Su B.A
Ne günah işledimde bunların hepsi benim başıma geliyo. Şu anda elimizde bir paspas spor salonunu temizliyorduk. Aşırı derecede yorulmuştum birde. Ben ne anlarım temizlikten yaaa bizim temizliğimizi hep Asya yapar. Ben böyle düşüncelere dalmışken arkadan bir ses geldi. Sesin geldiği yöne baktığımda Ateşin paspası yere atıp bağırdığını gördüm.
A:Bu ne ya ben niye temizliyorum herşeyi sen başlattın.. Hop pardon ne dedi bu ben mi başlatmışım?
S:ne diyon lan sen? sen çarpmadın mı bugün. O gün mazada olanlar da işin tuzu biberi.
A:tamam yapmış olabilirim ama en azından özür diledim.(özür dilemişmiş geri zekalı) SABIR SABIR .Beni öteki tarafta kurtarsa kurtarsa şu anda çektiğim sabırlar kurtarır.
S: Bana bakk!---- Tam saydırıyordum ki telefonum çaldı. Arayan abimdi. Napıcam ben şimdi ya. Bu sefer harbiden faka bastım. İlk günden ceza aldığımızı öğrenirse biteriz. Daha fazla sinirlendirmeden açtım telefonu.
S: Alo! Kaan!
K:Neden bu lanet cihaz geç açılıyo acaba Su hanım. Ne diycem yaa ben şimdi.
S:Şeyy! Dersteydimde tuvalete çıkma bahanesiyle dışarı çıktım.Ateş kaşlarını kaldırmış ne dersi der gibi bakıyordu tam ağzını açacaktı ki hemen elimi kaldırdım ve suması için dudaklarına koydum. Dikkatimi ondan çekerek Abime verdim
.K:Dersteydin! İlk günden ders mi tutuyonuz? Bunu dişlerinin arasından tıslayarak demişti. OHHH güzel ne diye 3. Sınıf bir üniversiteliye dersteyim diyosam.
S:Şeyy! Yani hocalarla tanışmak falan.Sen neden aramıştın.
K: Neden rasız mı oldunuz küçük hanım. Yoksa bir haltlarmı karıştırıyonuz.
Şimdi sıçtık ben yalan söyleyemem ki.
S: Yok canım ne karıştırıcaz dedim ya tuvalete çıkma bahanesiyle çıktım diye...
K: tamam neyse ben seni şey için aramıştım. Biz yarın geliyoruz. Onu haber verim dedim. Yok artık ya her şey üst üste gelmek zorundamı ben bunu tamamen unuttum napıcamm şimdi.
S: hıı geliyosunuz anladım. Hepinizmi ?
K: Evet. Murat ve Mertle birlikte geliyoruz.
S:Hmm tamam Baharın haberi varmı?
K:Murat aradı onuda. Hadi çok yazıcak kapatıyorum.
S:Tamam yarın görüşürüz. Telefonu kapattığımda bana ne haltlar karıştırıyorsun der gibi bakan bir Ateşle karşılaştım birden dukarlarındaki parmağımı öpücne eşek tepmişe döndümS: hey sen ne yaptığını sanıyorsun
A:sen parmağını çekmeyince bende çek diye yaptım hem sevgiliye yalan söylemek çok kötü bir şey.
S:Ne sevgilisinden bahsediyorsun manyadın galiba sen .
A: Az önce telefonda konuştun ya yok dersteyim yok tuvalete diye çıktım falan filan
S:Ah o mu yok ya o benim abimdi bende ceza almadığımı anlamasın diye şey etim
A:hımm demek sevgilin yok güzel,
S: sana ne benim sevgilimin olup olmamasında bende salak gibi sana konuyu anlatıyorum işine dön bitirelim şuraları. Hem eğer temizlemekten kaytarmaya kalkarsan dekana gider benim bütün sahayı tek başıma temizlediğimi senin gitiğini söylerim.
A: Tamam lan tamam. Dedi ve yere atığı paspası alıp işe koyuldu . Ah şöyle yola gel. Bende kendi işime devam etim30 dakkaya sahayı bitirdik aptal bide sahadan çıkarken göz kırpmaz mı ayı ne olacak.Spor salonundan çıkıp Asyayı aradım okulun bahçesinde buluştuk ve Baharı beklemeye başladık. Baharı beklerken Asyaya abimlerin geleceğini söyledim çok şaşırıdı. Fakat hala yüzünde bir gariplik vardı tabii doğum gününü unuttuğumuzu sanıyor.Hediye işi tamamdı da Asyanın doğum gününü hangi mekanda yapıcaz hala bilmiyorum neyse abimler bi gelsin onlar bulur nasıl olsa bir yer.Yazarın BAKIŞ AÇISI
Bahar telefon konuşmasından sonra tekra Rrüzgara dönmüş ve tekrar tartışmaya başlamıştılar.
B: Nasıl temizlemiyceksin yaaa. Bir ceza aldık ve beraber çekmek zorundayız.
R: Evet aldık AMA senin yüzünden.
B: Aman iyi be sen çalışmasan çalışma ben bu eziyetin çabuk bitmesi için çalışıcam.Bahar kitapladaki tozları almaya başladığı an Rüzgar öksürmeye başladı ve ardından Bahara bağırarak.
R: Kızm sen beni öldürmeye mi çalışıyorsun ya kes şunu.
B: Ayyy nerde seni öldürürsem bana plaket verirler senin gibi bir varlıktan dünyayı kurtardığım için.bunun üzerine Rüzgar daha çok öksürmeye başladı.
R: Kızım alerjim var anladın mı? Dedi öksürüklerinin arasında. Bahar endişelenmişti koşup camı açtı. camı açtıktan sonra geri dönüp Rüzgarın kolundan tuttuğu gibi cama doğru sürüklemeye başladı cama geldiklerinde konuşmaya başladı.
B: sen burada kal ben bitirip gelirim nede olsa burdan bir an önce kurtulmak istiyorum. Sende ayak altında dolaşmassın.dedi Baharın bu sözleri karşısında rüzgar gülümsesmişti.Bahara dönücek olursak çabucak işlerini bitirmiş ve Rüzgarın yanına gitmiş ve herşeyin halletiğini ve çıkacağını söyleyi Rüzgarın cevap vermesini beklemeden kendini dışarı atmıştı. Kızların yanına gidip toparlanıp alışverişe gittiler. Eve geldiklerinde yemek için bir şeyler hazırlayıp yemek masasına oturdular.
B: Ya şu Rüzgara uyuz oldum bildiğin bana gıcıklık olsun diye her yönü denedi.
S: Al bendende okadar. Şu Ateşte tam bir ayı.
Asyaysa oturmuş kara kara düşünüyordu.nasıl doğum günün unuturlar diye.Yemekleri yemişler ve bulaşıkları makineye dizip televizyonun başına geçmişlerdi.herkez birbirine bu günün özetini geçiyordu biraz daha muhabbet edip Su ayağa kalkarak.
S: Hadi kalkın yatıp uyuyalım yarın erken kalkıcaz. Yarın büyük gün. Demişti Baharda onu başıyla onaylayıp ''evet hadi'' Asyaysa bu sözle karşısında gözleri parlamıştı ve.
AS(asyayı kısaltım olarak AS yazıcam çünkü Ateşte var karışmasın diye)AS:ne yani hatırladınız mı? Dedi sevinçle.
S-B:Hiç unutmadık ki yarın abilerimiz geliyo dedile. Asyanın yüzü birden asıldı.
AS: iyi tamam siz yarın gidin ben gelmiycem okulada gelmiycem demişti.Su ve Bahar anlamıştı asyanın an itibariyle depresyona girdiğini. Odaların gidip yattılarr...
instagram adresi: of_yinemi_sen_
facebook grubu: Of! Yine Mi Sen?
kişisel facebook adresi: Ada Güler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
RomanceAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...