'Aşk'Bölüm 16

690 37 8
                                    

Gerçekten çok üzgünüm.Bölümü 1 mayısta yayınlayacağımı söylemiştim ama laptobum bozuldu ve ben masaüstünden girmek zorundayım.Masaüstümde yazdığım bölümü kaydetmediği için bölüm 7 defa silindi ve tekrardan yazıldı.ve şun ben gerçekten ağlayacak derecedeyim.1.500 kelime yazıyorum ve birden bölüm siliniyor.Sanırsam bu benim kaderim oldu.Neredeyse kriz geçiriyorum.Bölüm bu yüzden geçikti yoksa dün gelecekti.1 mayısta evde değildim o yüzden yazamadım.2 mayıstada bölümler durmadan silindi ve onunla uğraştım.3 mayısta da elektrikler saat 5'e kadar yoktu.4 mayıstada proje ödevimle uğraştımYani tahmin edeceğiniz gibi çok zordu yazmam

Ve inanılmaz birşey ki-bana göre inanılmaz-hikayemiz 5.004 tıklamaya ulaşmış.Gerçekten çok mutluyum.Beni gereçkten çok mutlu ettiniz.İlk defa bir hikayem bu kadar tıklanma aldı.

Medyadaki şarkı ve gife bayılıyorum

Bölüm ithafı : @xxxAshxxxx 'e gelsin.yeni kapağımız onun elinden çıktı.Çok teşekkür ederim.


Yazım yanlışlarım varsa  mazur görün.Kısa biliyorum ama lütfen affedin

*****

''Üşütmeni istemeyiz değil mi?'' diyerek kabanı bana uzattı.Tıpkı onun gibi kokuyordu.Tam kabanı almak için kolumu uzatmıştım ki kabanı kendisi giydirdi ve önümü kapatmak için önüme geçti düğmeleri ilikledi.Son düğmeyide ilklediğinde dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.Dolabın kapağını açıp birşeyler aradı bulamayınca bana doğru döndü''Ben yukarıdan montumu alıp geliyorum.''diyerek yanımdan uzaklaştığında bu haline kıkırdadım.Bahçedeki hali hala aklımdan çıkmıyordu.

 *******

20 dakika önce

Niall önümde dik bir şekilde eğilmiş yüzüme bakarken ben şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum bile.Niall bana aşık mıydı?Ne ara bana aşık olmuştu ki?En önemlisi ben ona aşık mıydım?


'Tabiki de aşıksın seni beyinsiz.Niall sana yaklaştığında maratondan yeni çıkmış bir yarışmacı gibi kalbin hızlı atıyor ya da seni öpüp geri çekildiğinde yemeğini isteyen bir bebek gibi onun dudaklarına bakıyorsun.Onun kokusunu aldığında kendini cenette gibi hissediyorsun.Onun yanına yattığında kendini güvende hissediyordun.Sen tabiki de Niall'a aşıksın.Hadi şu çocuğu bekletme ve teklifini kabul et gerizekalı.'İç sesime ilk defa hak verdimben gereçkten Niall'a aşıktım.Küçücük kalbime birinin kocaman kalbini almıştım.Ellerimi kaldırıp Niall'ın yüzünü tuutum ve dudaklarımı dudaklarına yapıştım.Niall ilk başta şaşırsada sonradan gülümsedi.Gülüşünden öpmek diye buna diyorlardı heralde.


Dudaklarımı dudaklarından çektiğimde ellerim hala yanaklarındaydı ve alınlarımız birbirine değiyordu.''Sanırsam bu evet demek oluyor?''diye sorduğunda kafamı salladım.Niall önümde dikleşip ayağa kalktı ve bana elini uzattı.Uzattığı elini tuttuğumda beni oturduğum yerden çekti ve kolları arasına aldı.Boyumun kısalığından dolayı parmak uçlarımda yükseldim ve kollarımı boynuna doladım.''Yaralarını iyileştereciğime ve kahramanın olacağıma söz veriyorum Ashley.''Bu adam hiçbir sözünü unutmaz mıydı?Hem yaralarımı iyileştirirken bir de bana kalbini veriyordu.Küçük kalbime bir kalp daha davet ediyordum.O kalbi asla kaybetmeyecektim.Sonuna kadar içimde kalacaktı ve asla kalbimden çıkarmayacktım.Çünkü bu adam bana kalbini vermesinin yanında ailesini,evini ve eşyalarını benimle paylaşmıştı.

Şuan yaşadığım gün hayatımda yaşadığım en mutlu gündü ve bu günü asla unutmayacaktım.

Niall benden ayrılıp Mauraya doğru baktı.O da bize bakarak gülümsüyordu.Niall ellerimizi birleştirip havaya kaldırdı ve Maura'yla konuşmaya başladı.''Çok yakında vizyonda olduğunu söylemiştim anne.Üzgünüm galayı kaçırdın ama filmde ilk sırada özel misafir koltuğunda seni görmek istiyorum.Filmimizin adı 'Ashall' hepiniz davetlisiniz''diyerek önümüzdeki Mauraya gülümsedi.Maura bize yaklaşıp bize sarıldı.Bizde gülümseyerek ona sarıldık.''Umarım hep böyle gülersiniz çocuklar.''

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin