Su B.A
Allahım ben böyle sıkıcı bir ders görmedim. Ama neyseki sonunda bitmişti bu işkence. Asyayla beraber Baharı bekliyorduk. Unuttuğumuz bir şey var ki Baharın bir dersi daha vardı. Asyayla bahçede bir banka geçip oturduk. Tam arkamızdaki banka üç kız daha geldi. Allahım ya bu nasıl bir ses resmem cırlıyorlar. Günaha girmek istemiyoz arkadaş biz, neden günaha sokup zorla dinletiyosunuz sizin o ‘MUHTEŞEM’ gecelerinizi. Birden Ateşlerin ismi geçince bu sefer ben kendimi günaha sokup dinlemeye başladım.
X: Ceyda dün gece Rüzgarın barına gittim. Ateşte odaydı dün gece unutulmaz bir gece yaşadık.
X: Waw sen onu geç geçen ay ben Leventle birlikteydim. Ya espirileri bi yana gerçekten çok iyiydi.
C: Peki Arzu bu sabah ne oldu yani Rüzgar gelmedi Ateş bişeyler söyledimi?
A: Konuşmamıza zaman kalmadıki. Sabah sabah telefon çaldı. Bilin bakalım kim arıyordu?... Şu sarı yelloz arıyordu. Bide Ateş ’’SARIŞINIM’’ diye kaydetmiş. Bende pislik olsun diye açtım. Sonra Ateş uyandı bana bağırdı ve o sarı yellozla konuştuktan sonra gitti.
C: Sülük gibi yapıştılar çocuklara. Siz yine iyisiniz kızım. Bade Leventle, sen Ateşle. Ben? Zaten Rüzgar bana bakmıyordu. Bide o Bahar denen fahişe geldi peşinden ayrılmıyor Rüzgarın.
B: o Asyamı Afrikamı ismi her neyse, o sürtükte aldı elimden Leventi.Bu kadar dinlemek yeterli deyip ayağa kalktım. Ateş beyin arkadaşı buymuş demek. Umrumda bile değil bana yelloz ve arkadaşlarıma da sürtük demişti. Benimle beraber Asyada ayağa kalktı. Kavgada konuşmayı sevmem yinede bir iki söz söylemeden geçemem.
S: Lan sen kime sarı yelloz ve arkadaşlarıma sürtük diyosun? Sen kendine baksana kevaşe, son kullanma tarihi geçmiş kaşar.
AR: Ayy benm mi son kullanma tarihim geçmiş sen kendine bak.
S: kevaşeye bak sen ya sürtüklükte mastır yapmışsın.Asya benim gibi konuşma taraftarı değildi. Direk Badenin saçlarına yapıştı.
AS:Sen kimin sevgilisiyle yattın? Bide harikaymış, ben şimdi seni öyle bi benzeticem ki. Bade harikalar diyarında olacak.
Asya kızın saçını yolarken bende Arzuya yumruk çaktım ve o Ceyda gerizekalısı benim saçımı tuttu. Benim benim sırma gibi saçlarımı çekti. Ona bir hışımla dönüp kafa attım. Sonrası zaten hızlı gelişti. Ceydanın karnına tekme geçirmem, Arzuya bir iki tokat. Arzuyla Ceydanın kafasını birbirine tokuşturmam. Son Ceydaya sert bir yumruk çaktım burnundan kan akmaya başladı. Sürtük birden bayıldı, galiba kan tutmuştu. Sonra Arzunun üstüne binip onu tokatlamaya başladım ki birden yükseldiğimi hissettim. Debelenmeye başladım. Ateşin nefesini kulağımda hissettim.
Ateş: Sakin ol vahşi SARIŞINIM.
S: Ateş çek şu ellerini üzerimden parçalıycam şu sürtüğü.
AR: Ateş ne olur şu çakma sarışını benden uzak tut.
S: Ateş brak bana sarışın yellozdan sonra bide çakma sarışın dedi. Brak da kırim ağzını burnunu.
A: Su kimsenin ağzını burnunu kırmıyorsun. Debelenmeyi de kes. diye kürkleyince birden ürktüm. Ama gerçekten azcık ürktüm.Birden yan taraftan Leventle kavga eden ve elinde bir tutam boyalı sarı saç tutan Asyayla karşılaştım. O elindeki saçı kimden koparmıştı. Resmen kızın saçını yolamamıştı koparmıçtı ve Leventle tartışıyordu.
AS: Sen bu Bade denen kevaşeyle yattınmı?
L: Sevgilim bak senden önceydi.
AS: Sevgilim deme bana. Benimle sevgili olmadan 1 ay önce. Hani sen beni ilk gördüğün andanberi seviyodun. Biz tanışalı 2-3 ay oluyo.
L: Aşkım ama o zamanlar araftaydım. Emin değildim.
AS: Aşkım da deme. Demek hala emin olmasan başka kızlara koşucaksın.
L: Asya tabikide öyle değil.
AS: Şimdide Asya oldum. Ayrılıyorum senden Levent. Bir daha karşıma çıkma.
L: Asyam sen benden ayrılırsan ben yaşayamam.
AS: Bitti Levent zaten bu ilişki yürümez. Sen çapkınsın. Sen bir kıza bağlı kalmazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomansaAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...