Bölüm 21

523 51 9
                                    

Bahar B.A

Parti kazasız belasız bitti demek isterdim ama malesefki olmadı. Levent Tunayı bi güzel benzetti. Asyada Badenin takma saçlarını yoldu bu sefer. Onları ayıralım derken kendi derdimizi unuttuk. Rüzgar beni sevdiğini söylemişti, ama ben bi cevap verememiştim. Leventle Asyayı durdurduktan sonra, Rüzgar beni ve Asyayı eve bırakıyordu. Suyunsa nerde olduğunu bilmiyerdum. Rüzgardan öğrendiğim kadar Ateş Suyu konuşmak için mekandan çıkarmış.

Çok geçmeden evin önüne gelmiştik. Asya teşekkür edip arabadan indi. Bende tam iyi geceler dileyip iniyodum ki Rüzgar kolumdan tutarak durdurdu.

R: Bahar?
B: Efendim.
R: Bir cevap vermedin?
B: Rüzgar biraz düşünmeme izin ver. Öyle hemen karar veremem.
R: Tamam. Düşün ama olumlu karar ver.. dedi bu sözünün üzerine sadece gülümsedi, oda güldü.
R: Yarın hafta sonu ya bir planın yoksa beraber vakit geçirelimmi?
B: Aa bilmem--
R: Sadece arkadaşça söz veriyorum düşünmene izin vericem.
B: Tamam bi Asyayla konuşim sana haber veririm. Sende Ateşe ulaş lütfen. Suyu geri getirsin. Ateş için endişeleniyorum. Şimdi Su onu sadece çenesile öldürür.

Rüzgar histerik bi kahkaha attı.

R: Sen Ateşi baya hafife almışsın. Ona bişey olmaz.
B: Olsun sen yinede Suyu getirmesini söyle. Kaan gelirse kıyamet kopar.
R: Tamam tamam söyliycem.
R: tamam o zaman iyi geceler.. diyip yine tam iniyodum ki Rüzgarın sesi ineme engel oldu.
R: Bahar
B: Efendim

Rüzgar hızlıca bana yaklaşıp yanağımı öptü.

R: İyi geceler.. dedi sırıtarak. Gülümsedim ve hızlıca arabadan indim. Ben apartmana girdikten sonra Rüzgar gaza kökleyip gitti.

Asya kapıyı açık brakmamıştı zile bastım. Kapı açıldığında şok oldum.

B: A-Abi sen nezaman geldin?
M: Bu ne hal lan?
B: Şey abi..
M:Geç içeri geç... dedi

Ben önden abim arkadan salona geçtik.

M: Şimdi sen bu elbiseyle partiyemi gittin?
B: Şey abi Rüzgar senden izin almıştı. Bütün gece yanımdanda ayrılmadı zaten.
M: Ayrılmamışmış! Su nerde? Asya seninle olduğunu söyledi.
B: SU? Su şeyde... ı-ı Su At-Arzuya gitti.
M: Arzuya?
B:Evet Arzuya.
M:Şu bi güzel benzettiği Arzuya mı?
B: Yok hayır ona değil. Başka Arzu bu.

Biz bunları konuşurken Kaan geldi ve oda geleneksel soruları sordu.

K: Bu ne hal kız.

Ohoo Kaan benim elbiseme kızıyosa, Su'yun kini görse kıyameti koparır.

K:... ve Su nerde?
B: Arzuya gitti. Ama o dövdüğü Arzu değil.
K: Kim bu Arzu, tanıyomuyuz?
M: bende onu soruyodum.
B: Yok siz tanımıyosunuz. Benim bölümümde okuyo. Su ile çok iyi anlaşıyolar.
K: peki neden Su telefonuna cevap vermiyor.

Arkamda Mertin sesini duymamla rahatladım.

Mert: Ben Suyla konuştum yarın gelicek eve.
B: He tamam işte Mert konuşmuş. Hadi ben odama geçiyorum. Üzerimi değiştirip yatıcam. deyip hızlıca odama geldim. Mertin geleceğini biliyorum ki 3 dakka sonra tahminim doğru çıktı.

Mert: Bahar, Su nerde?
B: Ya partide Ateş almış götürmüş. Nerde olduklarınıda bilmoyoruz.
Mert: Hemen Rüzgarı ara ve Ateşi bulmasını söyle. Hemen Suyu eve getirsin.
B: Tamam.

Mert odadan çıktıktan sonra üzerimi değiştirip eşortmanlarımı giydim. Komidinin üzerindeki telefonu alıp Rüzgarı aradım. Üçüncü çalışta açtı.

OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin