Bölüm 8

1K 109 22
                                    

Aşk ne yana, Hasret ne yana , Ölüm ne yana düşer...
HANGİSİ DAHA GÜZEL?  Yüreğimde taşıdığım ama taşırdığım aşkım mı?, Yanımdayken bile hasretimde olan gözlerin mi?, Yoksa her kelimenle beni saran ölüm mü?
HANGİSİ DAHA ACI? Yüreğimdeki aşkın yüreğimi yakarak yüreğimde kalması mı?, Hasretin örselenip hazan olması mı?, Yoksa ölümün bir yaprak misali beni parça parça toplamasımı?
HANGİSİ DAHA HAFİF?
Aşkımın bir nehir misali nazlı nazlı yüreğime akması mı? Hasretin yanı başımdaki güzel kokusu mu?, Yoksa ölümün huzurlu kolları mı?
AŞK ne yana, HASRET ne yana, ÖLÜM ne yana düştü bilinmez ama ben hepsinin ortasına DÜŞTÜM...

Asya B.A

Levent şu anda  tamda karşımda oturuyodu. İşin garibi Rüzgar bizimkileri (MERT, MURAT ve KAAN) tanıyomuş. Buranın sahibi Poyraz, Rüzgarın abisiymiş. O yurt dışında olduğu için buraya rüzgar bakıyomuş. Yanlız Leventin az önce yaptığı şey yani benim için şarkı söylemesi çok hoştu. Sesi çok iyi olmasada iyiydi işte. Düşüncelerimi bi kenara brakıp bizimkilere baktım Su ve Bahar çok sakin duruyolardı. Benim tanıdığım Su şu anda Ateşin üzerine atlayıp yüzüne yumruk atıyo olmalıydı. Fakat yapmıyodu. Ya bahar şimdi Rüzgarın yüzünüçoktan çizmiş olmalıydı. Bunların hiç biri olmamıştı ne oluyo ya bunlara. Düşüncelerimden Mertin sesiyle ayrıldım.

M:  Ya abicim ya biz buraya oturmayamı geldik?
K: Ne  yapmaya geldikmer?
M:  YA bakın bi etrafınıza Lan burası kız dolu sen hala ne yapmaya geldik diyosun.
Mu: Lan bende görüyorum her halde mal  ama bak bi yanımdaki cadıya sanki bana inaat adeta giyinmeyi unutmuş .
B: yuh abi ya gayet güzel elbisem benim.
Mu: sen buna elbise mi diyosun. Lan burda bi kariş.....
M: yeter murat hadi abicim gel biz gidelim kız tavlayalım senin sinirin geçsin. Dediği an Kaanla Murat aynı anda
Mu-K: Hayatta olamaz bunları burda yalnız brakmayız.
M: Tamam sakin olun bi. Hem Rüzgarlar burda onlar korurlar kızları?
R: Tamam abi siz gidin biz burdayız kimse dokunamz.
M: Heh tamam işte. Hadi gidiyoruz.

Mertler gideli birkaç dakika olmuştu ortam sesizdi ve bu sesizliği kimsenin bazmaya niyeti yok gimiydi. Neyseki Levent Konuşmaya başladı.
 
L: Muhabbetinizede hiç doyum olmuya maşallah. Iııı Asyabiz dans edelim mi?
Su ile Bahara sorarcasına baktım onların onayladığınıı görüncekabullettim.
Beraber kalkıp dans edenlerin arasına  karıştık. Levent ne Ateşe ne Rüzgara benziyodu. Ateş espirili ve bi okadarda kendini beğenmiş biri, Rüzgarsa herkeze karşı çok soğuk du ve oldukça sinirli.

Leventl dans etmeye başladık oldukça güzeldi. İşin garibi biz tam hareketli bi parçayla dans etmeye başlıyodukki birden slow bi parça çalmaya başladı.

L: Asya sevgilin var mı?
A: Hayır yok. Ya senin?
L: Beniim yook.
A: Hdi canım şaka yapıyosun. Okulun popiler çocuğusun ve sevgilin yok.
L: yani vardı bu gün ayrıldık.
A: Hmmm anladım.

Son konuşmamız bu oldu. Benimle Arkadaş gibi konuşması canımı sıkmıştı. Ne bekliyodun kızım Asya sadece 2 gün tanışıyosunuz. 2 günde sana çıkma mı teklif edicek.

Su. B.A
Off Asyada gitmişti Baharla masada yalnız kalmıştık. Kimsede konuşmuyodu. Birden Ateş konuşmaya başladı.
A: Demek abileriniz Poyrazın arkadaşı? Güzelmiş. Sen biliyomuydun Rüzgar?
R: Muratları tanıyodum ama bunların abileri olduğunu bilmiyodum.
B: Bana bakın bizi tanıdığınız söylemeyin tamam mı?
R: Allah allah neden? Neden söylemiyelim?
S: ilk günden sizin yüzünüzden ceza aldık sence neden söylememenizi istiyor olabiziriz.
B: su tamam sakin.
A: tamam söylemeyiz. Oh be bi an kabuletmiyceklerini sandık derinbi nefez alıyodumki boğazımda braktı Hayvann herif.
A: söylemeyizde bi şartla.
B:ne şartı?
A: çok bişey değil canım. Sadece dans edelim. He su  ne dersin?
beni köşeye sıkıştırmıştı off mecburen kabul edicez başka çarem yok.
S: tamam Lan tamam.

