Baharla ödevimiz bitmişti zaten az bir şey kalmıştı. Diğerleri hala uğraşıyorlardı. Özellikle su ve Levent onlaınki gerçekten ağırdı. Hukuk Leventin bu bölümü neden seçtiğini anlamıyorum sıkıcı bir bölüm. Asya ve Rüzgarında zor bir ödevdi hep simetrik çalışmaları gerekiyordu. Bu yüzden de Asya Baharı yanlarına çağırmıştı. Baharın simetri hastalığı varmış ve yamuk olan bir şey varsa onu düzeltmesi gerrkiyormuş. Rüzgarın işi zor valla hız korkusu ve simetri hastalığı olan bir kızla uğraşıyo sonuçta. Aslında Rüzgarda biraz "baya" yamuk belki bahar konuda düzeltir.
Çok susamıştım mutfağ gidip bir bardak su aldim. Salona geri döndüğümde Bahar koltuğa oturmuş sinirle televizyondaki kanalları değiştiriyordu. Sanki tüm sinirini kumandadan çıkarıyıyordu. Masaya yönelip Asyaya ne olduğunu sorucaktım ki birden be olduğunu anlamadan elimdeki bardak kaydi ve tam olarak Su ve Leventin ödevinin üzerine döküldü. Su kulakları sağır edicek cinsten bir çığlık attı. O nasıl sesti lan l. Allah hepimizi Suyun sesinden korusun.
L:Abinaptınsen?OfAteşof.
S: Ya sen manyakmısın. Bunu ne kadar değer veretek hazırladığımızı görmedin mi?
A: Gerçekten üzgünüm isteyerek olmadı Özür dilerim.
S: istemeden olmuşmuş. Bal gibide bilerek yaptın sırf o günün intikimını almak için. Ama unuttuğun bir şey varki bu sadece benim değil Leventinde hayatını etkiliyo. Diyerek kalkıp gitti ağlıyordu. Be yani bir ödev için mi ağlıyordu şimdi? Bahar da hemen arkasından gitti.R: Ateş naptın abi sen?
A: Ya kesin şunu bilerek olmadı diyorum. İntikam almak isteseydim buna Leventi alet etmezdim.
L: Git bari özür dile.
A: Sağol ya ben akıl etmemiştim. Diyerek mutfağa gittim kapıdan girdiğimde Su yun arkası bana dönüktü. Baharda onu sakinleştiriyordu. Bahar beni gördüğünde ağzımı oynatarak dışarı çıkmasını söyledim. Oda onayladı. Bahar çıltığınsa hemen gidip Suyun yanına oturdum. Ağlıyordu gerçelten hemde bir ödev için.A: Hadi ama bir ödev sadece yapma böyle.
S: git başımdan
A: intikam almayı düşünseydim buna Leventi alet etmezdim.
S: O çdev ne kadar önemliydi sen biliyomusun? Sen 3 yıl devam edebiliyosun ama ben bu yıl sınıfta kalırsam devam edemem.
A: tamam tekrar özür dilerim . Asyayla Rüzgarın ödevi bitmiş bizimkide bitti hep beraber sizinkini yapalım olurmu? Ağlama artık.
S: Olmaz! Yetişmez bir haftadır bilgileri topluyoruz.
A: yetişicek! Gerekirse sabaha kadar uğraşıp her şeyi düzelticem. Bir hata yaptım onuda düzeltmesini bilirim.Ondan intikam almak istiyorum ama hayatıyla oynayacak kadar düşmedim. Üstelik Levette işin içinde. Levent bu yıl sınıfı geçmek istiyo.Su yüzünü yıkamak için banyoya giderken bende salona geçtim.
B: Ateş su iyimi?
A: iyi gelicek birazdan.
R: biz ödevi kurtarmayı denedik. Ama malesef kurtarılacak bir şey kalmamış.
Ateş: hadi ya. Olsun yeniden yapıcaz. Heh suda geldi zaten.
S: Ateş bana yardım etmeyi teklif etti gerekirse sabaha kadar uğraşır o ödevi eski haline getiricekmişiz.
Asya: Tamam bende yardım ederim.
S: Zaten hepinizin yardımına ihtiyacımız var
Ateş: Şimdi şu görev dağılımını yapalım. Bir çiftşu bilgileri toplasın, bir çift yazıları yazsın, bir çift te bizi uyanık kalmamızı sağlasın yani getir götür işleri kahve çay filan.
B: Tamam kura çekelim.
S: yalnız bir orun var yazısı güzel olan kim?
Asya ve Levent ellerini kaldırmıştı.
S: Tamam o zaman geriye ben, Bahar, Rüzgar beAteş kaldı.
L: Ben isimlerinizi yazdım!Asya eline bir kağıt alıp açtı. Benim ismimçıkmıştı ve bilgileri ben ve eline aldığı diğer kağıttan çıkan kişi bakıcak ve kağttan Su çıktı.yani diğer iki kişi Bahar ve Rüzgardı onlarda getir götür işlerine bakıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomanceAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...