OF! Yinemi Sen?

5.2K 189 12
                                    

Tanıtım...

Aşk ve tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazırmısınız...
Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilirmi?

İntikam ateşi!

Masum duygular,

Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler...

Kilit nokta bir günlük...

Bahar, Su ve Asyanın, Rüzgar , Ateş ve Leventle imtihanı...
Tek bir söz ''OF! YİNEMİ SEN?'' hayatlarını değiştirirse?

Aslında herşey kaderin bir oyunuydu!
Aşk işin cilvesiydi.

Ömürün ölümü Rüzgarla baharın ilişkisinin gölgesi,

Suyun gururu Ateşin en büyük imtihanı,

Asya ve Leventin ciddiyetsizliği ise aralarındaki aşkın başlangıcıydı...

Kişiler:

Bahar Atak: 19 yaşında üniversite öğrencisi. Orta boylu , esmer, kahverengi gözlü genç güzel bir kız.

Su Balkanlı: 19 yaşında üniversite öğrencisi. Baharın çocukluk arkadaşıdır. Uzun boylu, sarışın, kaverengi gözlü çok güzel bir kız.

Asya Demir: Asya  19 yaşında Suyun ve Baharın çocukluk arkadaşı. Orta boylu,esmer, kaverengi gözlü bir kız...

Rüzgar Sönmez: 23 yaşında Mimar Sinan üniversitesinde okuyo. Rüzgar uzun boylu, esmer, ela gözlü yakışıklı biri.

Ateş Öztürk: Rüzgarın ev arkadaşı aynı zamanda en yakın arkadaşıdır. 23 yaşında uzun boylu, kumra, ela gözlü, yapılı biri.

Levent Atakan: Ateş ve Rüzgarın ev arkadaşı. 23 yaşında uzun boylu, esmer, siyah gözlü biri. 



instagram adresi: of_yinemi_sen_

facebook grubu: Of! Yine Mi Sen?

kişisel facebook adresi: Ada Güler


OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin