2.Bölüm düzenlenmiştir

1.8K 146 19
                                    

Suyun Bakış Açısı

Sabah erkenden kalktım zaten hep erken kalkardım. Üzerimi değiştirip mutfağa gittim. Kızlara güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyla uğraşırken geçenlerde Asyanın hediyesi için gittiğim alışveriş merkezinde yaşadığım olay geldi aklıma.

Flashback

Mazada Asya için beğendiğim bluzu almak için gitim. Mazada biraz dolaşıp sonra bluzu almak için maza çalışanlarıdan birini çağırdım.

S: Pardon 3 gün öne burada yeşil siyah çizgileri olan bir bluz beğenmişrim 36 bedenini alabilirmiyim.
X: Elbeteki 1 dk. Görevli bir kaç dakka sonra elinde istediğim bluzla geldi.
X: Çok şanslısınız son bu bluz kalmış birde 36 beden.
S: Ah teşekür ederim bunu kasaya götürün ben beğendiğim başka birşey bakıp geliyorum. Biraz daha mazayı dolaştım ve kendime mini bir etek alıp ödeme yapmak için kasaya gitim. Ki ne göreyim Asya için aldığım bluz bir çocuğun pardon bir erkek ay buda olmadı ah buldum camış gibi bir erkeğin elinde ve kasiyer kıza kur yapıyor. Daha sonra bluzu ödemek için parasını çıkartı ki ben olaya el atım.

S: Pardon beyfendi o bluzu ben alacaktım.

Ukalaca beni süzdü daha sonra

Xx: Fakat gördüğünüz gibi ben alıyorum.

Sakin ol SU sakin sakın olay çıkartma. Derin ne fes aldım ve kasiyer kıza döndüm.

S: Hanımefendi ben size bu bluzu kayasay götürün birşeyler daha bakıp alıcam demedim mi

Kız yüzüma mahçup bir şekilde bakıp

X: Evet efendım de beyfendi bluzu beğendi almak isteyince ben sizi unutum .Gerçekten özür dilerim.
S: Gördüğünüz gibi beyfendi bluz benim diyip elinden bluzu aldım. Şöyle bir bluza baktı sonra yine arsızca beni süzüp gözleri göğüslerimde takılıp kaldı.
Xx: Bence bu bluz size olmaz.
S: Anlamadım?
Xx: Diyorum ki sizin füzeler bu bluz için fazla büyük.
S: Pis sapık sen benim nereme bakıyorsunuz füze müze terbiyesiz. Ama haklısınız bu bluz sizin üzerinize daha güzel olur.
Xx: Ben bu bluzu bir kız arkadaşıma hediye olarak alıyorum ama isterseniz size verebilirim. Fakat söylediğim gibi bu bluz sizin bedeniniz değil.
Kızgınlıkla elimdeki bluz ve eteği kafasına atım ve serçe itirip mazanın çıkışına ilerledim. Arkamadan bağırmaya başladı.
X: Bari numaranı verseydin. Hey sarışın sana diyorum tamam küsme biraz zorlasan olur bu bluz.

Sinirle mazadan çıktım ve mazanın önünde sinirle tepinmeye başladım. Gelip geçen insanlar bana uzaylı görmüş masum köklü gibi bakıyorlardı. Sinirli bir şekilde yürümeye başladım ve mazadaki orangutana da sövmeyi ihmal etmedim. Daha sonar bir AVM'ye gittim. burada da mazaları dolaştım. O bluzun aynsını buldum ve aklıma o ayının sözleri geldi ve girip kabine bluzu denedim. Evet biraz dardı. Aman bende aptal gibi bluzu deniyorum. Hemen bluzu üzerimden çıkartım, palket yaptırıp satın aldım. Sonar biraz daha dolaşıp eve gittim.

FLASH BACK SON

Off yine sinirlenmiştim. Kahvaltı hazırdı ama kızlar uyanmamışlardı. Ilk once Asyanın odasına gittim. biraz zorlansamda sonunda Asyayı uyandırabilmiştim. Asyayı banyoya postalarken Baharın odasına geçtim.

S: Bahaarr...
tepki yok
S: Baahhaarr... diye cırlayınca hanfendi anca kımıldayabildi.
B: Su allah aşkına 5 dakka daha valla sonar kalkıcam. Hiç uyuyamadım.
S: Dur tahmin edim gece yine ROBERT PATTİNSON'un aldatılışını düşündün ve uyuyamadın sonrada öküzleri saydın değilmi.

OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin