda neredeyse çığlık atıcaktım.Yüzümdeki izler geçmişti.Bu kadar çabuk geçeceğini düşünmüyordum.Yüzümdeki gülümseme daha çok artınca krem kokularından kurtulmak için üstümdekileri çıkardım ve küvete girdim.Elimdeki sargıları çıkarıp küvetin önüne attım ve fıskiyeyi elime alarak sıcak suyu vücuduma tuttum.Sıcak su vücuduma iyi gelmişti ve rahatlamıştım.Niall'ın aldığı vücud kremlerinden çilekli olanı aldım ve vücuduma sürdüm.Gerçekten çok güzel kokuyordu.

Duşumu aldıktan sonra havluya sarılıp odaya geri döndüm.Üstüme Niall'ın evin içinde rahat olmam için aldığı dizimin yaklaşık 5 karış üstündeki elbiseyi giydim.Yumuşacıktı ve gerçekten çok rahattı.Gecelik olarakta kullanılabilirdi.Saçlarımı tepeden bir dağınık topuz yapıp mutfağa indim.Ona güzel bir kahvaltı hazırlayacağım.

Dolaba yöneldim ve içinden küçük tabaklara konmuş olan kahvaltılıkları çıkardım.Öncelikle onları masaya koyduktan sonra krep yapmak için dolabı açtım.Yapmayı bildiğim tek şey krepti ve onu da 2 gün önce öğrenmiştim.Sadece kreple olmayacağı için mutfağın köşesinde bulunan laptobu aldım ve kahvaltı için güzel yemekler bulup yapacaklarımı açık bıraktım.En son krepleri yapıcaktım.

Birkaç tane kahvaltı için güzel yiyecek hazırlıdığımda krep'e geçtim.Yumurtaları yuvarlak bir kaba kırarak çırpmaya başlaım.Aynı zamanda laptopta çalan Nialların şarkılarından biri olan No Control'u dinliyorum ve dans ediyordum.Gerçekten çok iyilerdi.Hepsinin birlikte söyledikleri yere geldiklerine bende mırıldanmaya başladım.

Waking up

Uyan

Beside you I’m a loaded gun

Senin yanında dolu bir silahım

I can’t contain this anymore

Bundan sonra artık bunu tutamam

I’m all yours

Seninim

I’ve got no control

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin