<32>

3.8K 451 167
                                    

"Hyunjin kıyafetlerimin üzerinden kalk!"
"Yoo."

Saat sabah sekizden öğlen on ikiye kadar kendi bavulumu hazırlamakla uğraşıyordum, Hyunjin sürekli olarak bunu engellemeseydi yarım saatte bavulumu toplayabilirdim ancak kendi kendine eğleniyordu bunu yaparak.

Hyunjin'i kıyafetlerimin üzerinden itip yere düşmesini sağladıktan sonra kalan son parçaları da bavula koydum, içi tamamen dolduğunda iki taraftaki fermuarları ortada buluşturduktan sonra yerde yüzü buruşuk bir şekilde bana bakan Hyunjin'e döndüm.

"Canım yanıyor."
"Öpeyim de geçsin."
"Kalçam acıyor Jeongin, öpecek misin gerçekten?"

Yüzümü iğrenmiş gibi yaparak birkaç adım geri çekildim, o sırada da babam içeriye girmişti.

"Her şeyiniz hazır mı?"
"Evet, şimdi Chan hyungları bekleyeceğiz."

Chan ve Felix'i bekleyecektik, çünkü bugün hep birlikte Hollanda'ya gidiyorduk. Hâlâ imkansız gibi geliyordu ama gerçekten de yarın evleneceklerdi, bu çok tatlı bir an olacaktı ve bu ona şahit olan kişiler sadece biz olacaktık.

"Onlar geldi zaten, kapının önünde sizi bekliyorlar."

Hyunjin hızla kendi bavulunu sonra da benim bavulumu aldı ve odamdan çıktı, ben de onun peşinden ilerlemeye başladım.
Dışarıya çıktığımızda Felix bize yardım ederek bavulları bagaja attı ve son kez babama el sallayarak arabaya bindik. Chan ve Felix ön koltukta, Hyunjin ve ben arka koltukdaydık.

"Minho, Jisung, Seungmin ve Changbin ayrı bir arabayla gelecek ama aynı uçakta olacağız."

Kafamızı salladıktan sonra araba hareket etmeye başladı. Bir yandan Felix'e ve bir yandan da Chan'a bakıyordum; Felix gerçekten heyecanlıydı ama Chan soğukkanlılığını korumaya çalışıyor gibiydi. Gerçekten çok tatlıydı.

•••

Hollanda'ya vardığımızda Minho hyunglar da gelmişti, hep beraber otelin resepsiyonuna gelip odalar hakkında konuşmaya başlamıştık.
Chan ve Felix, Minho ve Jisung beraber kalacaklardı ama geriye kalanlarımız bu konuda sıkıntı yaşıyordu. Seungmin ve Changbin beraber kalmak istemiyorlardı ama Hyunjin ve ben beraber kalmak istiyorduk, bu yüzden biraz kargaşa hâkimdi.

"Dördümüz beraber kalsak?"
"Dört kişilik oda yok Changbin, beraber kalın işte. Ölür müsünüz?"

Hyunjin Changbin'e sinirlenmeye başlıyordu, en mantıklısı onlar için tek kişilik oda tutmaktı.

"Tek tek kalsınlar o zaman, biz de beraber kalmış oluruz sevgilim."

Changbin ve Seungmin bir müddet düşündükten sonra kabul ettiklerinde üzerime büyük bir rahatlık çöktü, sorun çıkmadan halledebildiğimiz için mutluydum.

Ufak sıkıntıyı hallettikten sonra hepimiz odalara dağılmaya başlamıştık. Hyunjin anahtar kartıyla odayı açtığında bavulumu ona teslim edip çift kişilik yatağa kendimi huzurla bıraktım.
Yolculuk uzun sürmüştü ve epey yorulmuştuk, o yüzden en mantıklısı biraz kestirmekti.

"Bavulunu boşalttıktan sonra uyu bebeğim."
"Biraz kestirip öyle yapmaya başlasak olur mu? Çok yorgunum."

Cümlemi bitirdikten sonra kollarımı yukarıya kaldırarak esnettim, Hyunjin de bu andan faydalanarak üzerime çıktı ve kafasını göğsüme yerleştirdi.

"Dediğin gibi olsun."

Kafamı hafifçe kaldırıp saçlarının arasına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra gözlerimi kapattım, uyku çökmeye başladığında son hissettiğim Hyunjin'in dudakladıydı.

●●●

Bu bölümü bilerek kısa tuttum çünkü bir sonraki bölüm oldukça uzun olacak. Bir de isteklerinize baktım, birçok kişi bir seks bölümü daha istemiş ksjdjaijdnd

İsteklerinizde bdsm* ve maid/cat boy* hâkimdi ikisi arasında karar veremiyorum açıkçası. :)

bdsm: rızaya bağlı olarak fiziksel güç veya baskı kullanılarak yapılan cinsel tercihtir. İçeriğinde seks oyuncaklarını da içerir.

maid/cat boy: maid boy hizmetli kostümü ile yapılan fantazi, cat boy ise kedi kulakları ve kuyruklarıyla yapılan fantazidir.

apathetic - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin