Medyada ki şarkı benim 5 yıldır en favori olan şarkım.Marron 5 aşktır.
Araba boyunca gerçekten çok fazla eğlenmiştim.Çocuklar beni gerçekten çok mutlu etmişlerdi ve bana çok iyi davranmışlardı.Hayatımda beni mutlu edenlerin sayısı bir bir artıyordu.Bu gerçekten çok güzeldi yani yanınızda sizi mutlu eden sizi güldüren insanların olması ,bu gerçekten çok güzeldi.Çocukların hepsini farklı yerleri bırakmıştık.Louis ve liam sevgililerinin yanına gitmişlerdi.Harry ve Zayn ise ailelerinin yanına ve Şansa bakın ki Niallla yanlız kalmıştım.
Evin kapısına doğru yürürken korumalar niall'ın bavulunu getiriyorlardı.Kapının önüne gelince Niall cebinden anahtarı çıkarıp anahtar deliğini soktu ve 3 defa çevirdikten sonra kapı açıldı.Niall kapıyı içeri doğru itip elini içeri geçmem için uzattığında ona gülümseyip içeri geçtim.İçerisi karanlık olduğu için geri dönecektim ama birden bütün lambalar açılınca içime bir rahatlık gelmişti.Karanlıktan gerçekten çok korkardım ne zaman karanlıkta kalsam o olayı hatırlıyordum.
******
20 Ocak 2008
Bakıcının attığı 2. tokatla yere düşmüştüm.Gerçekten artık bu tokatlara alışmıştım.Ya da kemer darbelerine ya da tekmelere.Hepsine alışmıştım.5 günde bir dayak yediğim için artık bunlar bana o kadar acı vermiyordu.
''Demek yine kaçmaya çalıştın ash-ash.'' dedi ve çıplak belime bir kemer darbesi daha vurdu.Aslında acı vermiyordu ama belim ik büklüm olmuştu.Bir bakıcı bana kemerle vuruyor diğeri ise tokat atıyordu.Kendi alanlarında beni cezalandırıyorlardı ama ben zaten ailem öldüğünde büyük bir ceza almıştım zaten.Benim hala yaşıyor olmam büyük bir cezaydı .Ölmemem ise en büyük cezaydı 5 günde bir Dayak yiyordum ama hala ölmüyordum.Sanırsam bu da tanrının bana verdiği bir cezaydı.
''Hala yaşıyor olmana şaşıyorum doğrusu Ash-Ash'' Bu kadın neden bana Ash-Ash diyip duruyordu.Ve evet bende ölmediğime şaşıyordum ya.
''Merak etmeyakında ölücem.Ya da buradan kaçacağım ve sizi şikayet edicem.''Bu dediğime ikisi de kahkaha attılar.Kahkaları devam ederken darbelerini yapmayı da ihmal etmiyorlardı tabiki.
Beni dövmeleri bittikten sonra beni sadece üstümde küçük bir bez parçasıyla(kilotla)Bırakarak soğuk ve karanlık odada tek başıma bırakarak gittiler.Bense sadece bu halime ağlıyordum.
*******
19 Aralık 2014
Günümüz
Kafamı sallayarak düşünceleri kafamdan def ettim.Karanlıktan bu yüzden nefret ediyordum ve sırtımın birkaç yerinde kemer izleri duruyordu bu gerçekten zor bir durumdu.Zaten o 2 kadın da bir zaman sonra kovulmuşlardı.Omzumda hissettiğim el ile irkildim.
''Ashly sen iyi misin rengin attı.'' Niall bana şaşırmışcasına bakıyordu.Gerçekten renkim atmışmıydı.
''Sadece aklıma birkaç kötü anım geldide ve de biraz karanlıktan korktum.''Kaşlarını çattığında ona anlamzcasına baktım.
''Birkaç kötü anı derken.Yani anlatmak ister misin.''
''Hayır belki başka bir zaman.''Dediğimde kafasını sallayıp gülümsedi.Nedensizce o gülümseyince ben de gülümsemiştim.Niallla salona geçtiğimze azım açık kalmıştı gerçekten çok büyük ve güzeldi.Evin içine şaşkınlıkla bakıyordum salon bizim yetimhanedeki odaların 5 tanesini birleştirsen ancak bu salon kadar olurdu.Salonun ortasında dönerek tavana doğru baktım.Gerçekten çok fazla büyülenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Love(Niall horan fanfic)
No FicciónBu şehirden gitmeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.o yetimhanede her gün dayak yemektense kaçmak daha iyiydi.Ama kaçarken onu göreceğimi ve bana yardım edeceğini hiç tahmin etmemiştim.Hayatım boyunca ilk defa biri bana yardım ediyordu ve o nef...