'Yaşam savaşı'Bölüm 19

465 33 10
                                    

Merhabalar

Bölümü Salı veya perşembe yayınlayacağımı söylemiştim ama mezuniyete hazırlanıyordum perşembe günü de mezuniyetim vardı o yüzden yazamadım özür dilerim.

Bu bölümde dediğim gibi birkaç ay ilerleyeceğim hazirana çabuk gelebilmek için geçiyorum.Melissayı da kitaba dahil edecektim ama karşı çıkarınız ve ben sinirlenirim diye koymayarak kurguyu değiştirdim.Bu benim için çok zor oldu.

Birde yorum hepiniz doğum günlerinizi yazarmısınız.Bir bölümde doğum gününüz gelince kutlayacağım.

Neyse ben sizi daha fazla bekletmek istemiyorum iyi okumalar.



*******

05 ŞUBAT 2015

''Hadi ama Niall neredeyse öğlen oldu.''Yaklaşık 5 dakikadır Niall'ı kaldırmaya çalışıyordum ama nafile yerinden bile kıpırdamıyordu.Aklıma gelen sinsi fikirle üzerine çıktım.Yüzüne baktığımda gülümsüyordu.Demek ki beni kandırıyorsun sarışın bende seni kandıracağım .Sırt üstü yattığı için daha bir şansım vardı.Üstünde tam erkekliğinin üzerine gelecek şekilde oturduğumda inleyerek gözlerini açtı ve sinsice gülmeye başlayarak kalçamı tuttu.

'' Bu hareketi akşam yapsaydın daha iyi olurdu.En azından şimdide yorulmazdık.''diyerek beni bir anda altına aldı.Sen öyle san Niall.

''Hayır olmaz çünkü aşağıda seni bekleyen 4 aç erkek var.Belki de seni beklemeden bütün yaptıklarımı yemişlerdir.''

''Ahhh olsun bende bunları yerim.''diyerek uzandığım için açılmış kazağım ve bu yüzden gözüken göğüslerimi gösterdi.Bu adamın aklı sadece bu işlere mi çalışıyordu yoksa bana mı öyle geliyor?

''3 gün bu fikirleri aklından sil Niall.''Sitem edercesine tavana doğru bakıp ofladı ve çocuk gibi çıkan sesiyle konuştu.

''Yine mi ay başı yani şu regl denen şeyi mi oldun.?''kafamı salladım.

''En nefret ettiğim.Neyse bizde günaydın öpücüğüyle yetiniriz.''bu olabilirdi mesela.Niall yüzünü bana doğru eğince bende biraz kafamı kaldırıp dudaklarımızı birleştirdim.Şuan Niallla akşam ki gibi olmak isterdim ama sabah lanet olası adet olduğumu gördüğüm için olmuyordu.1 aydır yaşayamadığım ve asla yaşayamayacağımı düşündüğüm şeyleri yapmıştım.Aşık olmuştum ve sevdiğim adamı mutlu etmeye çalışmıştım.Bunlar benim için çok önemli şeylerdi.Yönetim fazla beraber görünmeyin dediği için ben emmayla geziyordum Niall ise maçlara ya da arkadaşlarıyla geziyordu.1 aydır birlikte göründüğümüz tek yer Harry'nin doğum günü partisiydi.Onun dışında sadece evdeyken birbirimizi görüyorduk.Bazen de ikimizde dışarı çıkmayıp evde film izliyorduk.

Dudaklarımı dudaklarından çektiğimde gülümsedi kafasını eğip açık olan göğsüme öpücük kondurdu.



''Bunu yapmasam içimde kalırdı.'' deyip üstümden kalktı.Üstünde sadece eşofmanı vardı.Bu havada nasıl üşümüyor hiç anlamıyorum.Yerimden kalkıp aynaya baktım.Kapatıcı bile kızarıkları zor kapatıyordu.1 haftadır durmadan aynı rüyayı görüyordum ve uyuyamıyordum bunu Niallada söyleyemiyordum ..Onu uykusundan kaldırmak istemiyordum bu yüzden gidip aşağıda biraz televizyon izledikten sonra Niall'ın uyanacağı vakit yukarı çıkıp yeni uyanmış gibi yapıyordum.Hepte aynı rüyayı görmek çok kötüydü.Çünkü tatyananın annemi hastane odasında kazadan sonra tam uyanmışken yastıkla onu boğduğunu ,babamı ise bir evin odasında tutuyordu.Bunlar yüzünden neredeyse kafayı yiyecektim.Bugü onun yanına gidecektim ve bunların gerçek olup olmadığını soracaktım.Tabi önce Niall'ı ikna etmem lazım.

Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin