Szerda
Ma úgy terveztem, hogy sokáig alszom.
Általában délig szoktam húzni a lóbőrt, de a drága nővérem nem engedte.
Már 8-kor berontott hozzám azzal, hogy ébresztő mert ma edzés lesz 9-kor.
Hát mit mondhatnék, szeretem a nővéremet, de ilyenkor a hátam közepére nem kívánom.
Mivel kiráncigált az ágyból a kukorékolásával, kénytelen voltam nagy nehezen felkelni.
Elindultam reggelizni a konyhába.
Benyomtam a lift gombját ami el is indult.
Mivel a konyha és a nappali a 4-en van, lépcsőzhettem volna azt az egy emeletet, de reggel 8-kor, kómásan, pizsamába, semmi kedvem nem volt a lépcsőhöz.
A lift csilingeléssel jelzett, hogy megérkeztem a kívánt emeletre.
Kinyílt az ajtó, én kicsoszogtam egészen a konyháig.
Bent volt mindenki.
Látszik rajtuk hogy most keltek fel.
Az asztalnál ültek és reggeliztek.
Amint észrevettek, mindenki felnézett rám.
Mindig így szoktam kinézni reggel, úgyhogy nekik nem volt meglepetés.
Teljesen elfelejtettem, hogy van egy új lakó.
Bucky csak megállt egy pillanatra az evésben, végignézett rajtam érzelemmentes arccal, majd folytatta.
Az én arcom így is csupa vörös lett amit lehajtott fejjel próbáltam elrejteni.
-Jóreggelt... -motyogtam valami hasonlót lányos zavaromban.
- Szép jóreggelt! -válaszolt Steve mosolyogva.
Hogy a picsába van ilyen jó kedve reggel?
Wanda felnevetett.
- Ha Steve is tudna gondolatot olvasni, már kapnád a fejmosást ezerrel -nevetett.
- Haha. -mondtam gúnyosan.
- Picurika kér kávét?Meg fogom fojtani Steve-et, ha még egyszer így mer hívni...
Wanda megállás nélkül nevetett.
Még a müzliét is félrenyelte közbe.
Na ezen én kezdtem el nevetni.
Nálunk ezek a reggelek megszokottak így mindenki csak mosolygott, míg Bucky felvont szemöldökkel nézett minket, majd egy szemforgatás keretében elhagyta a konyhát.
Oké most vagy utál vagy ehez még neki is reggel van...
-Kiesik! -mondta Tony a konyhába befele jövet Buckyval szembe.
- Igen, kérek! -eszméltem fel a bambulásból válaszolva Stevenek.
Megittam a kávémat, és mivel Nat-tel edzünk, nem eszek semmit, csak utána.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...