Ateşle beraber Dans edenlerin arasına kariştık. OF bu ne ya şu anda  Ağladın Ya Şarkısıyla dans ediyoduk.Ve bana tip tip bakıyodu hayvan herif.

A: Eee Su şimdiye kadar kaçtane sevgilin oldu?
S: Sana ne?
A: Aaaa ama olmuyo sadece soruyorum düzgün cevap vermen gerekmüyomuydu.
S: Hayır hiç olmadı. Ben hayatım boyunca sadece şu ünüverste bitsin Hakime olmayı hayal ettim.
A: Siz kızlar hepiniz Aynısınız. Bir çok erkekle çıkar öpüşür koklaşır sonra ilk öpücüğüm, ilk birlikteliğim diye yalan atarsınız.
S: Ne? Anlamadım?
A: Anlamıycak ne var gayet açıktı bence.
Sözünü tamamladığı an sağlam bi tokat inmişti yüzüne ''Bana bak bana bulaşma anladın mı bulaşma. Diğer kızlar umrumda değil. Ben senin bildiğin kızlardan değilim gibi klişe laflar söylemiycem. Benden uzak dur.'' Dedim ve umursamadan oradan uzaklaşıp masaya gittim. Allahın cezası gerizekalı hayvan.

Bahar B.A

Su da gitmişti off ya burasıda çok havasızdı dışarı çıkıp hava almam gerek benim. Tam ayağa kalkmış gidiyodum ki kolumda bi el hissetim dönüp baktığımdaysa bunun Rüzgar olduğunu anladım  neden tutuyoki kolumu bu şimdi yaaa.
 

B: Ne var noldu?
R: Nereye gidiyosun?
B: Allah allah ya sana mı sorucam? Sanan ne nereye gittiğimden?
R: Bak bende sana meraklı değilim ama unuttuğun bir şey var. Murat seni bana emanet etti o yüzden bilmem gerek.
B: Off tamam. Hava alıcam oldumu şimdi brak kolumu.
R:  Tamam hadi gidelim.  Ne diyo lan bu benimlemi gelicek hayır yaaa lütfen gelmesin.
B:  ne sen nereye ?
R: sen ya gerizekelısın yada öyle olmak istiyosun. Kızım demin dedim ya Murat seni emanet etti diye.
B: offffff. Diye bagırdım. Ben önden o arkadan kapıya doğru ilerliyoduk ki yine kolumu tuttu nesi var şimdi bubun yine neden kolumu tuutu tam dönüp sorucaktım ki benş uzun ve dar bi kot,ridora yöneltti. Nereye gidiyoruz biz yaa. Koridorun sonunda bi kapıya geldik Rüzgar kapıyı açınca burdan binanın yangın merdivenlerine çıktığını anladım. Fakat Rüzgarın hala ne yapmaya çalıştığını anlamış degilim... Yangın merdivenlerinden yukarı çıkmaya başladık. Binanın çatı katına çıkmıştık ve çok şaşımıştım nerdeyse tüm istanbul ayaklarımın altındaydı. Çok güzle bi manzarası vardı.

R: hadi al havanıda içeri girelim 2 saatir nefesiz izliyosun.
B:Burası çok güzel.
R: Şanslısın. Buraya kimse gelemez.
B: neden?
R: Boş ver nedenini. Diyerek yaklaşmaya başladı.Aramızda çok az bi mesafe kalmıştı. Va haladfa yaklaşmaya devam ediyodu.Ne yapamya çalışıyo yaa? Yaklaştı ve tam öpücekken dizimi kırıp tam hassaz bölgesine geçirdim. Bunu benden  beklemiyordu tabi. O inleyerek yerde iki büklüm yatarken ben hemen aşşağıya inmeye başladım. Tek duyduğum şeyse arkamdan bağırdığım sözlerdi.

R: ulan yemin ediyorum seni altımda öyle bi inleticem ki bu yaptığına pişman olucaksın...

Ewett yeni bölümle karşınızdayımm. Umarım beğenirsiniz. Yazmak için çok uğraştım umarım buna değmiştir. Ve bundan sonra artık sınır koyucam çünkü yorum ve vote sayısı çok düşük bundan sonra +10 vote en fazla 7 yorum nekadar çabuk gelirse bölümde okadar çabuk gelicek inşAllah. Bide yeni kapağı beğendinizmi? Kapak için @dilAkku ya teşekkür ederim... Sizi seviyorumm. İYİ OKUMALAR... 


instagram adresi: of_yinemi_sen_

facebook grubu: Of! Yine Mi Sen?

kişisel facebook adresi: Ada Güler


OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin