SU B.A
Hayatın bize ne sunacağını asla tahmin edemeyiz. İstanbula geldiğimizde hayallerimiz bambaşkaydı ama şimdi bu yaşadıklarımız hayallerimizin dışında. Misafirler gider gitmez etrafı toplayıp uyuyacağız bahanesiyle baharın odasında toplanmıştık. Asya eline yapışan telefonuyla salak salak sırıtıyordu. Baharda öyle yatağına kıvrılmış boş boş etrafı izliyordu. Her zamanki gibi olaylara el atmak bana düştü.
S: Aloo millet ne yapıyorsunuz ya? Asya brak şu telefonu. Bahar sende toparla kendini.
B: Napmamızı istiyorsun Su?
S: Ya sen bi kalk, Asya sende şu telefonu bi brak ve bana odaklan yaa bir hasar tespiti yapalım.
Her ikiside dediklerimi yapıp bana odaklandılar. Ama konuşmaya başlayamadan Baharın telefonu çalmaya başladı. Bahar uzanıp çekmecelerin üzerindeki telefonunu alıp arayan kişiye baktı.
B: Rüzgar arıyor.
S: Sen mi açıcaksın yoksa benim mi açmamı istersin?
Bahar cevap vermeden telefonu açmam için bana uzattı.
S: Alo
R: Alo Bahar?
B: Yok Bahar bana anlat ne anlatıcaksan.R: Su lütfen Baharla konuşmam gerek.
S: Ne söylüyceksen bana söyle ben ona aktarırım.
R: Tamam tamam o zaman hoparlörü aç hapiniz duyun beni olur mu?
Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp hoparlörü açtım.
S: Hadi anlat şimdi.
R: Bahar yarın nikah günü almaya gidelim. Okuldan beraber çıkarız.B: Tamam olur.
S: Tabi bizde geliriz.R: Su Baharla yanlız gitsek hem onunla konuşmalıyım.
S: ol--
B: Tamam yarın konuşuruz.
Bahar uzanıp telefonu elimden alıp kapattı.
B: Su biz evlenicez buna alışmaya mecburum.
Anlayışla kafamı salladım ve uzanıp sarıldım kardeşime.
Herkes bu akşam yeterince yorulmuştu. Bu gece bu kadar dırdır şamata yeterdi. Hepimiz odalarımıza ayrlıp yarın olacakları hesaba katmadan uyumak için yatağımıza yattık.
ERTESİ GÜN
İnanmıyorum ya cidden inanamıyorum. Bahar 1 hafta sonra evleniyor ve biz şu an düğün alışverişindeyiz. Olayların nasıl geliştiğine dağir bir özet geçmek gerekirse....
Bu gün Bahar Rüzgarla nikah günü almaya gitmişi. Bizde Asyayla birlikte hazırlanıp tam okula gidicektik ki salondan Makbule teyzenin sesi geldi. Sanırım telefonda biriyle konuşuyordu.
Makbule: A tabi dünürüm bu gün öğleden sonra buluşuruz. Ben gidip Su ve Asyaya haber verim.
Tabi bu konuşmada Makbule teyzenin Rana teyzeyle konuştuğunu anlamıştık. Sonrası zaten hızlı gelişti. Baharın eve gelmesi alışveriş için nasıl ikna olduğunu anlatmasi falan felan. Alışveriş merkezine gittiğimizdeyse Ateşi karşimda görmem bu günün şimdiden bana eziyet olacağını anlamıştım. Neymiş efendim alacağımız eşyaları Ateş, Ruzgar ve Levent taşımamıza yardım ediceklermiş....
İşte böyle şu an gelinlik seçimi için bir mağzadaydık. Bahar tam 7 tane gelinlik denemişti hepsine bubolur desede hayalindeki gibi olmadığını bildiğim için hic birini seçmesine izin vermiyordum. Bahar en son verdiğim gelinli giymiş gelmişti. İşte bu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomanceAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...