15.

284 97 9
                                    

Ahoj!!

Věnováno Matilda_Salttop :3 

,,Rozhodně ti nebudu bránit ve vykonání tvých potřeb, také bych rád ukojil pár mých." pošeptal jsem když se naše rty rozpojily. Vzal jsem ho za ruku a vydal se k němu do pokoje. Kojiro nakonec tvůj plán vyjde dokonalé i stranickou na dortu, řekl jsem si v duchu. Hned jak jsme prošli dveřmi, jsem se začal svlékat. Když jsem si přetáhl triko, zahlédl jsem v jeho očích jiskry. Kývnul jsem hlavou na znamení, aby se také svlékl. Schválně rozepínal knoflíček po knoflíčků tak pomalu, že jsem to nakonec nevydržel. Šel jsem k němu a sám rozepl zbytek rychlostí blesku.

,,Ale, ale. Tady je mi někdo nedočkavý." řekl jsem hravě a natiskl jej na svou nahou hruď. Přivlastnil jsem si jeho rty. Jakmile pootevřel ústa, pronikl jsem dovnitř a zkoumal každý milimetr uvnitř. Začal jsem s ním couvat až k posteli, na kterou jsem jej následně položil. Ze rtů jsem se přesunul na jeho odhalenou hruď. Začal jsem u klíčních kostí a pomalu sjížděl níž. Jen u bradavek jsem se zdržel o chvíli déle a nakonec jsem skončil na jeho podbřišku.

Zavřel jsem oči a užíval si jeho dokonalou péči. Sténal jsem a v rukou drtil prostěradlo, abych aspoň částečně ztlumil hlasitost. Jenže pak se jeho vlhké rty odlepily od mé kůže a nějak se tam nechtěly vrátit. Byl jsem nucen otevřít oči. Naskytl se mi pohled na jeho zamyšlenou tvář. Zrovna teď má čas nad něčím přemýšlet, ptal jsem se sám sebe. 
,,Děje se něco?" 

,,Ne...já jen...však víš, kam tohle směřuje a já mám pocit, že se dnes neudržím...chceš i přesto pokračovat?" optal jsem se. 

,,Jsi tak sladký, když se na mě snažíš brát ohledy, ale kdybych nechtěl, aby k tomu došlo, přece bych tu neležel pod tebou jen v boxerkách." řekl jsem a začal se smát. Poté jsem se k němu naklonil pro polibek. 
,,Dělej, co musíš." pošeptal jsem a rukou přejel po napnuté látce. 

Zasténal jsem. Můj kamarád dole už lačnil po doteku. Osvobodil jsem ho aspoň z té těsnící se látky. Následně jsem i jeho zbavil zbývajícího oblečení. Dal jsem mu nohy od sebe a vlezl si mezi ně. Naslinil jsem si prst a následně se přisál k jeho rtům. Pronikl jsem do něj prstem. 

Ze začátku to bylo takové zvláštní, ale po chvíli mi to tak už nepřišlo. Díky jeho polibkům nejen na rty, jsem to nevnímal. Ani nevím, kolika prsty do mě pronikl...Ovšem opět jsem procitl, když své prsty nahradil chloubou. Prohnul jsem se v zádech a z mých úst vyšel na povrch jen bolestný sten. Chvíli vyčkával a stále se věnoval mé obnažené kůži, díky čemuž se z bolesti stala slast.

Když sevření kolem mé chlouby povolilo, začal jsem s jemnými přírazy. To vlhko uvnitř něj bylo něco nepopsatelného. Bylo to úžasné tak moc, že i mé slastné vzdychání se neslo domem. Zrychlil jsem a dodal trochu více na síle. Cítil jsem, jak se jeho malé nehty chtějí dostat pod mou kůži. Obemkl svýma nohama můj pas a já tak měl ještě lepší přístup. Přirazil proti mě a věnoval mi ten nejkrásnější stěn. Byla to rájská hudba. Ještě víc jsem zrchlil. Z jeho hebké kůže jsem se přesunul na rty a opět se jich zmocnil. Dlaní jsem obemkl jeho ztopořený penis a přejížděl po něm ve stejném tempu. Pomalu jsme se blížili ke konci. Můj úd se napnul ještě víc a ten pocit těsnosti mi chtěl dopřát zadostiučinění. Ještě párkrát jsem přirazil a nakonec s jeho jménem na rtech jsem zaplnil celé jeho nitro. Hned na to se i on dočkal zaslouženého vrcholu. Vyjel jsem z něj a lehl si vedle. Hleděl jsem na jeho spokojenou a zarudlou tvář. Políbil jsem jej.
,,Miluji tě, Kaoru." řekl jsem něco tak očividného, přesto to z mých úst vyšlo poprvé.

Pokračování příště...

,,Najdu si tě!" [Joe x Cherry] (SK8)Kde žijí příběhy. Začni objevovat