İyi okumalar
Sonundaki notu mutlaka okyun!
Bahar B.A
Asyanın telefonundan sonra apartopar Arif hocanın yanına gidip bu gün hotelden ayrılmam gerektiğini açıkladım. Ondan sonra hemen odama dönüp eşyalarımı topladım. Arif hoca benim için bir araba ayarlamıştı, onunla yola çıktık. Hala aklım almıyordu, Su çok dikkatlidir bu konularda, ona nasıl araba çarpmış olabilir ki?
Yola çıktıımızdan beri her saniye bir asır gibi geliyordu. Allahım n'olur Su' ya bir şey olmasın, n'olur iyi olsun yalvarırırm.
Bana asırlar gibi gelen 3 saatin ardından gelmiştik. Resepsiyon dan Su'yun hangi oda da olduğunu öğrenip asansörlere doğru yöneldim... offf bu asansörler her daim böyle yavaşmıydı yoksa bu güne özel olarak mı böyleler. Asansör durur durmazhemen kendimi dışarı attım. Hemşire hangi oda'yı dedi, lanet olsun aklıma gelmiyor. Birden Rüzgarın karşıma çıkmasıyla olduğum yerde dondum kaldım.
R: Bahar! Döndün!!
Bana sarılmak için bir hamle yaptığında, bir adım geri giderek elimi aramızda mesafe olması amacıyla kaldırdım.
B: Su hangi odada!?!
R: Bahar bi-----
B: Su. Hangi. Odada?!?
R: Bahar konuşa-----B: LANET OLSUN SU HANGİ ODADA???
Eliyle işaret ettiği odaya koşarak girdim. Su yatakta ayağı alçıda bir şekilde yatıyordu. Bir dakka ya onun gözleri mi kızarmıştı. Asya beni görür görmez koşup boynuma sarıldı.
Asya: Allahım çok şükür sonunda döndün..
B: Döndüm döndüm de sanırım sen beni boğarak öldürmeyi planlıyorsun?Asyadan ayrılıp Su'yun yanına gittim.;
B: Su iyimisin?
S: İyiyim!Su'yun cevabıyla kaşlarım çatıldı. Nesi var bunun? Soran gözlerle Asya'ya baktım. Kafasını olumsuz halde anlamda salladı.
Asya: Bilmiyorum banada anlatmadı.
B: Su konuşalım mı biraz?
S: Sonra Bahar şimdi sadece eve gitmek istiyorum.Aniden arkadan Ateşin sesi geldi.
Ateş: Ben çıkış işlemlerini hallettim. Çıkabiliriz.
S: Ya sen hala burdamısın? Lan defol git, bak valla alçıyı çıkartır kafada parçalarım p*ç!Ateş: Su---
S: Ya kes sesini! bir insan nasıl bu kadar yüzsüz olabilir ya! HADSİZ!!
Ateş: Çocukça bir konuydu yemin ederim, önemi bile yok benim için.
B: Hey hey hey durun bir! Ateş neler oluyor?
S: Konuşma şu şerefsizle.
B: tamam Su sakin ol. Hadi eve gidelim biz orda konuşuruz senle.
Su'yu tekerlekli sandalyeye oturttuk. Leventin yardımıyla arabaya taşımıştık. Rüzgar ve Ateş her nekadar bizi eve brakmak için yalvarsalarda Levent buna izin vermemişti.
Yolculuk boyunc hiçkimse konuşmamıştı. Hiç susumak bilmeyen Asya ağzını dahi açmamıştı.
Levent sağolsun Su yu yukarıya taşımamızda yardımcı olmuştu. Levent gittikten sonra Asyayla beraber Su'yun karşısına geçmiştik.
B: Su dökül!
S: Bahar sonra, yorgunum.B: Ya ben buraya gelene kadar nasıl korktum senin haberin varmı? O yüzden şimdi konuş. Nasıl o kadar dikkatsiz davrandın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OF! Yine mi Sen?
Roman d'amourAşk ve Tesadüflere inanmayan bir gençliğin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bazen bir ölüm birçok hayatı değiştirebilir mi? İntikam ateşi! Masum duygular! Kendilerini mutlu etmek için başkalarını üzenler... Kilit nokta bir günlük... Bahar, Su ve As...