Bahar B.A
Rüzgar bana yaklaşıp elini uzattı mecburen elini tuttum. Beni güvertede olan, kuş sütünün bile olduğu bir masaya oturttu. Kendimi çok tuhaf hissediyordum. Burası, bu elbise hiç biri beni yansıtmıyordu. Şu anda kendimi Ömür gibi hissediyordum. Aslında Rüzgara Ömürle ilgili gerçkleri anlatmak istiyordum ama nasıl yapacağımı, nasıl başlayaçağımı bilmiyorum.
Rüzgar gözlerime çok derin bir şekilde bakıyordu.
R: Şükürler olsun ki bu akşam kıza benzeyebilmişsin. Elbisede üstüne tam olmuş.
B: HaHaHa hatırlatta yarında gülim. Ben zaten kızım. Kıza benzemek için kıçımı başımı açmak gerekiyorsa Ben almim canım sağol.
R: İyi hayatında bir gece güzel olmanın tadını çıkar.
B: Rüzgar sen beni bu akşam buraya sinir etmek için mi getirdin. Ama bence bunu yapma çünkü sinir kotamı yeterince aştın.
R: Tamam şaka. Bu akşam kavga yok. Barış sağlamak için burdayız.
B: İyi barış sağladık. Hadi beni eve götür.
R: Ama ben daha barış sağlanadım PRENSES.
Allahım bana sabır ver. Bu ÖKÜZ beni deli ediyor.
R: Hadi yemeğe başlayalım.
Yavaş yavaş yemeği yemeye başladık. Yemekler geçekten de lezzetliydi. Yemeği bitirdim. Yemek sesiz geçmişti. Rüzgar yemeğine hiç dokunmamıştı. Beni izlemişti. Peçeteyle ağzımı sildim.
B: bak yemekte bitti hadi eve gidelim.
R: benim yemeğim bitmedi.
B: bitmesi için yemen gerek ve yemek bakışlarla değil çatal kaşık ve bıçakla yenir.
R: iyi okadar güzel biliyosan gel sen yedir.
B: Nee?
R: Duydun eve gitmek istiyosan yemeğin bitmesi gerekiyor.
B: Off lanet olasıca. Tamam. dedim dişlerimin arasından . Sandalyemi onun sandalyesinin yanına yaklaştırıp elime çatalı alıp yavaş yavaş yedirmeye başladım. Bana gözlerini kırpmadan bakıyordu. Her hareketimi dikkatlice inceliyordu.
B: doydunmu?...hey doydunmu?
Birden irkilerek.
R: a evet.
B: hadi gidelim.
R: son birşey daha sonra gidicez.
B: Ne istiyosun?
Birden müzik çalmaya başladı.(nükleer başlıklı kız- EĞER İSTERSEN)
Elini uzattı.
R:Benimle dans edermisin Prenses?
B: Bak danstan sonra eve götürüceksin?
R: Söz.
Yavaşça kalktık ve şarkı eşliğinde dans ediyorduk. Of çok yakınız. Kokusu çok güzel... Aman ben ne diyorum. Kendine gel Bahar. Rüzgar belimi narince sarmıştı. Birden kulağımda ılık nefesini hissettim.
R:Keşke her zaman böyle sakin ve nazik olsan ama malesefku sen bir ATARLI PRENSESSİN.
B:Benmi atarlıyım hayır kabul etmiyorum. Asıl sen tam bir ÖKÜZ sün.
R:Hahahah işte Bende ne zaman eski haline dönecek diyodum.
Öyle içten gülüyodu ki kızamadım ama susmakta olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomanceAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...