Yeni bölüm değil :((

1.2K 108 12
                                    

Birkaç bölüm sonra yeni karakterler katılıcak onları tanımak istiyceğinizi düşündüm.

Taylor Lautner- Murat ATAK: Baharın abisidir ve aynı zamandada diger kızlarada abilik yapar. 23 yaşındadır okul kaydını mimar sinan ünivesitesine aldırma sebebi kız kardeşını korumaktır. Aşırı derecede yakışıklı ve çapkındır. Kaan ve Mertle aralarında açıklanamayan bir kardeşlik bağı vardır.

Chace Crawford- Kaan BALKANLI: Su'yun abisidir ve murat gibi diger kızlara da abilik yapar.23 yaşındadır ve kız kardeşini korumak amaçlı okulunu değiştirmiştir. Yakışıklı bir kişiliğe sahiptir. Ve aşırı derecede çapkındır. Murat ve Mert en yakın dostları hatta kardeşlerıdır.

Logan Lerman- Mert Camcı: Murat ve Kaanın en yakın arkadaşlarıdır. Onların kayıtlarını mimar sinan üniversitesine aldırdıklarını duyunca oda aldırmıştır. Bahar, Su ve Asyayı kendi kız kardeşleri gibi sahilenir. 23 yaşındadır fakat 1 sınıfı malesefki hala geçemedi. Ykışıklı sempatık canayakın bide çok çapkındır.

Cintia Dicker- Arzu SARMAŞIK: Okulun şımarık, zengin ve popüler kızlarından. 21 yaşında. Tam bir sürtük. Ateşe kafayı takmış durumdan. 2. Sınıfa gidiyo. BAHAR, SU ve ASYA dan nefret ediyo. Pek arkadaşı yoktur kız kardeşi ceyday ile takılır.

Claudia Dolez- Ceyda SARMAŞIK: Arzunun kız kardeşi şımarık ve zengin biri. Paradan başka hiçpirşeye önem vermeyen biri ve kız kardeşi gibi tam bi sürtük. 20 yaşında Rüzgara kafayı takmış biri.  BAHAR, SU ve ASYA dan nefret ediyo.

Ashley Olsen – Simay YILMAZ: 19 yaşınada Muratın aklını başından alan kız. Güzel ve masum biri. Sinemin ikizidir.

Mary- Kate Olsen – Sinem YILMAZ:  19 yaşında Kaanın aklını ve kalbini çelen kız. Güzle olduğu kadar ikizi gibi masum. Simayın ikizidir.

Ariana Grande –Pelin ÖZER: 19 yaşında güzel bir kız üniversiteye yeni başlayan ve mertin ilk günden aklını alan kişi.

Kellan Lutz –Berk ANIL:3. Sınıf rüzgarların düşmanı onlardan nefret ediyo. Zengin ve çok ukala. Her istediğini elde eden biri ve rüzgarın canını yakmak için Baharla çok uğraşıcak.

Sergio Carvajal–Burak İLHAN: 3. Sınıf ve oda arkadaşı gibi ateş ve arkadaşlarından nefret ediyo. Tam bir zengin züppesi. Bu güne kadar her istediğini elde etmiştir. Ve Su yu elde etmek için her şeyi yapıcak. 

instagram adresi: of_yinemi_sen_

facebook grubu: Of! Yine Mi Sen?

kişisel facebook adresi: Ada Güler


OF! Yine mi Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin