Mavi gözleri gözlerimin içine bakarken gerçekten bunu söylediğime inanmıyormuş gibiydi.
''Kabul ediyorum.Aslında bende bana kendi soy adını verebilecek birini arıyordum he beni koca avcısı biri olarak görme ben yetimhaneden kaçtım.Yani sana aşık olduğ-''Sözlerimi kesen sıcak dudaklar olmuştu gerçekten ne yaptığını anlamıyordum ve gözlerim iyice açılmış bir şekilde ona bakıyordum.İlk öpücüğümü almıştı ve sanki bunu biliyormuş gibi geri çekildi.
''Hey öyle bakma paparaziler olduğu için öptüm.Dur bir dakika ilk öpücüğün olduğunu söyleme.Yoksa sende şu 'ilk öpücüğümü sevdiğim adama vericem' diyenlerden misin?''
''Hayır sadece hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı.Hem bu seni ilgilendirmez.''
''Tamam hadi gidelim.Benle londra'ya gelmek zorundasın.Yani aslında bu 3 aylık bir evlilik anlaşması olucak sadece 3 ay sürücek ve 3 ayın sonunda sen yoluna ben yoluma.KABUL EDİYOR MUSUN?''
''Ediyorum.Artık buradan gidebilir miyiz?''
''Tamam ama kapıdan geçerken elimi tutman lazım hatta uçağa binene kadar.''kafamı sallayarak elini tuttum.Yine o önden ben arkadan yürümeye başlamıştık ama bu sefer el ele.
3 aylık bir evlilik sözleşmesi aslında bana yeterdi.Yani 3 ay soy adım HORAN olucaktı sonra tekrardan kendi soy adım ama evlendikten sonra beni tekrar oraya götüremeyecekleri için kurtulucaktım.3 aydan sonra ise kendime bir iş bulup çalışırdım.Londra umarım bana uğurlu gelirdi.
Kapının önüne geldiğimizde flaşlar patlamaya başlamıştı bile.Gerçekten bunlara alışık değildim ama gözlerimi açık tutmaya çalışmıştım.Artık ne kadar açabilirsem açmıştım.
Acaba Niall neden evlilik anlaşmasını benle yapmak istemişti.Orda yüzlerce kız vardı ve aralarından bana yardım ederek teklifte bulunmuştu.Beni orada öylece bırakıp gidebilirdi ve anlaşmayı başka bir kızla yapabilirdi ama o beni seçmişti.Benim gibi çirkin bir kızı neden seçer ki.Kesin bütün hayranları benimle dalga geçecektir.
Uçağa binene kadar bir sürü flaş patlamıştı ve gerçekten çok rahatsız edicyidi.Ünlülerin neden kameraların önünden öyle hızlıca geçtikleri şimdi anlamıştım.
Uçakta Niall beni cam kenarına oturtup kendiside benim yanıma oturmuştu.Diğer grup üyeleri Niall'a ve bana şaşkınca bakarken Niall bir açıklama yapmanın zamanının geldiğini anlayanınca konuşmaya başladı.
''Çocuklar sizi karımla tanıştırıyım.Aslında ben de tam olarak adını bilimiyorum.''bana döndü ve tekrardan konuştu.''Adın nedir.''
''Şey adım Ashley.''dedim ve başka birşey demeden öylece durdum.Grup üyeleri niall'a şaşkınca bakıyorlardı hala mbirşey anlamamış gibiydiler.Niall kafasını onlara dönüp tekrardan olayı açıkladı.
''Hey ne bakıyosunuz öyle.Benden bir kız bulup onunla 3 ay evli kalmamı söylediler bende bir kız buldum.Hem ben bunu size zaten anlatmaıştım.Neden bu kadar şaşırdınız.''
Harry biraz niall'a yaklaşıp fısıldadı am bende duyabildim.
''Hayır ona şaşırmadık sadece kız fazla güzel.''onun bu dediğine kıkırdadım.
''Evet biz İrlanda kızları fazla güzel oluruz.Ama erkekleri konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim.''diyerek kafamı Niall'a çeviridim.Anında sırıtması sönerken o da kafaını bana çevirdi.
''Hey ben yakışıklıyım bir kere.''
''hıhıhıhı.''dediğimde önümüzde oturan fakat kafalarını bize döndürmüş 4 kafa birden gülmeye başladılar.Louis gülerken konuşmayı ihmal de etmiyordu.
''Dostum ben bu kıza bayıldım tam benim kafamdam.Havuç sever misin?''Bu sorusu aslında beni şaşırtmıştı.Hvuç en sevdiğim sebzelerden biriydi.Hatta yetimhanedeyken ne zaman yemekhaneye yemek gelse Emmayla birlikte mutfağa iner ve havuç varmı diye arardık ve sonra her zaman ki gibi ben dayak yerdim.
''Evet.''
''Ah gerçekten bu kız tam benim kafamdan.''Onun bu dediğine gülümsedim ama niall'ın kafası hala ona laf atmamda kalmıştı.Gerçekten kendini çok yakışıklı sanıyordu ama bildiği kadar yakışıklı değildi.
''Bana bas baya yakışıklı değilsin diyordun ama teklifimi kabul ediyorsun.''
''Teklifini kabul etmem sevdiğim anlamına gelmiyor.Hem teklifini kabul etmemin nedeni o yetimhaneden kurtulmaktı ve kurtulduğumda da soy ismimi yasal yoldan değiştirmem lazımdı ve sonra karşıma sen çıktın ve teklif ettin bende kabul ettim.''
Gerçekten yorulmuştum.Çünkü çok hızlı konuşmuştum ve azım acıyordu.Sanki ilk defa bu kadar hızlı konuşmuşum gibi geliyordu
''Lütfen kemerlerinizi bağlayın ve geriye yaslayın uçağımız kalkmak üzere.''hostesin seslenmesi üzerine kadına baktım.Nerdeyse göğüs ucunu gösterecek şekilde gömleğini açmıştı ve göğüs şov yapıyordu.
Kadının dediğini yaptım ve kemeri takıp arkama yaslandım.İlk defra uçağa biniyordum ve içimde bunun heyecanı vardı.Kulağımda bir el hissedince kafamı geriye doğru çektim.Yanıma baktığımda Niall olduğunu gördüm ve elinde de kulaklık vardı.Kulaklığı elinden gülerek aldım
.Kulaklığı kulağıma taktığımda şarkı değişti.Jessie j'nin güzel sesi kulklarıma dolduğunda gülümsedim.Gerçektin jessie j'yi çok severdim ve bu şarkısına bayılıyorum.
''Jessie j sever misin?''diye sorduğunda kafamı sallamakla yetindim Get Away'in güel melodisi bittikten sonra jessie j'nin sesi duyuldu.Sesini dinlerken kendimden geçiyordum.
Londraya daha çok vardı ve biz müzik dinlemekle geçiriyorduk ve bu gerçekten çok eğlenceliydi.
---------
Bölümü sonunda yazdım umarım beğenirsiniz ki ben hiç beğenmedim yani içime sinmedi ama yineden paylaşıyım dedim.Bu bölümü geçiş bölümü olarak sayın.Yaklaşık 1 saattir yazıyorum umarım beğeneirsiniz.
Vote=3
yorum=4'ü geçince yb gelebilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Love(Niall horan fanfic)
NonfiksiBu şehirden gitmeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.o yetimhanede her gün dayak yemektense kaçmak daha iyiydi.Ama kaçarken onu göreceğimi ve bana yardım edeceğini hiç tahmin etmemiştim.Hayatım boyunca ilk defa biri bana yardım ediyordu ve o nef...