Ön bölüm

340 21 5
                                    

Niall'ın yüzüne şaşkınlık ve hayal kırıklığıyla bakıyordum.Ben onca yolu onu özlediğim için gelmiştim ama o intikam alıyordu. Tamam bende suçluydum ama pişman olmuştum ve onu özlemiştim.Yüzümdeki ifadeyi değiştirip gülümsedim ve elimi belime koyup dönerek bavuluma doğru yürüdüm.Bavulumu elime alarak Niall'a bakmadan kapıya kadar gittim.Bavulu kapının önünde bırakıp ona döndüm.

''Tamam o zaman ben geri gideyim.''diyerek elimle arkamdaki kapıyı gösterdim.Bunu yapmamla Niall gülümsedi ve yanıma gelip sarıldı.Planım 20 saniyede işe yaramıştı.Bende boş durmayıp boynuna kollarımı sardım.O güzel kokusunun burnuma gelmesiyle gülümsedim.İşte ben onu bu kadar çok seviyordum.Kokusunun burnuma gelmesiyle bile mutlu alacak kadar seviyordum.

***********

13 EYLÜL 2015

NİALL'IN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Elbisemi düzeltip elimdeki bilekliği ayarladım ve ayakkabımı da ayağıma giyip beni bekleyen arabanın yanına gittim.Niall araba da oturmuş telefonuna gelen doğum günü mesajlarını okuyordu.Bazen gülen bazende şaşkınlığa uğrayan dudaklarına baktım.Neden bu kadar tatlı olmak zorundaydı ki.Yanağını öpüp yanağına bulaşan ruju sildim.Bana dönüp o da benim yanağımı öpüp geri telefonuna dönünce biraz üzülsem de gülümsememi bozmadım ve bende telefonu açıp gelen mesajları okudum.Çoğu bana ben Niallla çıktığımdan beri grupta hep kötü şeylerin olduğunu yazarken çoğu da benim iyi biri olduğumu yazmışlardı.Evet Eleanoula Louis'in ayrılması,Zayn'in gruptan çıkması,Zayn'in louise laf atıp daha sonra Naught boya laf atması,Perrie ve Zayn'nin ayrılması ve Louis'in baba olması.Hepsi ben Nialla sevgili olduktan sonra olmuştu evet ama bunları yapan ben değildim ki.Zayn yetişkin bir adamdı ve istediğini yapabilirdi.Onun müzik tarzı grubun müzik tarzıyla uymuyordu.Eleonur ve louiste anlaşamadılar ve ayrıldılar.Hiç biri benle alakalı değildi ama hepsi beni suçluyordu.Umrumda mıydı? Tabiki de hayır.Çünkü onların da kendilerine göre hikayeleri vardı kafalarına göre ve ben buna karışmak istemeyerek telefonu kapatıp kafamı Niall'ın omzuna yasladım.Benim yaslanmamla Niall da elini omzuma atıp alnımı öptü ve elindeki telefona bakmaya devam etti.Bende elindeki telefona bakıp mesajların bazısını okudum.Ne insan merak ediyor işte.Mesajları gülerek okudum ama bir tanesini görünce kaşlarımı çatıp ekrana baktım.

' Niall's_is_princies:Doğum günün kutlu olsun babacık.Küçük Niallında doğumu kutlamasak olmaz değil mi?Çok yakında umarım senide görürüz.'gözlerim açık mesajı okuyup Niall'a döndüm.Benim mesajları okuduğumu anlamış olmalı ki gülümsüyordu.Bense ona çatık kaşlarla bakıyordum."Küçücük bir kızın yazdığı yazıya bile sinirleniyor musun Ashley.Sakın bunu Nialla belli etme." İçimden kendimi uyarıp Nialla çattığım kaşlarımı düzeltip bende gülümsedim.

"Küçücuk bir kızın yazdığı yazı bile beni bugün sinirlendiremez.Çünkü bugün benim hayatımdaki en önemli kişi doğdu."diyerek yanağını öptüm.Geri çekildiğimde Niall gülüp dudaklarıma eğildi.Kısa bir öpücük kondurup geri çekildi ve yüzümü avuçları arasına aldı .

"İyiki varsın.Iyiki o gün o havaalınında seni kurtarmışım ve iyiki hep yanımdasın."dediğinde gülümsememi genişletip ben onu öptüm.Neden bu kadar romantik ve tatlı olmak zorundaydı.

#########
ARKADAŞLAR BU SADECE BIR ÖN BÖLÜM BEN ŞUAN OLDUĞUMJZ GÜNE GELMEK İÇİN SIZI BU KADAR BEKLETTIM.BILIYORUM 2 AYDIR FALAN BOLUM YAZMIYORUM AMA BENIM BU GUNE KADAR BEKLEMEMIN SEBEBI GRUBUN ARA VERECEGI KESIN MI? YADA ISTE ZAYN GERI GELIRMI? BUNLAR ICIN BEKLEDIM VE KURGUYU EN BASTAN YARATTIM.ARTIK BURALARDAYIM.SIZI BU KADAR BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DÎLERİM...


Marriage Love(Niall horan fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin