BİLGİLENDİRME:
Bu kitap ''26 Haziran 2018''de yazılmaya, ''11 Temmuz 2018''de de yayımlanmaya başlanmış ve prolog ile birlikte 6 bölümü bu platforma yüklenmiş, bir bölüm kişisel tercihlerden ötürü sonradan kaldırılmıştır. Sonradan yayımlanmaya yine kişisel sebeplerden ötürü devam edilmemiştir.
Prolog ile birlikte yazılan ilk 3 bölümdeki olaylarda; karakterlerde ve karakterlerin hayat hikâyelerinde hiçbir değişiklik yapılmayıp mantık hataları düzeltilmiş; küçük detaylar ve cümle destekleriyle yeniden yapılandırılmıştır.
Tanıtımı da ilk zamankiyle aynı kalarak sadece cümle oynamaları yapılmıştır.
2020'nin haziran ve temmuz aylarında, Wattpad'de çıkan yansıma site bilişsel açık sorununa önlem olarak, taslaklara alınırken uygulama hatasıyla maalesef tamamen silinmiştir.
Olaylar 4. bölümle birlikte değişmiş, yeni bölümler yazılmış ve yazılmaya devam edilerek bu tarihten itibaren tekrardan yayımlanmasına karar verilerek kurgu için yeni bir yayım sayfası açılmıştır. Medyada ilk yayım tarihleri mevcuttur.
__
UYARI:
Bu kurgu, başlı başına barındırdığı ve barındıracağı olaylar dahilinde ''18 yaş ve üzeri'' ibaresi olan bir kurgudur.
18 Yaş ve Üzeri: Başta korku olmak üzere cinsellik, gençlerde etki bırakacak yayınları anlatır. (Milliyet Gazetesi)
18 yaş ve üzeri denildiğinde, bu platform içerisinde akla hemen cinsellik gelir ama kurguda bulunsa bile yok denecek kadar azdır.
Bu kurgu için bu ibare, olaylar geriliminin yüksek derecede bulunmasından dolayı koyulmuştur.
Bu kitap genel türü itibarinin ''POLİSİYE, GİZEM'' olmasıyla birlikte ''PSİKOLOJİK GERİLİM'' de içerir. Fakat bu psikolojik gerilimin getirdiği hisler ve olaylarla herhangi bir meşrulaştırma asla söz konusu olmadı, olamaz, olmayacaktır. ''OLUMSUZ ÖGELER'' fazlalıktadır.
Uyarı dikkate alınarak okunmaya başlanması ya da başlanmaması önemlidir.
Bu kitapta okuyacağınız her şey tamamen kurgudur, hayal ürünüdür. Kullanılan gerçek kurum ve kuruluşlar tamamen dekor amaçlıdır ve kurguyu gerçekçi kılması içindir.
Tüm özgünlüğü ve tüm klişelikleriyle benim eserimdir. Senelerdir kimi zaman aklımda, kimi zaman yazılı olarak demlendirdim. Bu kitap, özgün olduğunu kendimce düşündüğüm kimi yaşanacaklarla yani her şeyiyle bana aittir.
Çalıp çırpma olayıyla karşılaşmak hiç istemem o yüzden tekrardan belirtiyorum: Bu kitabın, bu kurgunun tüm hakları bana saklıdır.
Bu kitap kendime başlattığım bir özgünlük savaşıdır.
Bu kitap yargıya değil, kibar dilli yapıcı eleştirilere açıktır.
2018'de yayımlandığı zaman bu isimle ilk kitaptı. Şimdi de öyle. :)
__
■ Tüm hırslarım bir yana, onun maruz bırakıldığı kötülüklere başını dik tutuşunda kendimi gördüm.
Yabaniliğinde, katledilişimizi gördüm.
Suskunluğunda, acılarımızı gördüm.
Ama en kötüsü güvensiz bakışlarında ela gözlerimi gördüm.
O yorgun günün akşamında elime tutuşturulan postanın, beni ağına düşürüp tehlike silsilesinin peşinden sürükleyeceğini nereden bilebilirdim ki?
Suç mahallinde, en büyük tehlike olabileceğimi nereden bilebilirdim?| ''Bizde psikolojik ve fiziksel çatışma eksik olmaz.'' dedi karşımdaki genç adamın gözlerine odaklanarak, beyaz eldivenli elindeki silahı bana uzatırken.
''Alarmını yanlış mekâna gelmek için kurmuşsun.'' |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GREJUVA (Beklemede)
Mystery / ThrillerTüm hırslarım bir yana, onun maruz bırakıldığı kötülüklere başını dik tutuşunda kendimi gördüm. Yabaniliğinde, katledilişimizi gördüm. Suskunluğunda, acılarımızı gördüm. Ama en kötüsü güvensiz bakışlarında ela gözlerimi gördüm. O yorgun günün akşamı...