Nem tudom mióta lehettünk kint de én éreztem, hogy lassan elnyom az álom a nyári melegnek köszönhetően.
Megéreztem Bucky kezeit a combom alatt és a hátamon.
Belekapaszkodtam a nyakába, már amennyire ébren tudtam maradni.
A szemeimet lecsukva tartottam de még ébren voltam.
Beszállt velem a liftbe és levitt a szombák emletére.
Elindult a szobámba viszont az ajtómat nem bírta kinyitni, így én kómásan levezettem a kezem a kilincsre és lenyomtam.
Bevitt és lerakott az ágyra, éreztem, hogy betakar de én a ruháimba voltam így megszólaltam.
- Bucky...a ruhám... -dünnyögtem neki halkan.
- Nehogy azt kérd, hogy vetkőztesselek le. Bár, nem mintha nem szívesem tenném. -mosolygott rám.
- Koszos lesz az ágyam... -motyogtam neki morcosan, de már alig lehetett hallani.
Lassan kitakart és levette rólam a nadrágom, majd a felsőmet is.
- Így jó lesz? -kérdezte suttogva.
- Uhum... -dünnyögtem, majd betakaróztam.
~Bucky szemszöge~
Amikor levettem Lina felsőjét rögtön nyeltem egy nagyot, ugyanis nem volt alatta semmi.
Nem is sejti milyen hatalma van felettem.
Betakrózott én pedig elindultam ki a szobájából.
Visszafordultam, de bár ne tettem volna ugyanis egy szál bugyiba megfordult oldalra és átölelte a kézzel-lábbal a takaróját.
Basszus...
Menj el innen James, de gyorsan...
Kiértem a szobából, becsuktam az ajtót.
A csukott ajtónak döntöttem a fejem és felsóhajtottam.
- Minden oké? -hallottam meg egy ismerős, halk női hangot mellettem.
Már megint ez a nő?
- Mit akarsz Sharon? -néztem rá érzelem mentes arccal.
- Elinát kerestem, hogy bocsánatot kérjek. -mondta, majd közelebb jött- Bár egyáltalán nem bántam meg amit tettem. -mondta mire nekem most telt be a pohár.
- Sharon húzz el innen a búsba! Senki nem kíváncsi rád! Főleg nem a bocsánatkérdésedre! Hagyjd békén Linát és engem is végre! -mondtam neki olyan hangerőn, hogy Lina fel ne ébredjen de úgy tűnik nem jött be mert hirtelen kivágódott az ajtó és hátra fordulva Lina vörös fejével találtam szembe magam.
Felvette a köntösét, hogy ne bugyiba jöjjön ki elénk.
Az a köntös...
- Esetleg szeretnél még egy orrtörést, édesem? -emelte fel az öklét Sharonra nézve, mosolyogva.
Sharon, Lina arcát látva meglepődött.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...