Ahogy rájöttem kin fekszek, azonnal eltávolodtam.
Mit keres ez itt és minek jött ide? Egyáltalán, hogy jutott be?
Hirtelen egy kezet éreztem a csuklómon, ami visszarántott.
- Szervusz, édesem! -motyogta halkan.Bleh...
Ki akartam szállni az ágyból, de erősen tartott magához közel.
- Engedj el! -mondtam neki eréjesen. Felszisszentem amikor erősen megszorította a csuklómat.
- Ugyan miért tenném? Épp, hogy csak hozzád értem... -mélyült el a hangja, mire én felsikítottam de befogta a számat és az ölébe húzott és lefogott.
- Na, édesem. Még meghall valaki. -suttogta a fülembe.
Nem akarom ezt..
Elkezdtem könnyezni de kezével a testemet elkezdte felfedezni így sikítoztam a keze alatt de őt ez nem hatotta meg.
Becsúszott a keze a bugyimba, majd megéreztem az egyik ujját magamba.
Torkom szakadtából üvöltöttem segítségért de semmi.
~Bucky szemszöge~
Felébredtem az éjszaka közepén arra, hogy iszonyatosan szomjas vagyok így lassan kikeltem Lina mellől és kiosontam a szobából.
Lementem a konyhába inni közben gondolkoztam egy keveset azon mennyire szerencsés is vagyok.
Amikor már visszafele lépkedtem már az emeleten hirtelen hallottam, hogy Lina sikítozik a szobájába.
Mi a fene?
Amilyen gyorsan csak tudtam berohantam a szobába és megláttam mi történik.
Ez a szemét már megint...
~Elina szemszöge~
Folyamatosan sikítoztam, de nem hallott senki és már az ájulás szélén voltam amikor hallottam kicsapódni az ajtót.
- BUCKY -sikítottam Adam keze alatt.
Amilyen gyorsan csak tudott ott termett mellettem és kiszedett Adam kezei közül.
Lerakott mire én eltávolodtam, Adam-et pedig a falhoz dobta, mire nyekkent egyet.
- Te szemét! Hogy mersz egyáltalán hozzáérni? -kiabált rá majd elkezdte megfojtani.
Összegörnyedve feküdve a földön hangosan felsírtam.
Képtelen voltam mozogni hiszem a testem remegett a félelemtől.
Megérintett a mocskos kezével mindenhol.
Ekkor befutottak a többiek is.
Ahogy megláttak Wanda és Natasha rögtön odafutottak hozzám.
- Lina! Úristen! Mi történt? -tette a kezét a vállamra Wanda de összerezzentem majd tovább remegve rájuk emeltem vörös szemeimet.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...