'Chubby Bunny'Bölüm 13

658 33 5
                                    

Hepinize selam.3K Olmamıza çok az kaldı.Gerçekten çok iyisiniz.Bu bölümde ki Chubby Bunny fikrini bana veren ashton38'e çok teşekkür ederim.Bölüm hakkında konuşamayacağım bana göre güzel bir bölüm oldu ama size göre değişir.Bazılarınızın istediği bir sahne var ama bişey demeliyim ki o bölüm için daha çok erken.Şimdilik diyeceklerin bu kadar.Bölüm yazdığım şarkının sözlerini okuyun derim.Multımedya'ya bayılıyorum

Bölüm ithafı;Ashton38(Biliyorum ona 2. kez ithaf yapıyorum ama hak ediyor kapaklarımızı o yapıyor çünkü.Seni seviyorum)

Yazım yanlışım varsa özür dilerim.Çünkü bu bölüm 5 defa yazılıp silinmiş bölüm.Dün tüm türkiyede elektrik kesildiği için benim yazdığım bölüm de gitti.Yoksa dün yayınlayacaktım.Neyse ki bugün tekrardan yazdım.

İYİ OKUMALAR

Niall ile  maçtan sonra çıkıp Tower Bridge de yürüyüş yapmıştık ve bir sürü fotoğraf çektmiştik.Şimdi ise Niall2ın bildiği bir İrlanda aile bar'ı vardı ve oraya gidiyorduk.Biz bunları yaparken Niall'ın birkaç tane hayranı gelip fotoğraf çektirmişlerdi ama onlar ilk fotoğraf çektirdiklerimiz gibi çıkmamışlardı.Yani ben fotoğraflara girmemiştim sadece Nialla beraber çekilmişlerdi.Aslında birisine Niall'ın zoruyla ve kızın zoruyla girmiştim ama arkadaşları istememişti.Yine de fotoğrafa girmiştim.

Uzaktan bile duyulan irlanda şarkılarıyla Niall'a dönüp gülümsedim.İrlanda barları gerçekten çok iyi olurdu.İrlanda dansları,İrlanda oyunları ve her yerde dolanan İrlanda cinleri.Gerçekten mükemmel olurdu.

Niall kolunu omzuma atıp büyük barın içine girerken beni kendine çekmişti.Bende kollarımı beline sardım ve beraber yürümeye başladık.Barda bizi görenler pek şaşırmış gibi durmuyorlardı.Sanırım Niall hep bu bara geliyordu.Niall'a şaşırarak ya da çığlık atarak bakmıyorlardı ama bana şaşırarak bakıyordu.Heyyy Niall ünlü ona böyle baksanız neyse ama neden ben.

İçeride yüksek sesle müzik çalmıyor ya da sigara dumanları ya da iğrenç kokular  yoktu.Aksine orta derecede bir yükseklikte çalan Jessie j-Nicki Minaj-Ariana Grande üçlüsünün Bang Bang ve dans edenler.Burası benim için ideal  bir bardı.Tamam belki daha önce hiç bara gitmemiş olabilirim ama okuduğum kitaplarda barların hep kötü koktuğu veya çok fazla müzik çaldığı söylenirdi.Ama burası öyle değildi.Aksine daha güzeldi.

Bar'ı hayran hayran süzerken Niall bana gülünce bar'ı süzmeyi bırakıp Niall'ın beni masalara götürmesine izin verdim.L şeklindeki koltuklardan birine oturduk.Etrafa hayranca bakmaya devam ederken yanımıza gelen garsonla kafamı oraya çevirdim.Elini Niall'a uzatmıştı.''Hoşgeldiniz Bay Horan.Ne içmek istersiniz.''dediğinde Niall bana döndü.Hayatım boyunca hiç içki içmediğim için ve fazla içki aı bilmediğim için Niall'a gülümsedim.''Bira.''Niall kafasını sallayıp önümüzde bekleyen garsona döndü.

''1 bira.1 tane de Grand Marinier* ve de şekerlemeleriniz varsa getirebilir misiniz?''diyince garson kafasını sallayıp gitti.Niall'ın dediği içkinin adını ilk defa duyuyordum.

''Tabiki de ilk defa duyarsın.Bildiğin 2 tane içki adı var.Bira ve konyak.Heeee bir de votka.''İç sesim benimle dalga geçmiyordu şuan.Haklıydı çünkü sadece onları biliyordum.Niall'ın deiğini ilk defa duymam normaldi.Bildiğim isimler ise kitaplarda okuduklarımdı işte.Niall bana döndüğünde kafamdaki içki düşüncelerini kovdum ve bende ona döndüm.

''Annemler bizi İrlandaya çağırdılar.Yani hem seninle tanışmak istiyorlar hemde yılbaşında beraber olmamızı.Oyun oynadığımızı  biliyorlar o yüzden seninle tanışmak istiyorlar.Yarın uçağa binip gidebiliriz.''dediğinde şaşırmıştım.Onunla bir oyun oynuyorduk ve ailesi bunu biliyordu.Kesin benden nefret ediyorlardır.Sonuçta oğullarının hayatını mağfediyordum.Kesin benden nefret ederceklerdi ve Nialldan uzak durmamı söyleceklerdi.Benimle de bu yüzden tanışmak istiyorlardı.Tanrımm zaten beni kim seviyordu ki.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin