Elindultunk Buckyval a lifthez, kézen fogva húzott odáig.
Én csak néztem a kezünket mire befájdult a fejem, képsorok előttem.
Ugyan így sétálunk a konyha felé egymásra mosolyogva.
Lenézek a kezünkre, ami össze van kulcsolva.
Bucky hátra nézett és látta, hogy a kezünket vizslatom mire elmosolyodott.
- Eszedbe jutott valami? -kérdezte, bár tudta a választ.
Nem válaszoltam, csak csöndben néztem rá megszeppenve, miközben húzott.
Elértük a liftet, majd beszálltunk, egnyomta a gombot így elindultunk lefele.
- Remélem jól vagy. -mondta és aggódva pillantott rám.
- Jól vagyok, azthiszem. -motyogtam.
Elértünk az alagsorba és kiszálltunk.
Mindenhol pakoltak Tony gépjei.
- Úgy látom Tony nem tétlenkedik ha költözésről van szó. -mondtam a labor felé menet.
- Azon gondolkoztam, hogy vajon és is maradok-e veletek... -mondta rám nézve.
- Miért ne maradnál velünk? -kérdeztem és rásandítottam.
- Ahogy mondtam, még mindig veszélyes vagyok. -mondta.
- Pontosan ezért kell velünk maradnod. Tudunk neked segíteni. -mondtam rá mosolyogva.
- Mondd csak Lina! Mennyi mindenre emlékszel? -kérdezte hirtelen.
- Már egész sok mindenre azt hiszem. -mondtam neki mire összehúzta a szemöldökét hitetlenkedve.
- Mégis hogy emlékezhetsz mindenre ilyen gyorsan? -kérdezte mélyen a szemembe nézve.
- Épp ezt indultuk kideríteni. -mondtam rámosolyogva.
Újra megfogta a kezem és gyorsabban húzott, egyenesen a labor felé.
- Stark! Megvizsgálnátok Linát kérlek? -mondta kiabálva Bucky, mert nem látta Tonyt mire az egyik pult alól felkapta a fejét.
- Mi történt? -jött oda hozzánk.
- Linának egy nap alatt eszébe jutott majdnem minden. Ez nem normális Stark. Nekem több hónapba telt mire eszembe jutottak a dolgok. -mondta el egy szuszra Bucky.
Tony bíztatóan rám mosolygott és intett, hogy kövessük őt.
Bruce bent volt a laborba így leültettek egy orvosi székbe és megvizsgált.
A gépeken ügyködött amikor megszólalt.
- Lina a véredben mutációt fedeztem fel. Valamit tettek veled az agymosáson kívül. -mondta, mire Bucky megfeszült.
Rávezettem a kezem a vállára és ránéztem ezzel tudatva, hogy nem lesz semmi baj.
- Mennyire durva a mutáció? -kérdeztem ránézve Tonyra.
- Az csak akkor derül ki, ha a tested reagál rá. -mondta ő is rám pillantva.
Reagál rá?
- Ha bármi furcsát tapasztalsz, azonnal gyere vissza ide, oké? -jött elém Tony.
Bólintottam, majd felálltam.
- Gyere, menjünk fel. -néztem Buckyra és elindultam az ajtó felé.
A liftben csöndben álltunk végig.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...