Ahoj!!
Věnováno IvaKotkova <3
Když odešel, konečně jsem si odkryl obličej. Vážně se tohle stalo? Pořád jsem tomu nemohl uvěřit. Počkat my spolu vlastně teď chodíme...ahhh já asi umřu radostí. Kojiro, ty vážně nejsi normální. Nemysli na hlouposti a jdi za ním, když na tebe čeká ve sprše. No jo, neměl bych tu takhle otálet. Vysvlékl jsem si kalhoty. S tím jsem se vydal za ním. Otevřel jsem dveře. Slyšel jsem, jak si něco brouká. Pousmál jsem se nad tím. Vlezl jsem si k němu do sprchového koutu. Nejspíš mě nepostřehl, když se ani neotočil a dál si broukal. V rychlosti jsem ho sjel od hlavy až k patě. Měl tak krásné tělo a ty křivky. Bože, nutil mě myslet na samé hříšné věci. Objal jsem jej zezadu a rukama jsem přejížděl přes jeho břicho.
Slastně jsem vydechl. Kdy se tu vůbec objevil? Otočil jsem se k němu a ukradl si polibek. Ty šťavnaté rty byly opravdu úžasné, líbal bych je pořád. Jakmile mi sklouzl rukama na zadek a pořádně zmáčkl, málem jsem se neudržel na nohou. Udělal jsem to samé. Usmál se do polibku a ještě jednou to zopakoval. Opět jsem zavzdychal. Cítil jsem, jak se má chlouba napnula.
,,Myslím, že přišel čas, abych ti splatil dluh." pošeptal jsem mu a začal líbat jeho jemnou kůži na krku. Dlaní jsem obemkl jeho úd a začal se něm přejíždět. Mírně jsem mu zaklonil krk, abych měl lepší přístup. Zvuk vody se snažil přehlušit jeho sténání.
Nezmohl jsem se na nic jiného než na držení kolem pasu a slastného sténání. Zrychlil a já se ze vší té slasti sotva držel na nohou. Sem tam na mě dopadly kapky vody, které utekly před mým společníkem.
,,Ahh Ko-ji-ro." hlesl jsem a na to mě namáčkl zády na studené dlaždičky. Už jsem pociťoval první náznaky svého přicházejícího orgasmu. Pevně jsem jej držel a po pár dalších přejetí jsem s jeho jménem na rtech vyvrcholil. Tentokrát jsem měl já potíže s ním navázat oční kontakt.Přetočil jsem jeho obličej k sobě a spojil naše rty ve vášnivý a dlouhý polibek. Následně jsem se mu zadíval do očí, ještě stále byly zastřené slastí a touhou. Věnoval jsem mu úsměv a pobídl jej, ať se otočí. Když se otočil, vzal jsem do ruky šampón a dál si jej na ruce. Začal jsem mu jej nanášet na ty krásné a jemné pramínky vlasů. Vždycky jsem mu je chtěl umýt. Vím, že to zní divně, ale on měl dokonalé vlasy a já o ně chtěl vždy pečovat.
Začal jsem se usmívat jako po požití silné drogy. Myslel jsem, že udělá úplně něco jiného a ne že mi bude umývat vlasy.
,,Čekal jsem cokoliv...třeba že se na mě namáčkneš a budeš se mě chtít zmocnit nebo něco podobného...ale tohle jsem nečekal." sdělil jsem mu své myšlenky.,,Zmocnil? To zní tak surově. Říkal jsem, že jsem neměl postranní úmysly a tvé vlasy si také zaslouží péči." prohodil jsem s úsměvem, i když jej vidět nemohl, jelikož byl stále otočený.
,,Mě by to nevadilo." vylítlo mi z úst. Kaoru, neříkej takové věci nahlas, co si o tobě asi teď pomyslí. Sice se znáte už od dětství, víte jeden o druhém snad všechno, ale to neznamená, že s ním skočíš do postele hned potom, co se dáte dohromady.
Pokračoval jsem dál ve své činnosti. Poté jsem si na ruce nanesl sprchový gel, který záhadně voněl jako třešňové květy a začal jej po něm rozetírat. Začal jsem na ramenou, vzal to přes záda, nakonec jsem se přesunul na hruď, na které jsem též nezůstával dlouhou a sjel mu rukama po břiše až na jeho chloubu.
,,Když už bych se tě měl zmocnit, tak by to bylo velice něžným způsobem." pošeptal jsem mu do ucha a začal jej sázet polibky na krk.Pokračování příště...
Snad se vám díl líbil :3
S láskou Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
,,Najdu si tě!" [Joe x Cherry] (SK8)
RomanceShip: Joe x Cherry Anime: SK8 the infinity !!Není to úplně přesně podle anime!! Kojiro a Kaoru byli přátelé z dětství. Začali spolu chodit na střední školu, kde objevili svou lásku ke skatebordování. Proháněli se ulicemi a o nic se nestarali...