Yazarın bakış açısı
Aradan bir hafta geçmişti. Ateş her anını düşünmekle geçiriyodu, Sudan intikam alacağına dair planlar yapıyodu. Ama unuttuğu bir şey vardı ki oda Su hiçbir kıza benzemiyordu. Bunu zaten o gece ıspatlamıştı. Diğer yandan Rüzgar Baharı her gördüğünden Ömürü görüyormuş gibi heycanlanıyordu. Baharsa köşe bucak kaçıyodu gerçeklerden, Rüzgarı böyle ağlatan Ömür yani kendi kuzeni olmasına inanamıyordu. Aralarında durumun en iyi olan çift Asya ve Leventti. Asya Leventi her gördüğünde kızarıyo ve boş yere heycanlanıyordu. Leventinde farklı bir durumu yoktu aslında. 23 yıllık hayatında hiç tatmadığı duyguları yaşıyordu. Ve evet Levent Asyaya aşık olmuştu.
Levent B.A
Bir haftadır nasıl davranacağımı şaşırdım. Ve sonunda karar verdim 1 haftadır arkadaş gibi davrandım, herşeyini biliyorum. Nerdeyse Asyanın en yakın arkadaşı gibi oldum. Ama yeter artık sevdiğim kıza kanka diye hitap etmeme az kaldı. Korkuyorum da aslında kabul etmezse diye. Yarın beraber bir şeyler yapmak için güzel bir gün ayarlayacağım. Bunları düşünürken Ateşin bana seslendiğini bile duymadım.
A: Lan Levent nerdesin oğlum? Aramıza dön lan artık. Tamam anladık aşık oldunda kime?
R: Lan hakkaten kim bu şanslı kız tanıyomuyuz?
L: Tanıyosunuz. Hemde çok yakından. İsmi bu dünyada duyduğum en güzel şarkı gibi...
A: Yeter lan felsefe yapmayı kes ismini söyle ismini.
R: Oğlum bu gitmiş lan uçmuş bu uçmuş.
L: Tamam Len Asya ya Aşığım onu seviyorum oldu mu?
A: NEE? Hani şu sarı şeytanın arkadaşı mı?
R: UFFF. Kardeşim geçmiş olsun su ve bahar adında birer adet CADI ve ŞEYTAN baldızın olmuş.
L: Ne yaptı oğlum kızlar size. Hem ne yaptılarsa kesinlikle hakkettiniz.Asyanın ne suçu var melek gibi kız... hem nerden biliyosunuz belki kabull etmiycek..
A: heh kabul etmesinde sen git kendini san francisco köprüsünden at.
L: Lan harbiden öyle bir şans var daha. Oğlum ya kabul etmezse lan.
R: Kabul etmezse kabul etmez oğlu m kendi kaybeder sana kız mı yok lan.
A: hee katılıyorum.
L: Hayır ben asyaya öyle bir aşık olmuşum ki tüm kızları onun gibi görüyorum. Mesela gece televizyonda vanessa hudgens çıktı ben Ateşe 'Asyanın televizyonda ne işi var' dedim
A: Harbiden dedi Rüzgar
R: Gitmiş oğlum bub,nun beyin hücreleri.
L: gülün gülün oğlum sizide görücem.Okula gelmiştik bizimkilerden ayrılıp asyayı aramaya başladım... Ayy bu gün ne güzel olmuş gerçi o her zaman öyle. Yalnız şu etek boylarını böyle bi 5-10 karoş uzatmamız gerk. Yuh ve OHA demeyin çok kısa giyiyo benim olana kimse bakamaz. Hemen yanına gidio
L: selam günaydın.
Asya: A günaydın naber?
L: İyilik ya Ateşle Rüzgar ekti beni bende sana bakim dedim.
A: iyi yapmışsın. Su ve Bahar da beni ektiler.
L: Hımm. Ne okuyosun.
A:'BENİ ORADA BULACAKSIN' ilginç bi kitap (Öneriyorum gerçekten güzel bi kitap)
L:Romantikmi?- Kızla sohpet kurabilmek için açtığım konulara bak. Off ne apıcam ben.
A: Hıhı evet.Tam yarın bir işi olup olmadığını soruyodum ki zil çaldı. Has...
A: Benim derse gitmem gerek sonra görüşürüz.
L: Görüşürüz... Tamam sakinim nasıl olsa evinin adresini biliyorum yarın gider alırım.Asya B.A
Leventle konuşuyodum ne güzel çalmak zorundamıydı bu zil. Sınıfa geldim yerime geçip oturdum. Çok geçmeden yanıma biri oturdu... Rüzgar...
R: Selam.
A: selam
R: oturabilirmiyim?
A: oturmadınmı zaten. Hem sen en arkada yalnız oturmuyomusun?
R: Oww! Bu gün senin içine Bahar kaçmış ben en iyisi kalkim.
A:Tamam ya otur şaka yaptım. Hem Bahar ne yaptıysa haketmiştin...
R: tamam anladık. Bu sabah Leventtende aynı öğütleri dinledim...Leventin ismi geçtiğinde sıcak bastı birden boş yere heycanlandım. Rüzgar bunu anlamış gibi sırıtmaya başladı. Konuşmamızı burda bitiren sınıfa gıren hocaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomanceAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...