Ahoj!!
Nechtěl jsem, aby k něčemu takovému došlo, protože jsem věděl, že se nedokážu ubránit. A proto když mě políbil, začal jsem s ním spolupracovat. Jeho polibky a doteky mi tolik chyběly a i po všech těch měsících mi připadaly stejně dokonalé jako tehdy. Prohloubil jsem náš polibek a vpustil jej dovnitř. Rukama jsem mu vjel pod triko a připomínal si, jak vypadá jeho tělo. Skoro jsem jej nepoznával až na tu hladkou pokožku. Opravdu na sobě zapracoval. Dokonce měl i o dost delší vlasy. Slušelo mu to o dost víc. Šlo vidět, že se drží zpátky, bál se, že by mě mohl vystrašit. Neboť jeho polibky byly chtivé, ale jeho ruce se držely zkrátka. Momentálně mi bylo jedno, jak celá ta věc bude potom bude působit. Chtěl jsem ho...chtěl jsem jej pocítit uvnitř. Stáhl jsem jej na sebe.
Byl jsem překvapený, tuhle reakci jsem od něj nečekal. Nejdřív přede mnou utíká a pak se mě snaží svést. Ne že bych si zrovna stěžoval, ale bylo to zvláštní. Každopádně proč toho nevyužít. Bůh ví, kdy se zase uvidíme. A taky touha byla silnější než rozum. Ovšem nechtěl jsem to provozovat zrovna na gauči, a tak jsem jej popadl do náruče a odnesl ho do ložnice. Jeho oči byly zalité extází. Jakmile jsem jej položil na matraci, stáhl mě k sobě a začal ze mě strhávat věci. Nezůstával jsem pozadu a též vysvlékl. Nechal jsem mu jen boxerky. Párkrát jsem přejel očima od hlavy až k patě. Vypadal pořád stejně dokonale. Přisál jsem se k jeho krku.
Než mi začal opečovávat krk, měl jsem dost času si ho pořádně prohlédnout. Vypadal tak strašně sexy. Ne že bych byl na namakance, ale sakra jeho tělo bylo dokonalé. Nechal jsem si líbit jeho doteky a kolenem se mu třel o chloubu. Která se postupně zvětšovala. Nebyl jsem na tom o nic líp a i když mě bude zítra nejspíš proklínat, chtěl jsem to dotáhnout do konce. Stáhl jsem z něj boxerky a uchopil jeho úd do ruky. Začal jsem po něm přejíždět velice pomalu. Napodobil mě.
,,Jak dlouho mě chceš ještě mučit tak pomalým tempem." zakňučel jsem.
,,Ale, ale...přece bys to nechtěl takhle? Celou dobu čekám, kdy tě v sobě konečně pocítím. To ty mučíš mě." hlesl jsem nazpátek.
Řekl sis o to. Vklouzl jsem mezi jeho nohy a trochu víc je roztáhl. Protože mě tak mučil, kašlal jsem na přípravu. Pronikl jsem do něj až po kořen. Vykřikl mé jméno a nehty se zaryl do mých zad. Spokojeně jsem vydechl a začal přirážet. Ach bože, byl tak dokonale úzký. Myslel jsem, že se z toho zblázním. Postupně jsem zrychloval, ale jemu to pořád nestačilo.
,,Víc toho neumíš?" provokoval jsem jej. Tuhle jemnost jsem si stejně nezasloužil. Potřeboval jsem postresta. Chtěl jsem, aby mě zničil. Tohle byly moje myšlenky a mé tělo se podle toho tak chovalo. Nakonec mě přetočil na čtyři a znovu do mě zezadu pronikl. Sem tam jsem zacítil, jak se jeho zuby snaží dostat pod mou kůži. Což mě vzrušovalo ještě víc. Začal jsem přirážet nazpátek, což ho ještě víc popudilo. Tvrdě a prudce do mě přirážel. Přesně tohle jsem chtěl. Vzdychal jsem na celý dům a nehodlal s tím přestávat. Dlaní obemkl můj úd a začal jej uspokojovat. Netrvalo to moc dlouho a já mu potřísnil ruku svou nadílkou. Zanedlouho na to s hlasitým vzdychnutím, naplnil mé nitro.
Pokračování příště...
ČTEŠ
,,Najdu si tě!" [Joe x Cherry] (SK8)
RomanceShip: Joe x Cherry Anime: SK8 the infinity !!Není to úplně přesně podle anime!! Kojiro a Kaoru byli přátelé z dětství. Začali spolu chodit na střední školu, kde objevili svou lásku ke skatebordování. Proháněli se ulicemi a o nic se nestarali...