Bölüm 14 part 1

1K 96 9
                                    

Su B.A

Ateşten her nekadar nefret etsemde bu arabaya yeniden binmek güzel. Arabanın motorunun sesi düşüncelerimden ayırdı. Evet Bahar hadi bakalım, Ateşi eve çağırmak neymiş görelim. Ayy  bu kadar güzel arabaları var ve yavaş gidiyolar. Ah ulan ah bu arabalar bende olucaktı yolları ağlatırdım. Ateşin yandan profiline baktım. Sert bir çene yapısı vardı. Gerçi sadece çene yapısı değil görünüş bakımındanda sert bir görüntüsü vardı. Ama konuşmalarına bakılırsa ilk okul çocuğu gibiydi. Birden kafasını bana çevirmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

A: Beni izlemen bittiysesöyle bakalım arabama binmeye bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum.
S: Ne münasebet birincisi seni izlemiyordum, ikincisi senin arabana binmeye meraklı değilim sadece küçük bir intikam diyelim.
A: O zaman benim arabam senin intikam aracın.  
dedi bişeyler ima ederek.
 S: Of çekemiycem sizi. Rüzgarın numarasını ver.
A: Ver- Verebilirmisin olamsın o? Hem ne yapıcaksın  önde işte Rüzgar.
S: enerjimi sana harcayamıycam tamam verebilirmisin?

Cebinden telefonunu çıkarıp ekran kilidini açıp rehpere girdi ve birine girip arama tuşuna bastı ve hoparlöre verdi.  Soran gözlerle Ateşe baktım. Telefondan ses gelince Rüzgarı aradığını anladım.

R:Efendim kardeşim?  Sözü bittiği an arkadan Baharın sesi geldi ''AAA araba kullanırke, telefonlamı konuşucaksın kapat şunu.''duyduğum an kahkahayı bastım.
 R: ya kes sesini ateş sende söyle ne var?
A: ben değil Su senden bişey istiycekmiş.
R: He nevar?
S: Şimdi benimle konuştuğunu Bahara belli etme.
R: Tamam.
S: heh Şimdi yarış yapmaya varmısın?
R: Neeeee?
S: ya bi dinle! Baharı korkutmak istemiyorum sadece korkularını yenmesini istiyorum.
BAHAR:  KAPAT ARTIK ŞUNU !!
R: Ya bir sus.
S:  Bak lütfen benim için çok önemli.
R: peki benim kazancım ne olucak?
S:IMMM bilmem sonra konuşuruz, ama şimdi lütfen kabul et.
R: tamam Ateş abii hazırmısın?
A: elbette her zaman.

Evet Bahar hanım aslında bana teşekkür etmelisin. Benim sayemde korularından kurtulucaksın. Hadi bakalım BİNDİK BİR ALAMETE GİDİYOZ KIYAMETE.

Bahar B.A

Yarım saattir telefonda Ateşle konuşuyordu Rüzgar. Telefonu kapattığında pis pis sırıtarak bana baktı. Napıyor bu şimdi dememe kalmadan gaza kökledi. Allahım ölüyorum galiba. Evet tahmin etmiştim. Lanet olsun manyak herif. Hala şokta olduğumdan sesim çıkmıyordu. Hızı gösteren ibreye baktığımda çoktan 150 yi geçmişti ve halada geçmeye devam ettiğini görmemle başımdan aşşağıya kaynar sular dökülmüş gibi oldu.

B: Yaa yavaşla manyak ne yapmaya çalışıyorsun?   Heh sonunda şoktan çıkmıştım ama Rüzgar hala yavaşlamadı.
R:  Off kızm ne cırtlak sesin var sus artık.
B: Bak eğer beni öldürmeye çalışıyosan daha kolay ve acısız yöntemler var böyle yaparak hem beni korkudan öldürecen hemde kaza yaparsak sende ölürsun.

Allah kahretsin ya korkudan yada kaza yapıp ölücem ama her türlü ölücem lan.
R: Nesaçmalıyosun kızım ne ölmesi ne öldürmesi. Sadece yarış yapıyoruz Ateşle.
B:yarış yapıyormuş geri zekalı yavaşla.

ben geri zekalı dediğim an dahada hızlandı ve kalbim sanki ağzımdan fırlayacakmış gibi hızlı çarpıyordu.
Çığlık attım.
B: Aaaaaa yavaşla Rüzgar bak ne istersen yağarım yalvarırım yavaşla.
R: ne istersem mi? Dedi sinsi sinsi.
B: sadece makul istekler.
R: hmmm  bir düşünelim.  Senden ne isteyebilirim?
B: tamam düşün tamam ama yavşken daha iyi düşünürsün.
R: Buldum. Cuma akşamı benim istediğim yerde benim seçtiğim kıyafetle sadece bir yemek yiycez.
B: ne ? Asla!
R: tamamsen bilirsin ozaman yarış bitene kadar beklersin.
B: ne tamam kabul tamam lütfen dur.

OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin