Bölüm 17 GERÇEKLER

972 74 13
                                    

Bahar B.A

Kapıyı açmamla şok olmuştum. Su kıp kırmızı gözlerle karşımda duruyordu. Ağlamışmıydı o, ama neden? Arkamdan Asya hemen çığlık atıp.
A: Su güzelim ne oldu neyin var senin?
B: Neden ağladın sen, Ateş bi şey mi yaptı?
S: İçeri gitebilirmiyim? Bahar ben..ben özü..özür dilerim. Sen kızarsın diye.... Suyun sözünü kesen şiddetli hıçkırıklarıydı.Asyayla Suyu içeri aldık.
B: Su canım tamam sorun değil. Sana ne oldu böyle nolur anlat bak korkutuyosun.
S: Öp- öptü, beni öptü. İlk öpücüğümü çaldı.
A: kimden bahsediyorsun güzelim baştan anlat.
S: Ateş! İşte ben o gece baharın peşinden gidebilmek için Ateşle bir anlaşma yaptık.
B: Vay çıkarcı, bende onu sana yakıştırıyordum.
S: Bahar allah aşkına siz kimseyi bana yakıştırmayın.
A: E Su ne oldu hadi anlat?
diye atıldı asya bende merak ediyodum. Aslında Ateş enişte adaylarından en çok beğendiğimdi. Ama şimdi Suyun kalbini nasıl kazanacak bilmiyorum. Büyük bir hata yapmış.
S: İşte şimdi biz bir gün beraber geçiricektik. Beraber çiftliğe gittik..............................................................................
B: Vayyy Piçerelloya bak sen.
A: tamam canım benim sıkma canını hadi gidip yat sen yorgunsun.

Suyu odasına postaladıktan sonra bizde gidip yattık yarın okula gitmem gerekliydi ama Rüzgarla karşılaşmaya hazırmıyım bilmiyorum. Bunları düşünürken uykuya daldım...

Ertei gün..

Su çok yorgundu o yüzden, Suyu dilenmesi için evde braktık. Ben ve Asya okula geldik. Okula geldiğimizde Ateş benimle konuşmak istedi. Bana Sudan hoşlandığını söyledi ve ona yaklaşmakiçin benden yardım istedi. Bende Suyun şimdi ona çok kızgın olduğunu söyledim. Ateş Suyun ilk öpücüğü olduğunu bilmiyo tabi o yüzden boşuna kızdığını düşünüyordu. Bende Suya şimdi biraz zaman ver sonra git açık açık konuş, senden hoşlanıyorum de dedim. Yani baya bi gaz verdim. Valla Ateş bu gazla dünyayı iki tur döner...

Levent ve Asya biraz atıştılar. Onları barıştırmaya çalışırken ağzımın payını alıp güne atarlı bir kapanış yaptım.

Eve geldiğimizde bangır bangır müzik sesi geliyordu ve mutfaktaki enfez kokularda buna dahildi. Eyvah Su depresyona girdi hayırlı olsun. Suyun depresyona girmesi demek çok gülmek çok konuşmak,çok sesli müzik dinlemek ve çok çok yemek yapıp,yemek. Hemen mutfağa gidip Suyu sakinleştirme çabalarımız başarıyla sonuçladı. Yine suyu odasına postalayıp odalara dağıldık. Bişeyler atıştırıp odama geçtim bu gün çok yorulmuştum. Üzerii değiştirip yatağa yattım ve hemen uykuya daldım....

Gece 2 cıvarında kapı çalmaya başladı. Yataltan sıçlayarak kalktım. Kapıya koştum aceba kimdi? Yoksa bu gün Ateşe gazı verirken fazla verdimde cesaret alıpta Suyla konuşmaya mı geldi? Su ve Asya odalarından çıkıp bana ‘kim lan kapıdaki’ bakışlarını attılar. Su elindeki beyzbol sopasıyla kapıya yaklaşıp Kim o? Dedi ses yoktu.
Su birden kapıyı açınca kapıya dayanmış bir adet sarhoş Rüzgarvardı. Rüzgar sendeleyerek içeri daldı. Su beyzbol sopasıyla kafasına vurmaya kalkınca zar zor engelledim. Rüzgar çok içmişti ve Ömürün ismini sayıklıyordu. Su polisi aramak istedi ama izin vermedim.
rüzgar zar zor konuşmaya başladı.

R: Bahar sen ona çok benziyosun. Bana onu hatırlatıyosun. Seni görmey edayanamıyorum ama görmesemde nefez alamıyomuşum gibi geliyo.
S: ya Bahar atsana şu gerizekalıyı dışarı.
B: tamam Su, Asya lütfen siz lütfen odalarınıza gidin ben Rüzgarla konuşup göndericem onu.
S-A: Hayır!
B: iyi ozaman Rüzgarla ben benim odamda konuşucaz sizde bizi rahatsız etmiyceksiniz. Yok eğer rahatsız ederseniz size küserim ve durmadan konuşup her bokunuzu ortaya dökerim. Ciddiyim!
S-A: Tamam.

Su ve Asya odalarına gidince bende Rüzgarı benim odama götürdüm.
R: Odan güzelmiş rengarenk oysa ki benim dünyam çok siyah.
B: rüzgar odamı boş ver. Neden sarhoş sarhoş gecenin 2sinde evimi bastın? Onu söyle.
R: birkaç gündür görmüyorum seni konuşmam lazımdı senle.
B: Daha erken gelemezmiydin yada içmeden.
R: Kaç gündür içiyorum haberin varmı. İçmeyince dahaçok aklıma geliyosun Ömür.
B: Ben Ömür değilim! Uzatma neden geldiğini söyle ve defol evimden.
R: Hayır Ömrüm bu akşam seninle uyumak istiyorum senin kokunu duyarak uyumak istiyorum.
B: yeter ben Ömür değilim. Daha kaç kere söylemem gerek.
R: hayır yalan söylüyosun sen o sun. Sen Ömrüm sün benim.
B: Rüzgar kalk git evimden.
R: hayır bu gece burda uyuycam.
B: Seni Suyun yöntemleriyle dışarı atmak vardı ya. Sen dua et bu haline ben sebebp oldum.
R: neden sen suçlusun?
B: Senden herşeyi sakladığım için.
R: ne sakladın benden.
sonlara doğru sesi kısılmıştı. Yüzüne baktığımda sızmıştı. Of ya sızmıştı işte ben bunu nasıl dışarıya çıkarıcam şimdi. Bir ara Su yu çağırmayı planladım ama sonra vazgeçtim. Suyu çağırırsam valla WUSHU tekniği ile çıkarır dışarı bunu. Sırtımı yatağın başlığına yasladım bir süre öylece rüzgarın yüzünü izledim. Onun bu haline ben sebep olmuştum.

OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin