Yaşınız küçükse lütfen bu bölümü okumayın. Uygun ve doğru şeyler değil!!!
Satır arası yorum yaparak düşüncelerinizi ve hissettiklerinizi benimle paylaşabilirsiniz.
Beni takip ederseniz yazdıklarım size daha kolay ulaşır ve hikaye hakkında bilgilendirmeleri görebilirsiniz.
Sizler için upuzun bir bölüm yazdım sizde bana destek olmayı unutmayın.
~~~~~~~
Şaşkın bir ifade vardı yüzünde. Kaşlarımı kaldırmış bana bir şey söylemesini bekliyordum.
"Ne oldu?"
Derin bir nefes aldı ve gözlerime baktı.
"Kendime kızıyorum."
Şaşırmıştım. Neden kendine kızdığını anlamak için cevabını bekledim.
"Ben düşünemedim yani herkes gibi söylenenlere inandım. Rahat davrandım."
Kendini suçluyordu. Doğruldum ve dizlerimin üstüne oturdum. Tam karşısına. Sonrada yüzüme bakması için elimde kafasını kendime doğru çevirdim.
"Sorun yok."
Okulda dolaşan bir dedikoduya inandı diye ona kızmamıştım.
"Kızmadın mı?"
"Dedikoduya inandın diye mi? Hayır tabiki." dedim ve yaklaşıp burnunun ucunu öptüm. Sonra dudağını öptüm.
"Layana."
"Sshh! Devam edelim."dedim onu susturmak için öptüm kısa bir süre.
"Bunu biraz düşünmeni istiyorum."
"Neyi?"
"Beraber olup olmak istemediğini."Kafam karışmıştı. Açıklaması için bir şey söylemedim ve bekledim.
"Bekâret önemli bir şey, ilkin ben olmalı mıyım ya da kendini hazır hissediyor musun? Bunları düşünmeni istiyorum."
Kaşlarımı çattım. "Benimle beraber olmadın diye seni sevmeyecek değilim. Bunu unutma."dedi yaklaştı ve beni öptü.
"Duş alacağım. Sende şu duşu kullanabilirsin."dedi ve yanımdan kalktı.
Kendimi tuhaf hissettim doğrusu. Düşüncesi hoşuma gitmişti ama ortada bırakılmış gibiydim. Ona kızmıyordum. Bu büyük bir sorumluluktu. İleride pişman olmamdan korkuyordu. Sorunda buydu. Emin olmadığım kimseyle bu kadar ileriye gitmemiştim. Ama Damián... Konu o olunca hep daha fazlasını istiyordum , mutlu olmasını gülmesini her şeyi fazla fazla istiyordum.~~~
Sabah erkenden uyanmış bir şeyler atıştırmıştık. Yüzüme bakmıyor çekiniyor gibiydi. Ve bugün maç günüydü. Böyle olmasına dayanamıyordum.
"Böyle mi davranacaksın?"
Sessiz kaldı. Yaklaştım ve kollarımı boynuna doladım.
Kafasını hayır anlamında salladı."Dün için üzgünüm ama..."
Öptüm.
"Gereksiz konuştuğunda öpeceğim seni."dedim yine.
"Bu öpücük iyi geldi." dedi ellerini kalçama koydu.
"Gergin misin?"
Kafa salladı.
"Gergin hissettiğinde senin için orada olacağım. Sahadayken bana bakabilirsin."dedim.
Kafa salladı.
"Bakacağım."
~~~
Tüm hazırlıklar tamamdı. Kıyafetlerimizi giymiş makyajımızı yapmıştık. Yanıma gelen Medison ve Cristina'yı görünce gülümsedim."Çok güzel görünüyorsun."dedi Medison.
"Teşekkürler."dedim samimi bir gülümsemeyle."Her şey için teşekkür etmeye geldik. Başta ön yargılıydık sana karşı fakat sen iyi birisin."
Medison'a bakıp gülümsedim.
"Umarım arkadaş kalmaya devam ederiz."dedi Cristina."Tabiki arkadaşız."dedim. Ve sarıldık.
"Gösterelim kendimizi."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASOREXIA
RomanceYa sizi hasta ederler ya da iyileşmenin bir yolunu bulursunuz... (+18) rahatsız olacaklar okumaması önemle rica olunur.