♡8♡

2.1K 107 3
                                    

Csütörtök hajnal

Hajnalban egy kicsit hangosabb kiáltásra ébredtem.

Olyan messze hallottam, de mégis olyan közeli volt.

Azt hittem rémálomból keltem azért hallottam de aztán pár másodperc után újra hallottam.

Nagyon megijedtem.

Ránéztem az órámra ami hajnali négyet mutatott.

Gondoltam megnézem minden oké e, így kikeltem az ágyból, hogy utána nézzek honnan jött ez a hang.

Halkan elmegyek az ajtóig és kinyitom.

Egyelőre csönd van kezdem azt hinni tényleg álmodtam majd halk nyöszörgésre kapom fel a fejem a szemben lévő szobából.

Bucky...

Lassan becsukom az ajtómat és odasétálok az övéhez.

Rácsúsztatom a kezemet a kilincsre és lenyomom.

Lassan bekukucskálok a szobába.

A holdfény bevilágítja az egészet aminek a közepén egy ugyanolyan francia ágy van mint az enyém.

Bucky egy szál alsóban fekszik az ágy közepén és motyog.

Ez a látvány nem mindennapi az tuti, melegem is lett.

Lassan közeledek felé, mire felkiált.

Annyira megijedtem, hogy ugrottam egyet.

Még közelebb megyek hozzá és látom hogy csukva van a szeme így biztosan rosszat álmodik.

Lassan felemelem a kezemet és a lehető leglassabban közeledik hozzá a kezem.

Rárakom a vállára és rázni kezdem.

- Bucky. -szólítgatom de semmi, tovább morog és kiabál.

- Bucky! -tovább rázom a vállát.

Hirtelen kinyitja a szemét és megfogja a nyakamat a fém kezével.

Nem tudok menekülni úgy elkapott.

- B-Bucky...ké-kérlek...é-én vagyok... -mintha villámcsapás érte volna, amint feleszmélt, azonnal elengedett.

Amennyire csak lehet, hátrálni kezdett tőlem.

Én alig kaptam levegőt az előbbi szorítása után.

Kapkodtam a levegőt, a földön ülve.

- Minek jöttél ide? -hangja dühös volt, de lehetett benne hallani a félelmet és az aggódást.

- Ha-hangokat hallottam... -köhögtem egyet, majd folytattam- Hangokat hallottam a szobádból. Kiabáltál. Azt hittem bajban vagy. -adtam a választ halkan.

- Kérlek menj innen! Nem akarlak bántani megint! -mondta szomorúan.

Hallatszott a hangján, hogy nem sok hiányzik neki hozzá, hogy elsírja magát.

Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now