Selamlar olsun bebeklerim.Nasılsınız.Umarım iyisinizdir.Çünkü Ben fazla iyi değilim. Salı günü babam kaza geçirdi ve arabanın sağ tarafı pert ama neyseki babama birşey olmadı.Bu yüzden bölüm yazamadım. Özür dilerim. Bu olayın üzerine birde Niall'ın sevgilisi olduğunu öğrendim. 😢😢 Nedense biraz üzüldüm ve kız önceden Niall ile fotoğraf çektiren birisi.
Niall kıza o zaman nasıl bakmış ya. İçim sızladı nedense.Kızın yaşını bilmiyorum ama kız 3 dil biliyormuş. Fransızca flemenkçe ve ingilizce.
Geçmiş bayramınız mübarek olsun bu arada.Yeni kapak seçimi yapacağız medyadaki kapaklardan birini seçin ve yoruma hangisini beğendiyseniz rakamını yazın.Önerileriniz benim için çok önemli.Sizi seviyorum.
Bu arada 15.600 olmuşuz çok sevindim.gerçekten çok teşekkürler.Öpüldünüz.Makaronlarım.Evet bundan sonra size makaronlarım diyeceğim.Çok severim de. Neyse hadi bölüme geçelim.
------&------&------&------
ŞOK HABER!!!!!!!!!
One Direction grubunun solistlerinden Niall Horan(22) baba oluyor. Çocuğunun annesi ise eski sevgilisi Ashley Duncon(20) .Çift hastaneden el ele çıkarken görüldü .Hastaneden aldığımız haberlere göre Ashley Duncon'ın 6 aylık hamile olduğunu öğrendik.Görünüşe göre bebek sayesinde tekrardan birlikteler.İkili hiçbir konuşma yapmadan arabalarına binip uzaklaştılar.Niall Horan'ın menajeri ise sadece bebeğin Niall Horan'a ait olduğunu söyleyip daha fazla konuşmak istemediklerini söyledi.İkiliyi tebrik ediyor bu beklenmedik haber karşısında sizlerin yorumlarınızı merak ediyoruz.
Televizyonu kapattı ve rahat bir nefes aldı.Niall'ın yeni evine gelmiştik.Neyse ki burada gazeteciler yoktu.Arkama iyice yaslandım.Elimi de karnıma götürüp okşadım.Acıkmıştım ve de uykum vardı ama Niall benle konuşmazken ondan nasıl yemek isteyecektim ki.(burada yazarınız da aynı durumu yaşıyor.)Biraz daha dayan annecim baba uyusun biz bir şeyler bulur yeriz.Oğlum beni duymuş ve tekme atmıştı.Tabi ben senin baban gibi olduğunu unuttum oğlum.Aç ve yaramaz.Huysuz da olabilir.Karnım birden yüksek seste guruldadı.Aman Tanrım .Olamaz. Duymamış olsun.
''Mutfakta buzdolabın da yemek ve atıştırmalıklar var yiyebilirsin.''Duymuştu ve ben yine rezil olmuştum.
''Aç değilim.''
''Karnın ve oğlum öyle demiyor ama.''diyerek karnımı gösterdi. Junior Niall'ın karnımda beliren ayak izini gösterdi.Ben neden hissetmemiştim.'Çünkü o arada Niall'a bakmakla meşguldün' diyen iç sesime hak verdim ve Niall'a kafamı salladım.
''Mutfak hangi tarafta.''diyerek yavaşa yerimde doğruldum.Niall eliyle arkasındaki sürgülü kapıyı gösterdi.Elinde bir içki vardı ama adını bilmiyordum.Mutfağa girip içeriyi süzdüm.gerçekten mükemmeldi.Boydan camları vardı ve tezgahlar tahtaydı.Çok beğenmiştim.
Dolaba doğru ilerleyip kapağını açtım.Ağzına kadar doluydu.Gözlerimi iyice içinde gezdirdim ve saklama kabındaki Cottage Pie'yi (Çoban'ın yemeği) ve makaron kutusunu gördüm.(evet yazarınız makaron aşığı ve ben aşığıysam ashley de olacak)İkisini de aldım ve kapağı kapattım.Çekmeceden bir tane de kaşık alıp masaya oturdum.önce cottage pie'yi silip süpürdüm. Biraz bekledim ve tam makaronlarımı açacaktım ki susadığımı fark edip kalktım ve su doldurup makaronlarımın yanına geri döndüm.Suyu içip makaronlarımdan birini ağzıma attım.
''Makaronlarından vazgeçmemişsin.''diyen sesi duyunca ağzımdaki makaronlardan bir parça boğazıma kaçtı ve öksürmeye başladım.Niall hemen yanıma gelip suyu uzattı. Suyu içip boğazımdan geçmesine izin verdim . Ben suyu içerken o sırtımı sıvazlıyordu. Bardağı bıraktığımda o da elini çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Love(Niall horan fanfic)
Kurgu OlmayanBu şehirden gitmeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.o yetimhanede her gün dayak yemektense kaçmak daha iyiydi.Ama kaçarken onu göreceğimi ve bana yardım edeceğini hiç tahmin etmemiştim.Hayatım boyunca ilk defa biri bana yardım ediyordu ve o nef...